Nee idd. begrijp ook niet dat die dit niet wistquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Moet ie maar niet in puffers knijpen.
wiequote:Op maandag 31 augustus 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
echt dom. hij wordt nu waarschijnlijk vervolgd strafrechtelijk
Betaal jij toch even zijn borgsomquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
echt dom. hij wordt nu waarschijnlijk vervolgd strafrechtelijk
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Betaal jij toch even zijn borgsom
Nou mogen straks alle ladyboys hem gaan knijpenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.
Dus dan moet je je gewoon gedragen :p
Wat een sukkel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.
Dus dan moet je je gewoon gedragen :p
Heerlijk die beesten.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan daar op, weet je dat?
nee maar denk dat die grote kans loopt om uitgezet te wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan daar op, weet je dat?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan nog een knuppel erbij bedenken, maar zulke gifjes ga ik niet posten
Ahwwwquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan nog een knuppel erbij bedenken, maar zulke gifjes ga ik niet posten
Ik kan woenadag even voor je kijken dan ga ik het wad opquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook een baby zeehond, is dat duur? Wel graag 1 die nog leeft.
Waar ga je dat laten?quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook een baby zeehond, is dat duur? Wel graag 1 die nog leeft.
Klinkt alsof je aan het genieten bent!quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
Was even lekker een duik in de zee, de warmedouche daarna ook
Oehquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
De bouilon voor de mosselen vanavond is aan het trekken
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:52 schreef Karzai het volgende:
Zeker aan het genieten, trek nu een biertje open!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
De bouilon voor de mosselen vanavond is aan het trekken
Het goede levenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:55 schreef Karzai het volgende:
De dames gaan even op bed liggen met een boekje, ik zet de tour maar op
Dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kan woenadag even voor je kijken dan ga ik het wad op
Dat is een probleem voor later.quote:
Heb ik niet.quote:
Gewoon aan een riempje meenemen naar een slootje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn.
[..]
Dat is een probleem voor later.
[..]
Heb ik niet.
Oeh dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon aan een riempje meenemen naar een slootje.
Zoek even een baby zeehondje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker plekje. Maar nu toch maar weer verder richting Wassenaar.
Nee die schijten alles eronder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet gezienWil je misschien een zeemeeuw?
Is dit dat naaktstrand waar dat lijk was gevonden toen ik er was?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker plekje. Maar nu toch maar weer verder richting Wassenaar.
Oh je bent niet alleen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:55 schreef Karzai het volgende:
De dames gaan even op bed liggen met een boekje, ik zet de tour maar op
Ik zag naaktquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit dat naaktstrand waar dat lijk was gevonden toen ik er was?
Meeuwenflatsenquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die schijten alles eronder.
Volgende keer zal ik even een doos frikandellen op het strand uitstrooien.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen snack gezien op het strand 👀
Ik verwachtte een ronde met een groot kapmesquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even een doos frikandellen op het strand uitstrooien.
Klinkt wel tofquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Hoe dichterbij je komt, hoe pittiger de snacks. 'Je bent warm' krijgt dan een nieuwe betekenis.
Lijkt mij saaiquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Vuurtorenwachter was een ideaal beroep voor mij geweest
Lees maar terugquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:01 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, hoe was je date nog dit weekend? Helemaal je datingavonturen gemist
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet gezienWil je misschien een zeemeeuw?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag naaktIk zag een lijk
Maar dat leefde nog
Das ook de bedoelingquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen snack gezien op het strand 👀
alleen van die persco's?:pquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de zenuwen van die persco's.
Denk dat die van morgen wel meevalt hoor. Zo zorgwekkend is het momenteel niet alleen er is geen aanleiding om te versoepelen. Dus als je dat laatste verwacht kom je wel van een koude kermis thuisquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg de zenuwen van die persco's.
Dat vind ik alleen als de Jonge aan het woord komt. Dan val ik hakf in slaap.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
Ik vind ze vooral verwarrend en onduidelijk
Hakf?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen als de Jonge aan het woord komt. Dan val ik hakf in slaap.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lees maar terug![]()
![]()
Ja het was een wandeldate. Aardige jongen. we hebben 10 km gewandeld en toen ging hij bij zijn oma eten...
![]()
Heb hem gister gevraagd of de volgende 10 km in amsterdam te doen waarop hij reageerde: Het was erg gezellig met je, laten we contact houden en zien hoe het loopt.
Niet meer sinds Irma er niet meer (altijd) is...quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
k vind die persco's juist het leukste aan corona
Huehuequote:Op maandag 31 augustus 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat de rek er nu wel uit is.
Helemaal niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:18 schreef Karzai het volgende:
Ik vind ze vooral verwarrend en onduidelijk
Het is nog een eindje weg maar eh... als er op 31 dec geen clubs open zijn, er geen vuurwerk afgestoken mag worden vanwege corona etc etc... dan denk ik dat we het nieuwe jaar met oorlog beginnen in diverse stedenquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou me zo leuk lijken als Rutte zegt:
“Nou de ziekenhuizen kunnen het aan, we hebben het geredt en gaan weer normaal doen.
Okay? Thankyoubye.”
Bijna.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:59 schreef Karzai het volgende:
Kan ik al een kaartje kopen voor de schilderswijk?
en?quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog gekeken of ik de bitterbrommer zag
Ballie je hebt het verkeerde account ...quote:
Oops.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie je hebt het verkeerde account ...
Dat zag ik laatst op 9gag voorbij komen, was iets in de trant van 'regualry vacuum your front yard so your neighbours won't talk to you'quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders in de straat staat er net 1 z’n voortuin te stofzuigen :’)
Doe ik ook op m'n balkon, makkelijker dan blaadjes e.d. opvegenquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m’n ouders in de straat staat er net 1 z’n voortuin te stofzuigen :’)
Via de duinen weggeslopenquote:
Ik heb vandaag wel een nieuwe vlammenwerper gekocht, daar kunnen die krengen ook niet zo goed tegen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Via de duinen weggeslopen
Hadden jullie vroeger ook zoveel wespen op het terras?Ik kon mijn appeltaart niet eens eten. Binnen een paar seconden zat hij vol met die krengen.
Ja. Laatste jaren word het steeds erger.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Via de duinen weggeslopen
Hadden jullie vroeger ook zoveel wespen op het terras?Ik kon mijn appeltaart niet eens eten. Binnen een paar seconden zat hij vol met die krengen.
Appeltaart ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een nieuwe vlammenwerper gekocht, daar kunnen die krengen ook niet zo goed tegen.
Oberette zei dat ze alles hadden geprobeerd om de plaag te bestrijden maar er was geen houden aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
maar er was al gewaarschuwd he voor wespenoverlast
oh ja kan ook niet. ik heb ze hier achter ook. het is wel eens een jaar zo erg geweest dat ik daar ook niet meer kon zittenquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oberette zei dat ze alles hadden geprobeerd om de plaag te bestrijden maar er was geen houden aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O god, hij kan dus alles teruglezen.
Joehoe, Dries!![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O god, hij kan dus alles teruglezen.
Joehoe, Dries!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Nee toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]Ohja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt dmquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik weer een andere FOK!ster vinden om mee te praten
Lekker nostalgisch wel ditquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]Jaap Stam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah dan zak ik door de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
Das fantastisch :pquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
De kans is twee keer de helft en afgerond tot 450.
Ik geef je max 40-45.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
De kans is twee keer de helft en afgerond tot 450.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
ja, maar in de volle grond enzoquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik ook op m'n balkon, makkelijker dan blaadjes e.d. opvegen
they sure will talk about youquote:Op maandag 31 augustus 2020 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst op 9gag voorbij komen, was iets in de trant van 'regualry vacuum your front yard so your neighbours won't talk to you'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Moet je naar de supermarkt gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
jongens wat moet ik eten, heb niks in huis
Vogelzaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja hoor, jij ook?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest met jou dan, lekker dagje gehad?
Verkapte 'wat zal ik nu weer eens bestellen' postquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkapte 'wat zal ik nu weer eens bestellen' post
Verrassend ...quote:
Oh ja bitterbal. Chinees is ook lekker.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet bij die altijd aan specularium denken
Hoeveel heb je nodig?quote:
hmm misschienquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:33 schreef Justin_Case het volgende:
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert
Buiig wel vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vanwege corona in zwaar weer, hoe dan?
Weet je wat het is, ik wil best ¤100 doneren maar niet voor uitstel van executie.quote:
Nouja dat dus. Heeft toch geen zin uiteindelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik wil best ¤100 doneren maar niet voor uitstel van executie.
Zit er een businessplan achter om de boel weer financieel gezond te krijgen?
Dat hoef je niet aan mij te vragen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik wil best ¤100 doneren maar niet voor uitstel van executie.
Was meer in het algemeen en jij vraagt of we doneren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat hoef je niet aan mij te vragen.
weet je wat lekker is bij de sushi?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
k wacht op de sushi
https://www.instagram.com(...)zXfo5DYZTqCPGY0dUg0/
augurkje?quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat lekker is bij de sushi?
Ja dat gaat nooit lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje wat een groot bedrag is nodig.
heeft sushi toch niet nodigquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is gewoon zout
misschien beetje uien- en knoflookpoeder erbij
Allen de sojasausquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee daar flikker je bergen sojasaus en wasabi op om 't smaak te geven
Minder adverteerders en dus dubbel lagere reclame-inkomsten (minder adverteerders = minder advertenties = goedkoper voor adverteerders = minder inkomsten per advertentie).quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vanwege corona in zwaar weer, hoe dan?
Of je leest gewoon even dat topic ipv hier te gaan lopen jankenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt mijn nieuwe mix af te hebben voordat je op die boot ging, maar gaat niet lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja veel buitenlanders aan boord nu, dus zal wel aardig op mezelf aangewezen zijn.
jij hebt nog geen werk toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt mijn nieuwe mix af te hebben voordat je op die boot ging, maar gaat niet lukken
Zo werkt dat helaas nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nog geen werk toch?
nou. je hebt tot 6.30 de tijd
Ik jank niet eens, ik wil overtuigd worden om ¤100 te doneren en daarna niet meer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Minder adverteerders en dus dubbel lagere reclame-inkomsten (minder adverteerders = minder advertenties = goedkoper voor adverteerders = minder inkomsten per advertentie).
[..]
Of je leest gewoon even dat topic ipv hier te gaan lopen janken
Ja soms heb ik dagen dat het aan een stuk door gaat en soms ben ik de hele avond bezig en ben ik net 1 nummer verder omdat het allemaal niet wilquote:
ja ken dat.. heb ik ook wel met hobby'squote:Op maandag 31 augustus 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja soms heb ik dagen dat het aan een stuk door gaat en soms ben ik de hele avond bezig en ben ik net 1 nummer verder omdat het allemaal niet wil
Wel een beetje jammer dat dat domme dansje de style eigenlijk heeft verneuktquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat dat domme dansje de style eigenlijk heeft verneukt
Zit nu op de 2:20 uur ongeveerquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ken dat.. heb ik ook wel met hobby's
Nee, hier op FOK! is iedereen werkschuw.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik jank niet eens, ik wil overtuigd worden om ¤100 te doneren en daarna niet meer.
Ga toch geen zinkend schip sponseren.
Man, zijn hier geen normale werkende mensen waar je wel normaal mee kunt praten?
Ik met tekenen iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ken dat.. heb ik ook wel met hobby's
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik jank niet eens, ik wil overtuigd worden om ¤100 te doneren en daarna niet meer.
Ga toch geen zinkend schip sponseren.
Man, zijn hier geen normale werkende mensen waar je wel normaal mee kunt praten?
Nee maar jij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
jongens. heb ik jullie al verteld hoe lekker sushi is?
Dat is geen kippenvel maar je voelt de wormpjes die nu eenmaal in groten getale in rauwe vis zit.quote:
Als je er kippenvel van krijgt kan het ook gewoon voedselvergiftiging zijn.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen kippenvel maar je voelt de wormpjes die nu eenmaal in groten getale in rauwe vis zit.
Nice.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Haagsie heeft gewoon even 150 euro gelapt! https://fok.nl/shop/doneren/
Ja haagsiequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Anoniem heeft 200 gedoneerd!!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Dat ervaar ik liever zelf..quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
jongens. heb ik jullie al verteld hoe lekker sushi is?
Het is wachten op de eerste die voor 450 gaatquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Anoniem heeft 200 gedoneerd!!!
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die voor 450 gaat
40,45quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste die voor 450 gaat
waarom niet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ervaar ik liever zelf..
Nooit sushi aangedurfd, want ik eet niets wat uit de zee komt...
Heb jij een tintje?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet dan eerst even bij Postalgold al m'n gouden sieraden inleveren.
Die 3 'kleine' extra's waren zeker wel gezinsformaatquote:
Zou kunnen maar dan zou ik het anoniem doen bescheiden als ik ben.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij kan met een uurloon zeker een heel serverplatform laten aanrukken?
Omdat ik zowat 95% wat ik daarvan heb geproefd niet lekker vond..quote:
Met een uurloon?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zou ik het anoniem doen bescheiden als ik ben.
nou het was 1.5 persoonquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 3 'kleine' extra's waren zeker wel gezinsformaat
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zou ik het anoniem doen bescheiden als ik ben.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die 5 procent die je wel lekker vond was?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik zowat 95% wat ik daarvan heb geproefd niet lekker vond..
Gefrituurdquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die 5 procent die je wel lekker vond was?
Dat waren de gegrilde kipsiesjes die je bij de sushitent kunt krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die 5 procent die je wel lekker vond was?
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gerookte zalm vind je niks?
Er is wel meer aan mij onbegrijpelijk...quote:
Bitterbal kan er anders ook wat van hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is wel meer aan mij onbegrijpelijk...
Gerookte zalm is zo lekker he. 😍quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus gerookte zalm vind je niks?
Ik doneer al al m'n organen, op een gegeven moment is het wel klaar hč.quote:
hou op met mequote:Op maandag 31 augustus 2020 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gerookte zalm is zo lekker he. 😍
Ik vind vis super lekker, maar gerookte zalm vind ik ook niksquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Nou ja, eigenlijk dus Ja. want ik vind dat echt vies
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind vis super lekker, maar gerookte zalm vind ik ook niks
Oh jullie hebben al voor de teller er was gedoneerd? Dat is jammer, dat wordt zeker niet meegeteld dan in de tellerquote:
Je bent dus een Zespri Gold Kwiwiquote:Op maandag 31 augustus 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nu een teller?quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jullie hebben al voor de teller er was gedoneerd? Dat is jammer, dat wordt zeker niet meegeteld dan in de teller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |