Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlowquote:Werder Bremen maakte maandag bekend dat er met de KNVB een compromis over Chong is gesloten. De Nederlandse voetbalbond was telefonisch nog niet bereikbaar om de mededeling vanuit Bremen te bevestigen.
Wordt een matig Jong Oranje in Wit-Rusland zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlow.
Oh toch niet, want hij zit er al.
Loting in De Kuip.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
TEIXEIRA KOMT NIETquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi om te zien dat Arnesengod Krabby wat info geeft; 'maandag nieuwe speler!' en dat het dan gewoon, zoals altijd bij Krabby, niet klopt (tijdens kantooruren dan).
Arnesengod
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.
Je kan waarschijnlijk gewoon ‘kameraden’ koppelen. Die optie was er namelijk al.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.
Hopen op twee wedstrijdjes
Eens met ronniebquote:ronnieb 11:04
Van het geld van Senesi:
Zieke neger rechtsback - Portugese slager RCV - Afrikaanse 2,10 mtr antilope die 100 meter in 3 seconden rent LCV - Zieke neger linksback
We WORDEN HELEMAAAAL GEEEKKKKK
Ik mis een Italiaanse huurmoordenaar RCV en een Zuid-Amerikaanse doorgesnoven zaag linksback. Die zou ik opstellen ipv Portugese slager RCV en zieke neger linksback. Verder wel een goede opstelling.quote:
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzmanquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even klikken voor het hele draadje
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzman
Zelfs als ie vrij goed blijkt te zijn, is het alsnog iemand met vrij weinig restwaarde en een salaris wat veel ruimte inneemtquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |