We hebben geen goed record voor die wedstrijd de laatste jaren, maar om die wedstrijd nou een ziekte te noemen gaat me wat verquote:Op woensdag 2 september 2020 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopen op een vaccin voor Feyenoord-Ajax
Zo slecht is ons record de afgelopen jaren toch niet? Al bijna drie jaar in de Eredivisie thuis niet verloren van Ajax en in die tijd gemiddeld zes (!) goals per wedstrijd gemaakt.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben geen goed record voor die wedstrijd de laatste jaren, maar om die wedstrijd nou een ziekte te noemen gaat me wat ver
Ja maar dan werkte mijn grap nietquote:Op woensdag 2 september 2020 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo slecht is ons record de afgelopen jaren toch niet? Al bijna drie jaar in de Eredivisie thuis niet verloren van Ajax en in die tijd gemiddeld zes (!) goals per wedstrijd gemaakt.
Vak Aquote:Op woensdag 2 september 2020 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel gezellig toch? Welk vak maken we het FOK!-vak tijdens Feyenoord-Twente?
Ik vind het meerendeel ook wel passen bij vak Y of vak Z.quote:
als Koeman die 2 jaar volmaaktquote:Op woensdag 2 september 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Koeman en Gini 2 jaar in Barca, om daarna samen hier de net ontslagen Kuyt op te volgen.
Wat dacht je van volgende zomer? Das toch wel een stuk sneller, dan is Koeman daar allang ontslagen en hoeven wij heel Kuyt niet mee te maken.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Koeman en Gini 2 jaar in Barca, om daarna samen hier de net ontslagen Kuyt op te volgen.
Gini tekent voor 2 jaar. Denk niet dat wij een 30 jarige speler bij Barcelona kunnen oppikken.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dacht je van volgende zomer? Das toch wel een stuk sneller, dan is Koeman daar allang ontslagen en hoeven wij heel Kuyt niet mee te maken.
Dat, en een middenveld met Wijnaldum en Fer onder Koeman zou best wel grappig zijn gezien de historie tien jaar terug
Dat is wel erg vreemd inderdaad. Denk dat de meeste mensen alsnog wel in hun eigen vak willen.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
Dat je elk vak naar keuze kan kiezen is wel echt raar, ik zou me flink in mijn poeperd genaaid voelen als ik nu een seizoenskaart had van in de 700 euro.
cc: @:donraja
Bron?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gini tekent voor 2 jaar. Denk niet dat wij een 30 jarige speler bij Barcelona kunnen oppikken.
Niet dat het rond is (of tekent voor twee jaar of wel?) lees ik, alleen dat Koeman hem graag wil. Dat is niets nieuws. Linkje naar het volledige premium artikel misschien?quote:Op woensdag 2 september 2020 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft hier na deze tweet nog over bericht.
Haha das ook wel leuk.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Bekenden van me hebben vak B, ik 4 kaarten voor vak N.
Toch wel lekker met de goedkoopste seizoenskaart
quote:Iedere seizoenkaarthouder heeft in de eerste drie wedstrijden de mogelijkheid om tenminste één wedstrijd te bezoeken. Wordt er voor geen enkele van deze drie wedstrijden een kaart geclaimd, wordt er toch één wedstrijd in mindering gebracht op de restitutie.
Nee ik heb ook alleen de kop gelezen, maar aangezien ieder gerucht wat ik vind naar de Telegraaf verwees leek me dat daar nieuwe info in stondquote:Op woensdag 2 september 2020 15:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet dat het rond is (of tekent voor twee jaar of wel?) lees ik, alleen dat Koeman hem graag wil. Dat is niets nieuws. Linkje naar het volledige premium artikel misschien?
Lol.quote:Update | Feyenoord-watchers ontkennen komst verdediger Ié
Feyenoord-watchers Mikos Gouka, Martijn Krabbendam en Dennis van Eersel doen de geruchten over de komst van Ié op Twitter af als 'onzin'. Volgens bronnen van de journalisten is de komst van de 26-jarige verdediger niet aan de orde. Gouka reageert duidelijk op de vragen: ''Speler komt niet.''
Niet verkeerd nog ff een potje.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vandaag besloten oefenpotje tegen Club Brugge.
Hopen dat Berghuis en Haps meer minuten kunnen maken denk ik vooral. En misschien oefenen met Senesi en Burger achterin, voor het geval Ié er niet op tijd is.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:09 schreef fetX het volgende:
Zeker, iets later was misschien wel handig geweest maar de mogelijkheden zullen niet eindeloos zijn. We spelen pas over 9 dagen.
O heb dit gemist.quote:
En helemaal als je met zo'n teringdure kaart te laat bent met claimen.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
Dat je elk vak naar keuze kan kiezen is wel echt raar, ik zou me flink in mijn poeperd genaaid voelen als ik nu een seizoenskaart had van in de 700 euro.
cc: @:donraja
Troost keepte. Troostgod.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
2-1 verloren van Brugge.
Niet goed, niet slecht.
Overigens speelden Senesi, Fer, Kokcu en Bijlow niet.
Hebben we verder geen internationals meer? Behalve Geertruida en Malacia normaal gesproken bij Jong Oranje en Sinisterra bij Colombia?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:37 schreef fetX het volgende:
2-1 verloren van Brugge.
Niet goed, niet slecht.
Overigens speelden Senesi, Fer, Kokcu en Bijlow niet.
Heb niet zulke fijne associaties bij de naam Troost.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Troost keepte. Troostgod.
Berghuis normaliter ook natuurlijk. Burger zit ook weleens bij Jong dacht ik. Is Bozenik niet ook regelmatig international?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we verder geen internationals meer? Behalve Geertruida en Malacia normaal gesproken bij Jong Oranje en Sinisterra bij Colombia?
Oh ja Bozenik speelde ook niet, dus die zal wel gewoon opgeroepen zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis normaliter ook natuurlijk. Burger zit ook weleens bij Jong dacht ik. Is Bozenik niet ook regelmatig international?
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb niet zulke fijne associaties bij de naam Troost.
Toch wel mooi dat ie weer instapt zodat we de afwezigheid van een cruciale positie intern kunnen opvangenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb niet zulke fijne associaties bij de naam Troost.
Alleen in de verdediging hebben we geen internationals. En Linssen en Diemers natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we verder geen internationals meer? Behalve Geertruida en Malacia normaal gesproken bij Jong Oranje en Sinisterra bij Colombia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |