Beetje triestig inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef showtimer het volgende:
Sagan rijdt alleen maar in de weg dit jaar.
Tijd voor groenten, aardappels en vlees.quote:
Koolhydratenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijd voor groenten, aardappels en vlees.
Vreemd dat Nizzolo tot nu toe niet meedoet in de tussensprints. Die kan dat groen pakken zou je zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef showtimer het volgende:
Sagan rijdt alleen maar in de weg dit jaar.
Waar kijk je?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vreemd dat Nizzolo tot nu toe niet meedoet in de tussensprints.
Bauke Mollemaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wie verwachten we voor morgen? Ziet er wel uit als eentje voor ONZE Mutant.
Er doen ook renners mee die niet uit Nederland komen, naar het schijnt.quote:
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er doen ook renners mee die niet uit Nederland komen, naar het schijnt.
Ik voorzie een zege van Thomas De Gendt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat in 1981 51 (!) Belgen meededen aan de Tour de France.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gendt, dat ligt toch in België?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik voorzie een zege van Thomas De Gendt.
Klinkt ook Nederlands immers.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.
Ik hoop dat het een act is, maar ik vrees er een beetje voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |