quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb de zenuwen. Einde van de middag de echo. Ik weet dat ik er Heel Erg rekening mee moet houden dat er nog amper iets te zien is, maar toch ben ik nerveus. Ik hoop dat ze ons in elk geval alvast kunnen vertellen dat het er maar 1 is
Aiquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:52 schreef Seven. het volgende:
Elliot is zich met zijn hoofd in mijn bekken aan het bewegen. Dat begon vannacht al om een uur of half 2 maar blijkbaar wil hij nog verder. Ik heb meer ademmaar voelt wel raar achter mijn schaambeen
. Hopelijk gaan m'n pijnlevels niet ineens door het dak, anders wordt het nog afzien.
Dat gebeuk in je zij, daar kan ik zo flauw van wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Ai![]()
Volgens mij ligt de mijne weer overdwars, heb de hele nacht een bult in mijn rechterzij en gebeuk in mijn linkerzij gehad
Hopelijk draait ie nu ff door
Succes straks Maria
Succesquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb de zenuwen. Einde van de middag de echo. Ik weet dat ik er Heel Erg rekening mee moet houden dat er nog amper iets te zien is, maar toch ben ik nerveus. Ik hoop dat ze ons in elk geval alvast kunnen vertellen dat het er maar 1 is
Succes met wachten. Altijd spannend zo'n eerste echo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Fijn!! Hopelijk met de medicatie straks wat lager!quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:
Fijn Donna! Hopelijk zo ook een goede groeiecho!
Ik zit nu nog te wachten op het bloedprikken en daarna ben ik klaar voor vandaag. Bloeddrukmedicatie en aspirine voorgeschreven gekregen. Spartelende baby gezien, termijn was exact wat de vk ook gemeten had. Voor zover ze kon zien leek het ruggetje en hoofdje mooi dicht. Hartje geluisterden 4 mooie plaatjes meegekregen voor in het plakboek
Helaas geen UD-baby. Lijkt ook meer een septemberbaby te worden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:49 schreef Miezziej het volgende:
MeldNiets interessants te melden eigenlijk
![]()
Het is geen UD-baby geworden NJ?![]()
Succes vanmiddag Maria!
Ik vond toucheren trouwens best vervelend, dus ik vermoed dat ik strippen ook wel vervelend zal vinden![]()
Bieden ze jou dat aan Smart_ass? Ik heb een tijdje meegelezen op een Amerikaans forum en daar had iedereen het erover dat ze gestript gingen worden en hadden ze discussies over de termijn (de meeste ergens met 38/39 weken), het klonk alsof het routine was in ieder geval. Dat herken ik helemaal niet van hier
Succes vanmiddag!quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Hopelijk ook een goede groeiecho gehad dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou VK controle vanochtend was goed en m'n bloeddruk ook, zelfs laag voor mijn doen.
Om 11u groeiecho in het ziekenhuis.
Goede ochtend gehad! Drukke ochtend dan ook zeg! Blij dat het er weer op zit voor vandaag?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:
Fijn Donna! Hopelijk zo ook een goede groeiecho!
Ik zit nu nog te wachten op het bloedprikken en daarna ben ik klaar voor vandaag. Bloeddrukmedicatie en aspirine voorgeschreven gekregen. Spartelende baby gezien, termijn was exact wat de vk ook gemeten had. Voor zover ze kon zien leek het ruggetje en hoofdje mooi dicht. Hartje geluisterden 4 mooie plaatjes meegekregen voor in het plakboek
Klote zeg, hoe ver ben je nu? Succes voor straks!quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog 3 uurtjes. Het is tot nog toe echt een rotdag, want afgewezen bij 2 sollicitaties die echt heel erg goed gingen, dus die had ik niet zien aankomen. Kan het er even niet bij hebben als de echo dan matig is ofzo. Stom gedoe
Klote van je sollicitaties! Gaven ze een beetje een goede reden of waren t algemene afwijzingen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Nog 3 uurtjes. Het is tot nog toe echt een rotdag, want afgewezen bij 2 sollicitaties die echt heel erg goed gingen, dus die had ik niet zien aankomen. Kan het er even niet bij hebben als de echo dan matig is ofzo. Stom gedoe
Iemand moet toch de eerste zijn om even níet over tijd te gaan ....quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:59 schreef Miezziej het volgende:
@:Seven. Het klinkt alsof je echt een heel actieve baby hebtMisschien ben ik half dood van binnen, want ik voel het niet zo heftig
Alleen fietsen vindt de baby niet zo leuk meer, dan krijg ik weleens een schop.
Fijn dat de controle en de echo goed waren Donna!
En ook een goede echo voor Aure![]()
Leuk plaatje NJToch de eerste cm alweer in de pocket
En vroeg naar bed is altijd een goed idee
Slapen
Hoop wel dat mijne minder eigenwijs is dan de baby's hier afgelopen tijd
![]()
![]()
Dat klinkt eng MaJo! Fijn dat het weer gestopt is. Ik denk dat ik het zou aankijken of het stopt/krampen krijg e.d. Zoals je het omschrijft klinkt een aambei best plausibel.
Vervelend van de sollicitaties MariaHopelijk straks een mooie echo
Ik merk dat naarmate de bevalling dichterbij komt er toch weer wat negatieve emoties boven komen vanuit de 20-weken echo. Nog niet helemaal verwerkt dus. Morgen heb ik weer controle, ik ga het dan eens benoemen.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goed van de goede controles! Succes straks, Maria!
Fijn dat je je weer beter voelt, @:donna!
Ik voel me juist weer slechter worden. Slaaptekort, heel erg last van brandend maagzuur (daardoor niet plat kunnen liggen = niet slapen). Herken mezelf ook amper in de spiegel. Heel naar.
Ik heb wel een keertje gebeld met een aambei, maar dat was om te vragen of ik Theranal mocht gebruiken. Dat kon 2 weken en sindsdien zijn ze gewoon weer aangegroeidquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Duman ik weet hoe je je voelt, hier ook weer een prutnacht achter de rugNu voor de verandering even geen maagzuur dus ik ga even een paar uurtjes slaap inhalen
NJ de laatste tijd veel eigenwijze babies hier, die van jullie blijkbaar ook. Mooi plaatje wel
Mijn baby is ook eigenwijs, ik had vandaag een 3D echo in het kader van het Youth onderzoek en meneer lag plat op zijn buikDat maakt een goede echo maken knap lastig
Uiteindelijk heb ik z'n gezichtje nog wel even kunnen zien en stak hij zijn duim op
Net aardig geschrokken toen ik bij de ontlasting een flinke bloedplas aantrofDe ontlasting is weer heel moeizaam en hard dus het zal me niet verbazen dat er een aambei ontwikkeld en geknapt is. Bellen jullie voor dit soort dingen het ziekenhuis? Ik wilde bellen maar ze hadden pauze en nu heb ik zoiets van het zal wel goed zijn. Verder ook geen bloedverlies meer en ook niet vaginaal.
Maria succes met de echo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |