Zeeman en parfum in één zinquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Mensen bieden op marktplaats die Zeeman parfum aan voor 40 euro.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
oh bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen,al ik voel me een stuk minder somber/doodswenserig als een paar uur terug..
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Bos, hopelijk morgen een betere dag.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar een poging wagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik wist niet dat dit gaande was. Gelukkig voel je je inmiddels wat beter. Ik hoop dat een goede nachtrust helpt
.
oh wat naar. Morgen hopelijk beterquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Dat suicidale heb ik eigenlijk altijd wel. Alleen was het vandaag wel even heftiger als anders...
Ik hoop dat je morgen wat lekkerder in je vel zit, Bosjequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind mijn werk leuk.quote:
Daar ben ik al 2 jaar mee bezigquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien met z'n allen even een maand of 2 op dieet hier
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat naar. Morgen hopelijk beter
Joh hoe kun je dan nog naar mooie concerten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
ja maar is ook vervelend.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak wel een onderscheid tussen neigingen tot en denken aan..
Bij mij is het tweede van toepassing, het eerste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |