Tissot timing is je vriend. Gouden site.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:45 schreef hhh38 het volgende:
Waar zien jullie de uitslag? Nu al op de officiële site?
Mag hij wel 2 meter naar links afwijken van Pat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
Maar mag Bennett zich wel zo breed maken van Pat?
Aanklagen voor poging tot moordquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
Ik moet mijn verwachtingen naar boven bijstellenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals altijd supersnel op Letour.fr
beetje mijn humor ook, had ook al die grap gemaakt in mijn hoofd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
José heeft best wel een leuk gevoel voor humor.
Het is geen Giro he.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet mijn verwachtingen naar boven bijstellen
Bennett was er zo zo dichtbij lol.quote:
Oh captain, my captain.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bennett was er zo zo dichtbij lol.
ONZE Dillie zou 5 minuten eerder al zijn gefinishtquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef DeeBee het volgende:
Straf sprintje van die molrat, amai.
Laat ook wel zien dat er verder vooral B-garnituur gestart is qua sprinters... Groenewegen en misschien Jakobsen kunnen Ewan normaal alleen iets bedreigen.
Je hebt natuurlijk breed maken zodat er geen blad papier meer tussen kan en breed maken waarbij er nog een vrachtwagen kan passeren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef franklop het volgende:
Ik wel even mijn voorziende blik quoten natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Allemaal zo juichen voor de 7de plek van Cees Bol
Ik vertel je alvast dat de Ronde van Lombardije ook al is geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerste grote ronde van het jaar, mijn hoofd is in de war
GROTEquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vertel je alvast dat de Ronde van Lombardije ook al is geweest.
Ze sturen dan wel weer een leuk ploegje naar de Tirreno.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:51 schreef skysherrif het volgende:
niet te doen hoe slecht dat sunweb is zeg
Netjesquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wel even mijn voorziende blik quoten natuurlijk
quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wel even mijn voorziende blik quoten natuurlijk
Beetje triestig inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef showtimer het volgende:
Sagan rijdt alleen maar in de weg dit jaar.
Tijd voor groenten, aardappels en vlees.quote:
Koolhydratenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijd voor groenten, aardappels en vlees.
Vreemd dat Nizzolo tot nu toe niet meedoet in de tussensprints. Die kan dat groen pakken zou je zeggen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:46 schreef showtimer het volgende:
Sagan rijdt alleen maar in de weg dit jaar.
Waar kijk je?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vreemd dat Nizzolo tot nu toe niet meedoet in de tussensprints.
Bauke Mollemaquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wie verwachten we voor morgen? Ziet er wel uit als eentje voor ONZE Mutant.
Er doen ook renners mee die niet uit Nederland komen, naar het schijnt.quote:
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er doen ook renners mee die niet uit Nederland komen, naar het schijnt.
Ik voorzie een zege van Thomas De Gendt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat in 1981 51 (!) Belgen meededen aan de Tour de France.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gendt, dat ligt toch in België?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik voorzie een zege van Thomas De Gendt.
Klinkt ook Nederlands immers.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.
Ik hoop dat het een act is, maar ik vrees er een beetje voor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik val in het niet bij de vlaggetjes parade van TLC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |