Prachtige blauwe steen. Ik hou niet van blauw, maar blauwe stenen zijn mijn favorieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik heb Celestine wel overwogen idd
Jij snapt hetquote:Op woensdag 23 december 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
En soms is het goed om iets ouds achter je te laten, een oud account, een oude naam, een oude ui.
Een nieuw begin terwijl je dat oude niet hoeft te vergeten.![]()
Net zoals je de winterjas uittrekt en in het voorjaar voor het eerst je zomerjas aantrekt.
Wat attentquote:Op woensdag 23 december 2020 20:41 schreef FaithHealer het volgende:
Voor iedereen hier een hele fijne kerst, misschien niet de kerst die je wilt of die je gewend bent, maar maak er wat van. En alle goeds voor 2021 gewenst.
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jij snapt het
'Natalie' is, één van mijn, namen. Destijds geregistreerd omdat ik toch een naam wilde gebruiken die bij me past. Intussen corresponderen het gevoel wat 'Natalie' mij geeft en hoe ik nu in het leven staan, niet meer bij elkaar. Daarom voelt het nu wat ongemakkelijk om me die naam te blijven passen. If that doesn't sound too weird... Hoewel, dit is TRU. Weird mag.
Ik wist het nietquote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.
Ik had dat na het overlijden van Mo.
Iedereen weet dat ik Gooddeal was, maar Mo is niet meer en Gooddeal daarna ook niet meer.
Die is met hem gestorven.
Ik moet verder zonder hem en dat doe ik met een nieuwe naam.
Wel uit een bepaalde herinnering, dat wel, maar een nieuwe jas voelt goed.
Dat is nog niet stabiel.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik wist het nietNou ja, nú wel.
Ben blij dat de nieuwe jas zo goed voelt. Ben echt blij voor je. En je komt ook rustig en tevreden over
Parel? Of Edelsteen?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Slikt traan weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is niet weird. Omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat je je niet meer thuisvoelt bij een naam.
Ik had dat na het overlijden van Mo.
Iedereen weet dat ik Gooddeal was, maar Mo is niet meer en Gooddeal daarna ook niet meer.
Die is met hem gestorven.
Ik moet verder zonder hem en dat doe ik met een nieuwe naam.
Wel uit een bepaalde herinnering, dat wel, maar een nieuwe jas voelt goed.
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien gewordenquote:Op woensdag 23 december 2020 20:40 schreef Celestien het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:21 schreef Celestien het volgende:
[..]
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien geworden
Ja, staat haar heel goedquote:Op donderdag 24 december 2020 20:06 schreef FaithHealer het volgende:
[..]Het past je, die nieuwe jas.
Had je er niet beter Celestial kunnen kiezen?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:21 schreef Celestien het volgende:
[..]
Celestine was bezet, dus het is idd Celestien geworden
Soms schendt iets je zo erg dat je wel de behoefte hebt om die oude jas van je af te schudden.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:29 schreef Laysa het volgende:
In mijn hoofd blijven jullie gewoon wie jullie waren![]()
Was namelijk helemaal niks mis mee.
Niemand komt ongeschonden uit het leven
Dat hoeft niet hoor. Ik snap jou ook wel. Ieder krijgt zijn kruisje te dragen.quote:
Nee, te lastig uit te sprekenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je er niet beter Celestial kunnen kiezen?
Natalie blijft gewoon een van m'n voornamen, hoor. Het is alleen niet meer m'n usernamequote:Op donderdag 24 december 2020 21:29 schreef Laysa het volgende:
In mijn hoofd blijven jullie gewoon wie jullie waren![]()
Was namelijk helemaal niks mis mee.
Niemand komt ongeschonden uit het leven
Ja, allemaal fijne Kerstdagen gewenstquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ik snap jou ook wel. Ieder krijgt zijn kruisje te dragen.
Ik had gewoon behoefte aan een nieuwe start, maar eigenlijk is dat niet mogelijk, want je verleden blijft altijd bij je.
Liefs voor jullie allebeiquote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef Laysa het volgende:
Toevallig dragen we hetzelfde kruisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |