Ik kan het aanpassen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:58 schreef TaMieke het volgende:
Dat had nu ook weer niet gehoeven....
Ja!quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer schnitzel gaan eten in Duitsland
Ik denk dat ik ‘m neer zou hoeken, dus ik ben blij dat ik voorlopig thuis mag werken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:04 schreef mschol het volgende:
ik merk dat ik een stuk minder tolerant ben geworden na 6 maanden OV rust
In de wattes?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je even langs in de Harz?
Haha jawel, behalve dat ik zaterdag na een achtbaan mijn eten eruit heb staan kotsen wel lekker hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Goed weekend gehad?
Dan heb ik net een week schnitzels opquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de wattes?
Kun je op de terugweg niet hier langs rijden?
daar ben ik te aardig voorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ‘m neer zou hoeken, dus ik ben blij dat ik voorlopig thuis mag werken.
Gatverquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha jawel, behalve dat ik zaterdag na een achtbaan mijn eten eruit heb staan kotsen wel lekker hoor
Duinrel maar het zat gewoon even niet lekker in mijn maagquote:
1 meer of minder kan geen kwaadquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik net een week schnitzels op![]()
Maar na mijn vakantie kom ik een keertje jouw kant op
Kan gebeurenquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Duinrel maar het zat gewoon even niet lekker in mijn maag
En nee, niet de kikkerachtbaan
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef TaMieke het volgende:
Heeft Duinrel achtbanen? Ik ken alleen dat zwembad
O jaaa, je hebt de nieuwe Casa Buda nog niet gezienquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 meer of minder kan geen kwaad
Ik moet ook nog jouw kant op komen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jaaa, je hebt de nieuwe Casa Buda nog niet gezien
Doen we dat ook een keer
Slechte zaak hoor!quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we hier nog steeds geen Zusjes hebben
Wat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we hier nog steeds geen Zusjes hebben
voet gaat redelijk goed, Huppelen ... mwoah altijd nog 2 krukken en mag maar max 30 kilo belasten en jonge hond.... dat denkt onze bejaarde viervoeter al dat ie isquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef mschol het volgende:
@:crv hoest nou? been/voet beter, weer rondhuppelen als een jonge hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Raamsdonkveer en Rotterdam. Maar dat is niet echt om de hoekquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Slechte zaak hoor!
In de buurt toch wel ergens? Gok ik zo.
Ik heb nu een ander recept gebruikt dan anders. Hij is niet echt gerezen, maar wel lekkerder.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een ander recept gebruikt dan anders. Hij is niet echt gerezen, maar wel lekkerder.
quote:
Maar 't Zusje is het omrijden wel waard hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raamsdonkveer en Rotterdam. Maar dat is niet echt om de hoek
altijd een goed planquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer schnitzel gaan eten in Duitsland
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
voet gaat redelijk goed, Huppelen ... mwoah altijd nog 2 krukken en mag maar max 30 kilo belasten en jonge hond.... dat denkt onze bejaarde viervoeter al dat ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die viervoeters ook altijd
overal maar bovenop springen als her even kan
quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar 't Zusje is het omrijden wel waard hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |