We worden gewoon BEFLIKKERD waar we bij staan, waarde maxi-mus.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan snap ik dat melodramatische gedoe van Mani niet.
Omdat #VoorMani 3 keer Theuns heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gedegen research. (die wordt straks 10e en dan is er vrij weinig aan de hand, morgen gaat de zon weer op)quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat #VoorMani 3 keer Theuns heeft.
Ja, ik ga alvast in voorbereiding om mijn podiumplek in de Giro te verdedigen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach joh man, berg heel CM maar gewoon op
In de sprints win je de Tour niet, los van het feit dat Theuns er gewoon niks van kan. Straks als het erop aankomt heersen wij weer over dit domme spelletje, zoals we altijd gedaan hebben en ook altijd zullen doen. Drie punt drie miljoen vorig jaar, vergeet dat niet.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat #VoorMani 3 keer Theuns heeft.
Melodramani.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mani: "En mensen die onderweg afhaken krijgen een permaban."quote:
🤭quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mani: "En mensen die onderweg afhaken krijgen een permaban."
Ik weet het, nu geen tijd maar zal er vanavond even naar kijken. Tenzij 1 van de mods zich geroepen voelt natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:35 schreef franklop het volgende:
@:hhh38 , de OP kan wel een opfrisbeurt gebruiken
Je wint het altijd in de overgangsetappes/bergritten met ontsnappingen, dat weet iedereen, al kun je met een slechte dag wel wat pijn hebben in de sprint als je net een fluke van een relatief grote naam mist. Stel dat Viviani vandaag wint zullen er een hoop MAD zijn. (En terecht, want Viviani fietst achteruit, dus dat ie wint is volstrekt onmogelijk)quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de sprints win je de Tour niet, los van het feit dat Theuns er gewoon niks van kan. Straks als het erop aankomt heersen wij weer over dit domme spelletje, zoals we altijd gedaan hebben en ook altijd zullen doen. Drie punt drie miljoen vorig jaar, vergeet dat niet.
Waarvan akte.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wint het altijd in de overgangsetappes/bergritten met ontsnappingen, dat weet iedereen, al kun je met een slechte dag wel wat pijn hebben in de sprint als je net een fluke van een relatief grote naam mist. Stel dat Viviani vandaag wint zullen er een hoop MAD zijn. (En terecht, want Viviani fietst achteruit, dus dat ie wint is volstrekt onmogelijk)
Het topic ging al bijna de vernieling in toen Kristoff zaterdag won. Nog zo'n aanslag kunnen wij niet aan.quote:
Dat had voor mij ook 2 andere namen opgeleverd ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:49 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga Klep niet meer onderschatten en de twitters beter in de gaten houden.
#voormani op #2quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Lap, we hebben het geel alwéér in handen. @:Slobeend @:Mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |