Ik kan het aanpassen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:58 schreef TaMieke het volgende:
Dat had nu ook weer niet gehoeven....
Ja!quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer schnitzel gaan eten in Duitsland
Ik denk dat ik ‘m neer zou hoeken, dus ik ben blij dat ik voorlopig thuis mag werken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:04 schreef mschol het volgende:
ik merk dat ik een stuk minder tolerant ben geworden na 6 maanden OV rust
In de wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je even langs in de Harz?
Haha jawel, behalve dat ik zaterdag na een achtbaan mijn eten eruit heb staan kotsen wel lekker hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Goed weekend gehad?
Dan heb ik net een week schnitzels opquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de wattes?
Kun je op de terugweg niet hier langs rijden?
daar ben ik te aardig voorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ‘m neer zou hoeken, dus ik ben blij dat ik voorlopig thuis mag werken.
Gatverquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha jawel, behalve dat ik zaterdag na een achtbaan mijn eten eruit heb staan kotsen wel lekker hoor
Duinrel maar het zat gewoon even niet lekker in mijn maagquote:
1 meer of minder kan geen kwaadquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik net een week schnitzels op![]()
Maar na mijn vakantie kom ik een keertje jouw kant op
Kan gebeurenquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Duinrel maar het zat gewoon even niet lekker in mijn maag
En nee, niet de kikkerachtbaan
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Heeft Duinrel achtbanen? Ik ken alleen dat zwembad
O jaaa, je hebt de nieuwe Casa Buda nog niet gezienquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 meer of minder kan geen kwaad
Ik moet ook nog jouw kant op komen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaaa, je hebt de nieuwe Casa Buda nog niet gezien
Doen we dat ook een keer
Slechte zaak hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we hier nog steeds geen Zusjes hebben
Wat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we hier nog steeds geen Zusjes hebben
voet gaat redelijk goed, Huppelen ... mwoah altijd nog 2 krukken en mag maar max 30 kilo belasten en jonge hond.... dat denkt onze bejaarde viervoeter al dat ie isquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef mschol het volgende:
@:crv hoest nou? been/voet beter, weer rondhuppelen als een jonge hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Raamsdonkveer en Rotterdam. Maar dat is niet echt om de hoekquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Slechte zaak hoor!
In de buurt toch wel ergens? Gok ik zo.
Ik heb nu een ander recept gebruikt dan anders. Hij is niet echt gerezen, maar wel lekkerder.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een ander recept gebruikt dan anders. Hij is niet echt gerezen, maar wel lekkerder.
quote:
Maar 't Zusje is het omrijden wel waard hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raamsdonkveer en Rotterdam. Maar dat is niet echt om de hoek
altijd een goed planquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer schnitzel gaan eten in Duitsland
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
voet gaat redelijk goed, Huppelen ... mwoah altijd nog 2 krukken en mag maar max 30 kilo belasten en jonge hond.... dat denkt onze bejaarde viervoeter al dat ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die viervoeters ook altijd
overal maar bovenop springen als her even kan
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar 't Zusje is het omrijden wel waard hoor
Ja maar dan wel het liefst twee-eiig anders heb je er nog niets aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had al visioenen van een leuke tweeling?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan wel het liefst twee-eiig anders heb je er nog niets aan.
Hopelijk is ze geen tandarts?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wij hadden vroeger een tweeling in de buurt wonen over wie ik dergelijke fantasieën wel gehad heb. Een van die dames ligt tegenwoordig elk half jaar in mijn mond te friemelen.
Vakanties zijn afgelopen dus vrees van wel. En als het regent, wordt het nog drukker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
inmiddels behoorlijk druk in OV (ipv 1 nu minstens 7 medereizigers in dezelfde bus) ..
komende week afwachten of dit zo blijft..
Mondhygiënistequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is ze geen tandarts?
en de ander elk halfjaar aan andere delen van je lichaam te friemelen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wij hadden vroeger een tweeling in de buurt wonen over wie ik dergelijke fantasieën wel gehad heb. Een van die dames ligt tegenwoordig elk half jaar in mijn mond te friemelen.
Jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En de geneugten van de Dordtse horeca aan je voorbij laten gaan?
zelfs voor de vakantie was het ivm corona niet zo druk..quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakanties zijn afgelopen dus vrees van wel. En als het regent, wordt het nog drukker.
Ben je jarig?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Heeft Duinrel achtbanen? Ik ken alleen dat zwembad
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en de ander elk halfjaar aan andere delen van je lichaam te friemelen?
wacht maar tot je om 4uur wakker wordt en niet meer kan slapen, dan ben je pas oudquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He?
Ow nee. Ik zei alleen dat ik niet meer kan uitslapen en dus oud ben
Moet je eerst naar de Elzas rijdenquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, t Zusje is ook voor mij niet dichtbij. Toch minimaal 20minuten rijden
Ik ga wel met CRV schnitzel eten, die gaat elke week blijkbaar
sommige hebben de tijd niet mee iddquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze is mijn leeftijd, maar ze ziet er echt stokoud uit. Jammer wel
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar tot je om 4uur wakker wordt en niet meer kan slapen, dan ben je pas oud
aah I seequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He?
Ow nee. Ik zei alleen dat ik niet meer kan uitslapen en dus oud ben
Je kunt over twee weken naar Attendorn komen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, t Zusje is ook voor mij niet dichtbij. Toch minimaal 20minuten rijden
Ik ga wel met CRV schnitzel eten, die gaat elke week blijkbaar
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar tot je om 4uur wakker wordt en niet meer kan slapen, dan ben je pas oud
Waar? Krijg je er heel Frozen bij danquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eerst naar de Elzas rijden
Ik ga niet rijden in Duitslandquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt over twee weken naar Attendorn komen?Da’s voor jou maar 50 km verder dan Dordrecht
Nooit?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden in DuitslandDus nee
Ow jawel. Ik ga naar de DM. Das 4km de grens overquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit?Je weet niet wat je mist. In DL, niet zozeer het rijden.
Heb je een sportieve bak, wil je niet scheuren over de Autobahnquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga niet rijden in DuitslandDus nee
DMquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow jawel. Ik ga naar de DM. Das 4km de grens over
Voor de rest kom ik er liever niet
Heb je die wegen gezien? Die afslagen? Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een sportieve bak, wil je niet scheuren over de Autobahn
Korte invoegstroken. Verder is er toch niks anders aan de autobahn?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je die wegen gezien? Die afslagen? Ik kijk wel uit.
Nee vast niet. Ik stel me graag aanquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Korte invoegstroken. Verder is er toch niks anders aan de autobahn?
Mijn gelijkequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee vast niet. Ik stel me graag aan
Dat beton is wel mal ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je die wegen gezien? Die afslagen? Ik kijk wel uit.
Hier ook.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook.
En er schijnt inderdaad nog lekker weer aan te komen.
Wat een goed nieuwsquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, klimaatcrisis ditdat. Met kerstmis een hittegolf.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik mij los kan maken van de bank, ga ik douchen en richting Den Haag.
Maakt het nog leuker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom onthul ik mijn locatie niet
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakt het nog leuker.
*kwispel*
* Kijkt in de kast voor een geschikte vermomming.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle beschikbare webcams openen
*slijpt bijl*quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Kijkt in de kast voor een geschikte vermomming.
Huu wat ga je daar doenquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik mij los kan maken van de bank, ga ik douchen en richting Den Haag.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Pakt snackradar uit de la.
Gewoon voor de zekerheid elke snack die je tegenkomt een schot in het voorhoofd geven met je Walther P38.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Kijkt in de kast voor een geschikte vermomming.
*kijkt OOK in de kast voor vermomming*quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid elke snack die je tegenkomt een schot in het voorhoofd geven met je Walther P38.
Slagveld aanrichten als ik toevallig een febo tegenkomquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekerheid elke snack die je tegenkomt een schot in het voorhoofd geven met je Walther P38.
Even een IP locatiepeiling doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom onthul ik mijn locatie niet
Denkt nu aan een sumoworstelaarspak.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*kijkt OOK in de kast voor vermomming*
Een wat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even een IP locatiepeiling doen.
Denk dat dat nog steeds opvaltquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt nu aan een sumoworstelaarspak.
Ja en nog lang niet mijn laatste week vrij dit jaar..quote:
Dit ken ik. 'Verplicht' een boekje ofzo lezen in bed helpt hier bij (voor mij) iigquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat ik meteen in slaap val zodra ik het kussen raak en dan een uurtje heel diep slaap, en dan schrik ik wakker en ben ik klaarwakker. En dan lig ik een uurtje of twee te wachten.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja wat vreemd maar gezellig.quote:
Zo hallo hey. Nog even en ze staan in rijen van tien voor je opgesteld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat vreemd maar gezellig.Geen idee of er vervolg komt maar er zijn al 2 andere poteniele kandidaten :p
Ik ga vaak alle bijrollen in friends af in m'n hoofdquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ken ik. 'Verplicht' een boekje ofzo lezen in bed helpt hier bij (voor mij) iig
quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo hallo hey. Nog even en ze staan in rijen van tien voor je opgesteld.
Goed nieuws voor Buda, hij ruikt je al op een afstandje dan.quote:
Nee?quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nog gebruik gemaakt van de hobbykamer?
Minder nieuws voor mijquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Buda, hij ruikt je al op een afstandje dan.
Nee, gewoon oud dacht ik te lezen.quote:
quote:
Pehehehequote:Op maandag 31 augustus 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon oud dacht ik te lezen.
Eensquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat voedsel waar olijf in verstopt bleek.
boks.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
laat je date betalen danquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
k ga 19 sep naar walibi. kaartje gewoon 27,50
Oh, het is niet echt een kwestie van lekker of niet, maar m'n darmen maken er drama van.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
zo had ik ooit een bitterbal waar een hele olijf in zat..
Was niet overdreven vies. maar onverwacht voor iets waar je geen fan van bent.
ah!quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is niet echt een kwestie van lekker of niet, maar m'n darmen maken er drama van.
Das geen bitterbal hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
zo had ik ooit een bitterbal waar een hele olijf in zat..
Was niet overdreven vies. maar onverwacht voor iets waar je geen fan van bent.
Da's al met 30 tegenwoordigquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je niet meer kunt uitslapen.
[..]
Je was me net voor
Bah, dingen doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
k ga 19 sep naar walibi. kaartje gewoon 27,50
Nou gewoon de orginele bitterbalquote:Op maandag 31 augustus 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat maakt iets een bitterbal dan?
bitterbal naziquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou gewoon de orginele bitterbal
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
Ga je naar die halloween shit, bitter?
Ik kan nog prima uitslapen hoor?quote:
Altijd fijn.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
ja zo had ik onverwachts ergens mais in vorige week. nog steeds plezier vanhad natuurlijk al 3 happen op voordat ik het zag zitten.
Allergy?quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoiets. M'n darmen maken van aardig wat dingen drama, kramp enzo tot het uit m'n systeem is.quote:
Of het is een gifpijl van een indiaantje.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
Godver, ben geloof ik gestoken door een weps
Je hoefde je hoofd niet achter te laten voor onderzoek?quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
Nee jij was er toch niet?quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hoefde je hoofd niet achter te laten voor onderzoek?
Terugsteken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
Nee stond te wachten bij het stoplicht om over te steken, voel iets op mijn hand kriebelen en in een reflex gaf ik een tik, en toen begon het te prikkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het is een gifpijl van een indiaantje.
Hmm that sucks.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoiets. M'n darmen maken van aardig wat dingen drama, kramp enzo tot het uit m'n systeem is.
Kutwepsquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:20 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel langs de Beekse Bergen gereden.quote:
Wel verdacht dat het zo goed op de foto staat, alsof de fotograaf wit dat het ging gebeuren ...quote:
Je "Had to hurt" sub?quote:
Heb je er 1 mee genomenquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel langs de Beekse Bergen gereden.
Heb je snel gedaanquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wassenaarse Slag
De slag om mijn appeltaart heb ik verloren van de wespen
Dat durf ik niet zonder jou erbijquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wassenaarse Slag
Die heb ik toch niet, ik ben een man ik heb geen tasjesquote:
Daar kan je leuk vleermuisoverwinterbunker kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wassenaarse Slag
Zo snel gaat het ook allemaal niet :pquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
'Onthoofde man gevonden op strand Wassenaar, mogelijk aangespoeld?'
Whutquote:Op maandag 31 augustus 2020 12:39 schreef LTVDK het volgende:
'Onthoofde man gevonden op strand Wassenaar, mogelijk aangespoeld?'
Even kuchenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet je ook van te voren zeggen! Ik kan moeilijk ineens verdwijnen op mn werk.
Dat helpt niet hierquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kuchen
Maar ik verzon dit pas gisteravond
Beetje kersensiroop in je mond en doen alsof je bloed ophoest?quote:
Bijna herfst. Krijgen ze het meteen zwaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn kamerplant is na een maand nog steeds in leven, is dit een teken dat ik er meer neer kan zetten?
Je kan het karzaiquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:17 schreef Karzai het volgende:
Ik zit al in mijn zwembroek moed te verzamelen, tis zwaar bewolkt
Maar veel beter gaat het weer niet worden deze week
Even checken of je niet per ongeluk een plastic variant hebt gekochtquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn kamerplant is na een maand nog steeds in leven, is dit een teken dat ik er meer neer kan zetten?
Ik vond dat zo onaardig om te zeggen.quote:
Binnen ook ja? Het moet sowieso iets worden dat geen zonaanbidder is en de kachel gaat voorlopig nog niet aan, dus luchtvochtigheid (of gebrek aan) zal wel meevallen nog.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna herfst. Krijgen ze het meteen zwaar.
Ik zie/hoor 'm in en uitvouwen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even checken of je niet per ongeluk een plastic variant hebt gekocht
Dat is wel een beetje eng, dat merk je meestal niet bij planten ...quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie/hoor 'm in en uitvouwen.
Ik wilde je al een thea of maranta aanraden want die hebben geen volle zon nodigquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie/hoor 'm in en uitvouwen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje eng, dat merk je meestal niet bij planten ...
Op welke planeet had je deze gekocht?
M'n theaquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde je al een thea of maranta aanraden want die hebben geen volle zon nodigMaar zijn wel gevoelig voor tocht en beestjes.
Jup, gewoon doorrijden naar de laatste parkeerplaats voor het strand. Vijf euro en twee minuten later loop je op het strandquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Kon je de auto een beetje kwijt trouwens?
Shake hands.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb niet zo’n krokant kleurtje.
Niet genoeg in de zon hebben gezeten hebben dat je geen Opsporing Verzocht tintje hebtquote:
Alleen maar rood worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet genoeg in de zon hebben gezeten hebben dat je geen Opsporing Verzocht tintje hebt
Dat is pas zondagquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ligt dat tegenwoordig in de Harz
U yellyquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet genoeg in de zon hebben gezeten hebben dat je geen Opsporing Verzocht tintje hebt
Op die witte melkflessenquote:
Kaaskop4ever.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkelozenkleurtjequote:Op maandag 31 augustus 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Zin om weer zelf kipnuggets te maken.
met aromatvullingquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Zin om weer zelf kipnuggets te maken.
Ja dat heb ik toch ook.quote:
Is mooi daarquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reed vandaag waar jij in het weekend reeds. Komt wel dichtbij zo
Waarom denk je dat alleen pakjeskookhuisvrouwen van 60+ het nog gebruiken?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
schijnt aromat dus 57,7 % gewoon zout te wezen... rip off
Ettoooooquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu ik vorige week naar de kapper ben geweest weer wat meer want die felblonde lokken zijn weer gekortwiektquote:
omdat vroeger alles beter was.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alleen pakjeskookhuisvrouwen van 60+ het nog gebruiken?
Ja ga straks ook een scooter kopen en bejaarden beroven en random mensen neerprikkenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cultural appropriation dit.
Ah, ben je zo'n bejaarde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat vroeger alles beter was.
wat een draak van een uitspraak.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet gewoon een oerpessimist zijn, vroeger was alles kut, nu is alles kut en in de toekomst wordt het nog kutter.
Alles is kut en zal altijd kut blijvenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet gewoon een oerpessimist zijn, vroeger was alles kut, nu is alles kut en in de toekomst wordt het nog kutter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Xdquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haagse blanke top der duinen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles is kut en zal altijd kut blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
zilte verassingquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
en filipijnenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alleen pakjeskookhuisvrouwen van 60+ het nog gebruiken?
MIquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haagse blanke top der duinen
Neusspeervissenquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
iemand die ik ken in thailand is negatief in het nieuws gekomen daar...
Hij is italiaan, woont daar, heeft restaurant en is ook een speervisser. Hij is dus gaan nachtduiken en heeft al die diertjes dus opgepakt en aangeraakt en nu wordt die uitgekotst
blonde jongen
https://www.facebook.com/100004786934240/videos/1720026491500232/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |