me spieren beginnen gewoon af en toe te trillen, zonder enige aanleiding
alsof het begint samen te trekken, als ik bijvoorbeeld zit op een stoel begint een gedeelte van mijn dijspier te trillen
of op mijn biceps enz...
het is zoals die televisie shoplijns met zo'n elektronische tril-apparaat voor de buikspieren, zorgt ervoor dat de spieren beginnen te bewegen
bij mij dus ergens anders en dat zonder apparaat
slaat nergens op, heb het geaccepteerd...
quote:dat heb ik nou ook!
Op zondag 27 januari 2002 23:12 schreef RaymanX het volgende:
dat heb ik ook wel eens dat mij dijbeenspier(en) gaan trillen. Dan check ik voor de zekerheid altijd ff mijn telefoon
Maar een spier die gaat trillen lijkt mij nix ernstigs...
volgens mij is dit nix om je zorgen over te maken hoor!
quote:ja ook
Op zondag 27 januari 2002 23:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
Bij m'n oog weleens, op meerdere plekken. Soms ook zichtbaar.
Dat een spier echt gaat trillen heb ik ook regelmatig, is wel een apart gezicht als je ineens vlak bij je knie een spiertje heen en weer ziet gaan.
Volgens mij kan het geen kwaad.
kan ik daarvan gespierd worden ?
dijbeen ||||| =5! Lijsttrekker!
biceps ||| =3
oog ||| =3
de duidleijke hot spots!
quote:Mijn oog en mijn neusvleugel meestal
Op maandag 28 januari 2002 23:38 schreef The_killing_Guide het volgende:
CHEKdijbeen ||||| =5! Lijsttrekker!
biceps ||| =3
oog ||| =3de duidleijke hot spots!
ik heb hierover gebeld met een arts en die heeft me verteld dat de spiertjes dit doen om spanning los te laten ofzo.
het was iig geen enkel probleem. toch is het niet leuk om het gevoel te hebben dat je niet je lichaam helemaal onder controle hebt maarja.
Ik heb ook niet zo'n heel vaste hand en heb ook som serieus trillende handen. Mij is opgevallen dat dat of gewoon vermoeidheid is, of door een suiker tekort komt (tijd om te eten dan dus)
Andere spieren willen ook wel een trillen, meestal is dat spanning, of energie teveel.. En om het compleet te maken; soms heb ik spieren die spontaan een keer "trekken" dit is dat vermoeiheid van die spier (of wel hij herstelt/ontspant)
quote:Als ik het een paar weken 's avonds echt 'gek' gemaakt heb (dus te weinig slaap) heb ik er ook vaak last van. Voor mij dus puur een teken van oververmoeidheid: trillende ogleden, spiertjes in de arm of vingers..
Op dinsdag 29 januari 2002 22:44 schreef BarBaar het volgende:
Komt bekend voor ja...Mij is opgevallen dat dat of gewoon vermoeidheid is, of door een suiker tekort komt (tijd om te eten dan dus)
heb het al een tijdje niet meer gehad
maar bij mij was het niet zo vervelend
gelukkig maar, spek...
3 uurs ? is wel lang
Nu werk ik bij in een internetbureau, wat inhoudt dat ik daar 8 uur achter de pc zit, intensief. Plus dat ik thuis ook meteen na het werk achter de computer duik, en daar regelmatig ook intensief computerwerk doe (pixellen). Plus dat ik de laatste tijd aardig met gewichten aan het slepen ben.
Mijn eigen vermoeden is een soort van overgevoeligheid van mijn spieren (RSI). Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Herkent iemand deze symptonen?
Thx!
Misschien een verband?
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 20-01-2003 09:46]
quote:Wat houdt dat in?
Op maandag 20 januari 2003 09:44 schreef Salvad0R het volgende:
Trilling door spieren gebeurt als je deze te lang hebt laten "afkoelen".
Ik heb zelf het idee dat mijn spieren overbelast zijn, en daardoor overgevoelig, waardoor die ongecontroleerde trillingen ontstaan.
Kan overgevoeligheid die trillingen veroorzaken?
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 20-01-2003 09:48]
quote:Te lang niet in beweging of op een andere manier actief geweest, denk ik
Op maandag 20 januari 2003 09:46 schreef haaahaha het volgende:[..]
Wat houdt dat in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |