quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ik eet nu pasta met pijnboompittenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Zij klinkt als iemand met het IQ van een pijnboompit.
Dat is oneerlijk tegenover de pijnboompitten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Zij klinkt als iemand met het IQ van een pijnboompit.
Dat is wel nice, gappie! Nog bepaald vlees erdoorMquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik eet nu pasta met pijnboompitten![]()
Het is wel wennen ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Wanneer is dit opgenomen?
Dit is echt maatregelen to the max
Best wel een mis matx jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n prachtige, prachtige dame en dan zo'n Erix ermee koppelen.
Ja tonijn! (is een vis volgens mij)quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is wel nice, gappie! Nog bepaald vlees erdoorM
Die wordt sws gefriendzoned.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n prachtige, prachtige dame en dan zo'n Erix ermee koppelen.
Prima te nassen boy.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja tonijn! (is een vis volgens mij)
Zekersss Gquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Prima te nassen boy.
Opvoedaaaaah
Dat zijn pas terror beestenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:48 schreef yosander het volgende:
Haten op het opvoeden van een Duitse herder als je zelf een chihuahua hebt____!!!
Bex”quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik mag Franx wel.
Bij boomers is het vaak zo lastig in te schatten of het wat wordt.
quote:
Dit dus. Gadverdamme wat een verschrikkelijk mens inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:48 schreef yosander het volgende:
Haten op het opvoeden van een Duitse herder als je zelf een chihuahua hebt____!!!
Die zitten bij de incheckbalies.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus. Gadverdamme wat een verschrikkelijk mens inderdaad.
Wtf is een grond stewardess trouwens?
Zo'n chick waarbij je kan inchecken/bagage kan afgeven of bij de gate staatquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die staat aan de balie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De bezuinigde variant van een normale stewardess.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEE DAAR KAN IK NIET TEGENquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP LAAT ME GEWOON HOMMO GRAPJES MAKEN
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Diederik lijkt op dat ventje van het Mad bordspel.
Echt pijnlijk zichtbaar ookquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Lindex straalt intelligentie uit en heeft een sexappeal van oe la la.
Regie: wE kiEzeN EriXx
En hoequote:
De nieuwe gin tonicquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef DKUp het volgende:
Zaufiejon blan is populair deze aflevering.
De nieuwe sex on the beach ook welquote:
Instructie van de producer. GT is te duur.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef DKUp het volgende:
Is toch niet zo erregggquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Oh dit is zo iemand die als hij zijn vriendin ergens meeneemt, hij in een Feyenoord-shirtje gaat lopen te lopen
Ik heb er ook niets aan toe te voegahhhquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef Revanches het volgende:
Die Karsdorpdude is echt zo'n type man die je 100x op Tinder tegenkomt en 'oke haha' zegt.
Xauviejon blanxquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:00 schreef DKUp het volgende:
En die plantenbos is groter dan hij zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Stel je bent met het OV
Zit je met zo'n enorme plantenbos
En ook nog naar Bali willen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Naar Thailand geweest, dat hoor je niet vaak.
Nooicccceeeeequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat meisje lijkt wel 15 door haar beugel
Inb4 de tekstjes over ''Ze willen elkaar graag nog eens zien, maar door corona is het er helaas nog niet van gekomen''quote:
Hij wilde een joodse naam, dus hij heeft de roepnaam Ben genomen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Ben?
Hij heette toch Frans?
Of heb ik een grap gemist
hij is om die reden ook fan van Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2020 23:13 schreef golfer het volgende:
Ben betekent zoon van.
Hij had een Joodse vader, dus volgens de regels is hij niet echt Joods. Maar op deze manier met die naam is hij het toch een beetje.
Die is vanavond toch pas, breur?quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:52 schreef Jimbo het volgende:
tering in afl3 zitten een paar simpele figuren zeg
op npo start kan je alles vooruit kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2020 06:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is vanavond toch pas, breur?
Morgenavond is 3 toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 06:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is vanavond toch pas, breur?
Wel leuk teasertje voor morgenquote:
Wie wie wiequote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef golfer het volgende:
Collega van Blues zit dus morgenavond in de uitzending. We hebben stiekem al vooruit gekeken.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:26 schreef golfer het volgende:
Collega van Blues zit dus morgenavond in de uitzending. We hebben stiekem al vooruit gekeken.
Niks zeggen. Laat ons losgaan op hem/haarquote:
gesjelligquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor weer een vervelend Noord-Hollands accent
Ze is boekhouderneutraalquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
Pleurt toch op wijf
Ik identificeer me niet als boekhouder
quote:
Ben je een beetje een romanticus?quote:
Ze wil onderdrukt worden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Waarom vinden vrouwen het leuk als de man gaat bestellen? Dat druist toch tegen het feminisme.
Met Omer als partner is dat snel afgelopen.quote:
Werkt hij samen met Omer?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Hij heeft gewoon weer een vrouw te pakken die hij in de kelder kan stoppen
Ik heb ook nog nooit gezien dat een speciaalbiertje wordt afgevlakt* zoals een pilsjequote:
Die van gisteren was écht irritant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |