Tja, niet zo slim van die 200 mensen dus. Ze hebben geluk dat er geen hittegolf meer isquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:04 schreef hooibaal het volgende:
Half Silvolde zit op slot na een reeks besmettingen die voortkomen uit een feest voor 200 man (!) van 2 broers bij de voetbalclub.
En nogal onverantwoordelijk en dom van de clubquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, niet zo slim van die 200 mensen dus. Ze hebben geluk dat er geen hittegolf meer is
Wat nu echt interessant is, ligt over een maand half Silvolde onder de groene zoden, zit half Silvolde in het revalidatiecentrum aan de zuurstof of is het dan business as usual?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:04 schreef hooibaal het volgende:
Half Silvolde zit op slot na een reeks besmettingen die voortkomen uit een feest voor 200 man (!) van 2 broers bij de voetbalclub.
Ja maar over twee weken zijn al hun oma’s dood!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat nu echt interessant is, ligt over een maand half Silvolde onder de groene zoden, zit half Silvolde in het revalidatiecentrum aan de zuurstof of is het dan business as usual?
Ik gok het laatste, de gedachte dat besmetting een doodvonnis betekent tiert nog welig.
Even gegoogeld, op 1 jan 2019 waren er ongeveer 1300 65+'ers op ongeveer 5500 inwoners, bij de lokale begrafenisondernemer gaat de kassa rinkelen....quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar over twee weken zijn al hun oma’s dood!
Binnenkort een stuk minderquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Even gegoogeld, op 1 jan 2019 waren er ongeveer 1300 65+'ers op ongeveer 5500 inwoners, bij de lokale begrafenisondernemer gaat de kassa rinkelen....
Of gebeurt er gewoon niets...
Hoe is het eigenlijk met Djokovic en die mensen die op zijn toernooi waren deze zomer?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Da_Sandman het volgende:
"Corona-explosie" in Silvolde.
Elf mensen besmet.
Net als Dokkum, Bergen op Zoom, Goes en al die andere haardjes horen we hier over een week weer niets meer van.
Die speelt rolstoeltennis tegenwoordig.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Djokovic en die mensen die op zijn toernooi waren deze zomer?
Die heeft lekker antilichaampjes en net een Master-tournooi gewonnen. En nu gaat hij proberen de US Open te winnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Djokovic?
Niet iedereen gaat dood inderdaad - als het jouw vader of moeder is helpt dat weinig. Uit eigen ervaring: het kan ook heel heftige gevolgen hebben als je niet dood gaat en geen risico groep bent. Het is makkelijk om casual te doen over iets wat je nog niet hebt ervaren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat nu echt interessant is, ligt over een maand half Silvolde onder de groene zoden, zit half Silvolde in het revalidatiecentrum aan de zuurstof of is het dan business as usual?
Ik gok het laatste, de gedachte dat besmetting een doodvonnis betekent tiert nog welig.
Dat geloof ik best, uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:28 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat dood inderdaad - als het jouw vader of moeder is helpt dat weinig. Uit eigen ervaring: het kan ook heel heftige gevolgen hebben als je niet dood gaat en geen risico groep bent. Het is makkelijk om casual te doen over iets wat je nog niet hebt ervaren.
Ach, kan er weer lekker gebasht worden op feestende mensen. Ondertussen zijn er elk weekend honderden van dit soort feesten zonder enig effect. Lekker blijven vastklampen aan de heilige 1,5 meter.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Da_Sandman het volgende:
"Corona-explosie" in Silvolde.
Elf mensen besmet.
Net als Dokkum, Bergen op Zoom, Goes en al die andere haardjes horen we hier over een week weer niets meer van.
Krijgen we morgen ook weer te horen van One Mark. Dat we met z'n allen weer goed bezig zijn geweest. De maatregelen hebben effectquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef Rlz12 het volgende:
[..]
Lekker blijven vastklampen aan de heilige 1,5 meter.
Weet je zeker dat ik het over uitzonderingen heb? Er zijn veel conflicterende onderzoeken, ook over lange termijnschade onder jonge mensen. Ik zeg niet dat de waarheid zwart of wit is, maar dat het grote grijze gebied heftiger kan zijn dan mensen zich voorstellen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, uitzonderingen zijn er altijd.
Ohjee, nuancequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik het over uitzonderingen heb? Er zijn veel conflicterende onderzoeken, ook over lange termijnschade onder jonge mensen. Ik zeg niet dat de waarheid zwart of wit is, maar dat het grote grijze gebied heftiger kan zijn dan mensen zich voorstellen.
Ik zou ook graag willen dat het allemaal wel meevalt en snap dat dat is waar veel mensen nu staan. Ik struggle ook met hoe ik kan zorgen dat mijn wereld niet te klein wordt, zeker na 15 jaar reizen voor werk en fun. Maar bagatelliseren is ook gevaarlijk
Mijn voorstel: laten we doen wat we kunnen en rekening houden met de mensen om ons heen (en niet alleen onszelf).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |