abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2020 @ 21:35:07 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194853956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat scheelt, zij ook niet. (Tenzij je een definitieve toekenning hebt ontvangen)
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194853972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat scheelt, zij ook niet. (Tenzij je een definitieve toekenning hebt ontvangen)
Dus of tewel; fuck you maar burger..... we doen lekker wat we willen en je bent toch fucked uiteindelijk.

Na zo klinkt het iig.
Do what you love, love what you do!
pi_194853991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef kree het volgende:
Jullie zeggen beetje van kan niet he daarom is de twijfel bij mij? Voor de rest is alles eerlijk gegaan dus hoef ik geen reden te hebben om te twijfelen toch?
Maar je zult wel moeten kunnen bewijzen dat je de afgelopen 2 jaar huur betaald hebt en dat kun je niet want je hebt contant betaald en daar heb je geen kwitanties van. Dus als ze om wat voor reden dan ook van jou bewijs willen zien dat je de afgelopen 2 jaar huur betaald hebt, dan heb je een enorm probleem want dat kun je niet en dan wordt alles teruggevorderd.
pi_194853994
Nu ben ik niet totaal retarded ofzo. Dus ga wel even navragen iiig papieren opvragen alles.
  woensdag 2 september 2020 @ 21:37:39 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194854010
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:35 schreef kree het volgende:

[..]

Dus of tewel; fuck you maar burger..... we doen lekker wat we willen en je bent toch fucked uiteindelijk.

Na zo klinkt het iig.
Nee Jerry

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194854021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef kree het volgende:
Nu ben ik niet totaal retarded ofzo. Dus ga wel even navragen iiig papieren opvragen alles.
De meeste van die dingen kun je wel terug vinden op mijn.toeslagen.nl
pi_194854066
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

De meeste van die dingen kun je wel terug vinden op mijn.toeslagen.nl
Niet deze helaas al geprobeerd/. ,moet het ff opvragen denk.
pi_194854076
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:39 schreef kree het volgende:

[..]

Wat wil je precies opvragen dan?
pi_194854093
quote:

[..]

Na zo klinkt het iig.
Ze berichten jou wat ze gaan doen en hebben gedaan. Wat moeten ze dan nog meer doen voor je?
pi_194854096
Ik weet wat ik heb getekend etc. Heb alleen de kopietjes niet ervan en dat is stom. Iig les voor volgende keer. Maar ok als het goed is kan ik ze wel opvragen.
pi_194854154
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:39 schreef kree het volgende:

[..]

Krijg je geen documenten te zien als je inlogt via de belastingdienst zelf ipv op toeslagen.nl?

Staat belastingdienst aangevinkt als je via digiD zelf inlogt?
pi_194854167
Dit gaat trouwens soort van wordt vervolgd topic worden.
pi_194854198
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Krijg je geen documenten te zien als je inlogt via de belastingdienst zelf ipv op toeslagen.nl?

Staat belastingdienst aangevinkt als je via digiD zelf inlogt?
Jawel althans alle andere dingen. Maar deze over huurtoeslag staan er iig niet bij. Is ook met post gegaan.
pi_194854205
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:41 schreef kree het volgende:
Ik weet wat ik heb getekend etc. Heb alleen de kopietjes niet ervan en dat is stom. Iig les voor volgende keer. Maar ok als het goed is kan ik ze wel opvragen.
Als je weet wat je hebt getekend dan kun toch ook wel aan ons vertellen wat je hebt getekend? Hoe kwam je aan die formulieren? Wat stond erop?
pi_194854265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je weet wat je hebt getekend dan kun toch ook wel aan ons vertellen wat je hebt getekend? Hoe kwam je aan die formulieren? Wat stond erop?
Ja dat kan. Nu moet je even denken want meer als jaar terug dat. Maar waar het op neerkwam was een formulier van de belasting na bellen die ik kreeg.

Waarin min of meer vragen werden gesteld over de huur situatie.
pi_194854306
Bedoel eigen keuken eigen douche en wc dat soort dingen. Nou leek mij allemaal ok. Want woon zelfstandig alleen onder verhuurders adres en dat was het hele probleem dat het niet makkelijker ging.
pi_194854359
Als ik alles krijg zal ik het wel posten enzo. Maargoed moet ik ff over bellen morgen.
pi_194854435
Sta je eigenlijk wel ingeschreven op dat adres?
pi_194854442
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef kree het volgende:
Bedoel eigen keuken eigen douche en wc dat soort dingen. Nou leek mij allemaal ok. Want woon zelfstandig alleen onder verhuurders adres en dat was het hele probleem dat het niet makkelijker ging.
De standaardbrief waar je wat kruisjes zet bij de vragen of je een eigen wc hebt, eigen keuken en wie evt je medebewoners zijn.

Deze brief VOLGT NA je huurtoeslag aanvraag die je aanvroeg op toeslagen.nl met je digi-d. En alleen bij de aanvragers waarbij de huishoudsituatie niet duidelijk is. Bij onderhuur of bij niet-gesplitste woningen

Pas daarna kreeg je beschikking.
Je kan dus in dat toeslagportaal zelf opzoeken wanneer je het aanvroeg.
pi_194854466
Het probleem met dit topic is dat jullie min of meer al zeggen je hebt geen gelijk en dok alles maar terug.

Nu is dat nog maar de vraag dus vraag jullie om hulp. Wie er hier gelijk heeft is maar de vraag. Maar alsnog is het voor mij belangrijk om het wel te weten want het gaat om veel geld wel dan zelfs al over 2 jaar.
pi_194854495
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:45 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel althans alle andere dingen. Maar deze over huurtoeslag staan er iig niet bij. Is ook met post gegaan.
Als je inlogt op DigiD, staat belastingdienst dan aangevinkt?

Tevens:

https://www.belastingdien(...)uurtoeslag-aanvragen

quote:
U krijgt binnen 5 weken na uw aanvraag een brief in uw Berichtenbox
https://www.belastingdien(...)wanneer-hoor-ik-iets

quote:
U krijgt binnen 5 weken een brief in Mijn toeslagen. Daarin staat de hoogte van uw toeslag. De brief heet ‘Voorschotbeschikking’ en zetten we onder 'Mijn beschikkingen' voor u klaar.

U ontvangt de brief - meestal een paar dagen later - ook in uw Berichtenbox op MijnOverheid.
Heb je hier naar gekeken?
pi_194854503
Even fixen

quote:

[..]

Na zo klinkt het iig.

Alsjeblief burger, we kennen je voorlopig een geldbedrag toe op basis van de gegevens die jij ons aanlevert en waarvoor je getekend hebt. Zodat jij vast je huur kunt betalen. Later gaan we wel controleren of jij kloppende gegevens hebt aangeleverd.

Na zo klinkt het voor mij iig.
En dat kan ik net zo vaak roepen als dat jij roept dat niks hebt aangevraagd. Tot je die formulieren vindt die je destijds hebt ingevuld (want daar zijn we het over eens, toch? Dat die bestaan?) is er geen zinnig woord over te zeggen wie gelijk heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194854519
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:53 schreef madam-april het volgende:
Sta je eigenlijk wel ingeschreven op dat adres?
Dat moet wel. Anders zou hij die brief niet op zijn adres hebben gekregen. De adressen worden rechtstreeks uit het BRP geladen
pi_194854543
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:54 schreef Bloem75 het volgende:

[..]

De standaardbrief waar je wat kruisjes zet bij de vragen of je een eigen wc hebt, eigen keuken en wie evt je medebewoners zijn.

Deze brief VOLGT NA je huurtoeslag aanvraag die je aanvroeg op toeslagen.nl met je digi-d. En alleen bij de aanvragers waarbij de huishoudsituatie niet duidelijk is. Bij onderhuur of bij niet-gesplitste woningen

Pas daarna kreeg je beschikking.
Je kan dus in dat toeslagportaal zelf opzoeken wanneer je het aanvroeg.

Euh nee? Die brief volgde na mijn vraag per telefoon of het mogenlijk was huurtoeslag te krijgen.
pi_194854607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:54 schreef kree het volgende:
Het probleem met dit topic is dat jullie min of meer al zeggen je hebt geen gelijk en dok alles maar terug.

Nu is dat nog maar de vraag dus vraag jullie om hulp. Wie er hier gelijk heeft is maar de vraag. Maar alsnog is het voor mij belangrijk om het wel te weten want het gaat om veel geld wel dan zelfs al over 2 jaar.
Ik denk dat 95% komt door je gebrek aan het structureren en beschrijven van je situatie.
Elke post van je roept weer nieuwe vragen op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')