Als je toch bezig bent, post direct een betoog waarom je vindt dat de bekerfinale tegen Utrecht nog gespeeld moet wordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Generationalpha het volgende:
Vanaf deze week zal ik jullie verblijden met wat interessante XG-statistieken van de huidige Feyenoord-aanvallers. En die zijn positiever dan je zou denken.
Ie en Bruma centraal achterin.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die raken wede laatste dagen van de transferperiode nog wel kwijt.
Uiteindelijk toch wanhopig uitkomen bij Ie
Het geluid is dit keer een stuk beter. Het luistert erg lekker weg.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
De Dick Voormekaar Podcast is dé podcast over Feyenoord! Vanuit café De Huismeester in Rotterdam bespreken bestsellerauteur Michel van Egmond en clubwatcher Martijn Krabbendam de meest belangrijke en onbelangrijke zaken rondom Feyenoord. In deze aflevering wordt de nieuwe aankoop João Carlos Teixeira besproken, die volgens Michel de uitstraling van een hockeyer heeft en de eerste ‘good looking’ speler is sinds Graziano Pellè. De mannen hebben het verder over het verfrissende beleid van technisch directeur Frank Arnesen, Mario Been wordt spontaan opgebeld en er komen smeuïge verhalen boven tafel over de trainingskampen van Feyenoord.
Het valt mij ook reuze mee. Die twee hebben ook wel een leuke dynamiek, lekker Rotterdams en zo nu en dan een toffe anekdote.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het geluid is dit keer een stuk beter. Het luistert erg lekker weg.
Vind je het niet een beetje veel cultgelul?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt mij ook reuze mee. Die twee hebben ook wel een leuke dynamiek, lekker Rotterdams en zo nu en dan een toffe anekdote.
Njah, voor een podcastje vind ik dat best prima. Ze zijn alleen wel vrij vlot door de anekdotes heen gok ik in dit tempo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje veel cultgelul?
"Texeira is wel een aardige speler geloof ik of niet?"
"Haha ja lijkt op een hockeyer!"
Einde analyse.
Veel plezier met Van Egmond en Mario Been.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het geluid is dit keer een stuk beter. Het luistert erg lekker weg.
Lijkt bij Feyenoord sowieso vaak wel alsof er van enige serieuze analyse geen sprake kan zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, voor een podcastje vind ik dat best prima. Ze zijn alleen wel vrij vlot door de anekdotes heen gok ik in dit tempo.
Paar keer kein geloel geprobeerd maar daar kwam ik juist niet doorheen. Die willen inhoudelijk zijn maar kunnen dat helemaal niet, verder is dat ook maar slap supportersgelul.
Dat vind ik ook meer passen bij de schrijvende pers, daar blijft het vooral achter.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lijkt bij Feyenoord sowieso vaak wel alsof er van enige serieuze analyse geen sprake kan zijn.
"Jij bent een Jörgensen-fan of niet Jopie?"
"Haha ja geloof me nou, die maakt er gewoon 25 dit jaar."
Dit is ongeveer het niveau.
Ik vind Kein Geloel wel vermakelijk, maar dat clubje loopt ook niet echt over van insiderkennis inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, voor een podcastje vind ik dat best prima. Ze zijn alleen wel vrij vlot door de anekdotes heen gok ik in dit tempo.
Paar keer kein geloel geprobeerd maar daar kwam ik juist niet doorheen. Die willen inhoudelijk zijn maar kunnen dat helemaal niet, verder is dat ook maar slap supportersgelul.
Heeft Pieter ooit Feyenoord geanalyseerd ja?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook meer passen bij de schrijvende pers, daar blijft het vooral achter.
Met Krabby en Gouka heb je toch wat meer verslaggevers van de oude stempel en Rijnmond is meer hobbywerk.
Pieter Blacked probeert het zo nu en dan
Ja, schrijft op pro ook nog wel eens stukjes. Laatst nog over die nieuwe spelerquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heeft Pieter ooit Feyenoord geanalyseerd ja?
Was een aardige keuze geweest. Uiteindelijk is het toen Bahia geworden geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:14 schreef Generationalpha het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-op-braziliaan-pepe
Ja, prima vermakelijke podcast. Maar inderdaad, voor echt inhoudelijke analyses moet je daar niet zijn. Niet zo gek ook. Die-hard Feyenoord supporters met weinig nuancequote:Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Kein Geloel wel vermakelijk, maar dat clubje loopt ook niet echt over van insiderkennis inderdaad.
PieterZwartdansen.gifquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Pieter Blacked deed zondag ook een stukje analyse bij Kees zijn VI. Ik kan hem maar moeilijk serieus nemen.
Die jongen moet het dan ook echt alleen bij schrijven houden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Pieter Blacked deed zondag ook een stukje analyse bij Kees zijn VI. Ik kan hem maar moeilijk serieus nemen.
Ik ben het meestal wel eens met Freek, al schiet die soms ook door in zn enthousiasmequote:Op dinsdag 8 september 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, prima vermakelijke podcast. Maar inderdaad, voor echt inhoudelijke analyses moet je daar niet zijn. Niet zo gek ook. Die-hard Feyenoord supporters met weinig nuance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |