Nee idd. begrijp ook niet dat die dit niet wistquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Moet ie maar niet in puffers knijpen.
wiequote:Op maandag 31 augustus 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
echt dom. hij wordt nu waarschijnlijk vervolgd strafrechtelijk
Betaal jij toch even zijn borgsomquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
echt dom. hij wordt nu waarschijnlijk vervolgd strafrechtelijk
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Betaal jij toch even zijn borgsom
Nou mogen straks alle ladyboys hem gaan knijpenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.
Dus dan moet je je gewoon gedragen :p
Wat een sukkel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een jongen die ik ken in thailand is gaan nachtduiken. Das niet zo erg maar hij heeft die beestjes dus gestoord. En het blijkt dus ee nationaal park te zijn. Het is in het nieuws gekomen en nu is er flinke ophef over hem. Hij woont daar en heeft daar een restaurant.
Dus dan moet je je gewoon gedragen :p
Heerlijk die beesten.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan daar op, weet je dat?
nee maar denk dat die grote kans loopt om uitgezet te wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan daar op, weet je dat?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan nog een knuppel erbij bedenken, maar zulke gifjes ga ik niet posten
Ahwwwquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan nog een knuppel erbij bedenken, maar zulke gifjes ga ik niet posten
Ik kan woenadag even voor je kijken dan ga ik het wad opquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook een baby zeehond, is dat duur? Wel graag 1 die nog leeft.
Waar ga je dat laten?quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook een baby zeehond, is dat duur? Wel graag 1 die nog leeft.
Klinkt alsof je aan het genieten bent!quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
Was even lekker een duik in de zee, de warmedouche daarna ook
Oehquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
De bouilon voor de mosselen vanavond is aan het trekken
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:52 schreef Karzai het volgende:
Zeker aan het genieten, trek nu een biertje open!
quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:54 schreef Karzai het volgende:
De bouilon voor de mosselen vanavond is aan het trekken
Het goede levenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:55 schreef Karzai het volgende:
De dames gaan even op bed liggen met een boekje, ik zet de tour maar op
Dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kan woenadag even voor je kijken dan ga ik het wad op
Dat is een probleem voor later.quote:
Heb ik niet.quote:
Gewoon aan een riempje meenemen naar een slootje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn.
[..]
Dat is een probleem voor later.
[..]
Heb ik niet.
Oeh dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon aan een riempje meenemen naar een slootje.
Zoek even een baby zeehondje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker plekje. Maar nu toch maar weer verder richting Wassenaar.
Nee die schijten alles eronder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet gezienWil je misschien een zeemeeuw?
Is dit dat naaktstrand waar dat lijk was gevonden toen ik er was?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker plekje. Maar nu toch maar weer verder richting Wassenaar.
Oh je bent niet alleen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:55 schreef Karzai het volgende:
De dames gaan even op bed liggen met een boekje, ik zet de tour maar op
Ik zag naaktquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit dat naaktstrand waar dat lijk was gevonden toen ik er was?
Meeuwenflatsenquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die schijten alles eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |