abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194805534
Uitgerekende data:

30 augustus: NicolasJoy (meisje)

10 september: Miezziej (jongen)
14 september: Michelangela (jongen)
21 september: Ggirl
24 september: Seven. (jongen)
26 september: Smart_ass (meisje)

5 oktober: Kleurdoos (jongen)
5 oktober: ***SQ en bleiblei***
9 oktober: Peejtur (meisje)
10 oktober: LittleTeaCup
27 oktober: MaJo (jongen)

4 november: PKM (meisje)
14 november: 1inamelon (meisje)
20 november: D.U.M.A.N. (meisje)
26 november: Wolken (jongen)
29 november: Donna (meisje)

1 december: Gaddle
26 december: Sway- (jongen)

2021

3 januari: Gogo83
24 januari: Bienelientjee (jongen)
24 januari: Holy_Goat (jongen)
27 januari: Nanuke

2 februari: Framblij89 (jongen)

15 maart: Aure
23 maart: kwakz0r
31 maart: Tink89

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 31-08-2020 21:28:18 ]
Resistance is futile.
  maandag 31 augustus 2020 @ 08:46:42 #2
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_194805666
Ik heb de zenuwen. Einde van de middag de echo. Ik weet dat ik er Heel Erg rekening mee moet houden dat er nog amper iets te zien is, maar toch ben ik nerveus. Ik hoop dat ze ons in elk geval alvast kunnen vertellen dat het er maar 1 is :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_194805689
Meld :+ Niets interessants te melden eigenlijk _O-

Het is geen UD-baby geworden NJ? :7

Succes vanmiddag Maria!

Ik vond toucheren trouwens best vervelend, dus ik vermoed dat ik strippen ook wel vervelend zal vinden :+
Bieden ze jou dat aan Smart_ass? Ik heb een tijdje meegelezen op een Amerikaans forum en daar had iedereen het erover dat ze gestript gingen worden en hadden ze discussies over de termijn (de meeste ergens met 38/39 weken), het klonk alsof het routine was in ieder geval. Dat herken ik helemaal niet van hier :P
pi_194805712
Elliot is zich met zijn hoofd in mijn bekken aan het bewegen. Dat begon vannacht al om een uur of half 2 maar blijkbaar wil hij nog verder. Ik heb meer adem O+ maar voelt wel raar achter mijn schaambeen :') . Hopelijk gaan m'n pijnlevels niet ineens door het dak, anders wordt het nog afzien.
Resistance is futile.
pi_194805717
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:46 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb de zenuwen. Einde van de middag de echo. Ik weet dat ik er Heel Erg rekening mee moet houden dat er nog amper iets te zien is, maar toch ben ik nerveus. Ik hoop dat ze ons in elk geval alvast kunnen vertellen dat het er maar 1 is :')
:* veel succes straks!
Resistance is futile.
  maandag 31 augustus 2020 @ 08:57:56 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_194805754
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:52 schreef Seven. het volgende:
Elliot is zich met zijn hoofd in mijn bekken aan het bewegen. Dat begon vannacht al om een uur of half 2 maar blijkbaar wil hij nog verder. Ik heb meer adem O+ maar voelt wel raar achter mijn schaambeen :') . Hopelijk gaan m'n pijnlevels niet ineens door het dak, anders wordt het nog afzien.
Ai :D
Volgens mij ligt de mijne weer overdwars, heb de hele nacht een bult in mijn rechterzij en gebeuk in mijn linkerzij gehad :')
Hopelijk draait ie nu ff door }:|
Succes straks Maria :*
disclaimer
pi_194805844
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:57 schreef SQ het volgende:

[..]

Ai :D
Volgens mij ligt de mijne weer overdwars, heb de hele nacht een bult in mijn rechterzij en gebeuk in mijn linkerzij gehad :')
Hopelijk draait ie nu ff door }:|
Succes straks Maria :*
Dat gebeuk in je zij, daar kan ik zo flauw van worden :D . Al helemaal als je op die zij ligt, dan is het extra gevoelig.
Resistance is futile.
pi_194805943
quote:
Succes :* hopelijk is er al iets moois te zien!
pi_194805964
Zit nu op afspraak nummer 3 te wachten. Met honger, want vlak voor dat ik de deur uit ging heb ik mijn hele ontbijt uitgekotst :')

Bloeddruk weer aan de hoge kant (140/92), maar ik had niet anders verwacht.
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 09:30:42 #10
382129 crew  Donna
pi_194806089
Nou VK controle vanochtend was goed en m'n bloeddruk ook, zelfs laag voor mijn doen.
Om 11u groeiecho in het ziekenhuis.
pi_194806871
Fijn Donna! Hopelijk zo ook een goede groeiecho!

Ik zit nu nog te wachten op het bloedprikken en daarna ben ik klaar voor vandaag. Bloeddrukmedicatie en aspirine voorgeschreven gekregen. Spartelende baby gezien, termijn was exact wat de vk ook gemeten had. Voor zover ze kon zien leek het ruggetje en hoofdje mooi dicht. Hartje geluisterd O+ en 4 mooie plaatjes meegekregen voor in het plakboek :P
pi_194807680
quote:
Succes met wachten. Altijd spannend zo'n eerste echo.
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 12:43:28 #13
382129 crew  Donna
pi_194808567
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:

Ik zit nu nog te wachten op het bloedprikken en daarna ben ik klaar voor vandaag. Bloeddrukmedicatie en aspirine voorgeschreven gekregen. Spartelende baby gezien, termijn was exact wat de vk ook gemeten had. Voor zover ze kon zien leek het ruggetje en hoofdje mooi dicht. Hartje geluisterd O+ en 4 mooie plaatjes meegekregen voor in het plakboek :P
Fijn!! Hopelijk met de medicatie straks wat lager!

Bloeddruk in ziekenhuis was ook goed en de groei precies gemiddeld. Over 3 weken weer en dan ook gesprek met de gynaecoloog over de bevalling en de rest van het hele circus. Ik voel me sinds zaterdag ook weer fris en fit, wss echt een virusje gehad waardoor ik me zo zo slecht voelde.
Ik ben blij! O+
pi_194808975
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 08:49 schreef Miezziej het volgende:
Meld :+ Niets interessants te melden eigenlijk _O-

Het is geen UD-baby geworden NJ? :7

Succes vanmiddag Maria!

Ik vond toucheren trouwens best vervelend, dus ik vermoed dat ik strippen ook wel vervelend zal vinden :+
Bieden ze jou dat aan Smart_ass? Ik heb een tijdje meegelezen op een Amerikaans forum en daar had iedereen het erover dat ze gestript gingen worden en hadden ze discussies over de termijn (de meeste ergens met 38/39 weken), het klonk alsof het routine was in ieder geval. Dat herken ik helemaal niet van hier :P
Helaas geen UD-baby. Lijkt ook meer een septemberbaby te worden. :9

quote:
Succes vanmiddag! O+
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef Donna het volgende:
Nou VK controle vanochtend was goed en m'n bloeddruk ook, zelfs laag voor mijn doen.
Om 11u groeiecho in het ziekenhuis.
Hopelijk ook een goede groeiecho gehad dan? *)
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 10:49 schreef Aure het volgende:

Goede ochtend gehad! Drukke ochtend dan ook zeg! Blij dat het er weer op zit voor vandaag? :9
pi_194809014
Goed van de goede controles! Succes straks, Maria!

Fijn dat je je weer beter voelt, @Donna!
Ik voel me juist weer slechter worden. Slaaptekort, heel erg last van brandend maagzuur (daardoor niet plat kunnen liggen = niet slapen). Herken mezelf ook amper in de spiegel. Heel naar.
Protège moi de mes désirs.
pi_194809061
Plaatje bij praatje;

Deze dame heeft er nog geen zin in. :9 Er is ontsluiting (1 cm) en gezien de fysieke klachten en gesteldheid is er een poging tot strippen gedaan, maar er wordt geen resultaat van verwacht.. Er kan natuurlijk wat gaan rommelen, maar dan zou het wel in de komende uren moeten gebeuren.

Gisterenavond ineens wel flink harde buiken en gerommel. We zijn ook netjes om 20u naar bed gegaan, want stel dat het zou beginnen. :@ Warme kruik of douche hielp niet, dus er was even hoop. Tegen een uur of 3/4 zwakte het dan toch weer af helaas..

Eind van de week eventueel weer een controle/poging tot strippen en anders volgende week controle in het ziekenhuis.. Weer ongeduldig afwachten nu!
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 13:20:50 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194809145
Duman ik weet hoe je je voelt, hier ook weer een prutnacht achter de rug -O- Nu voor de verandering even geen maagzuur dus ik ga even een paar uurtjes slaap inhalen :Z

NJ de laatste tijd veel eigenwijze babies hier, die van jullie blijkbaar ook. Mooi plaatje wel O+

Mijn baby is ook eigenwijs, ik had vandaag een 3D echo in het kader van het Youth onderzoek en meneer lag plat op zijn buik :D Dat maakt een goede echo maken knap lastig _O- Uiteindelijk heb ik z'n gezichtje nog wel even kunnen zien en stak hij zijn duim op :D

Net aardig geschrokken toen ik bij de ontlasting een flinke bloedplas aantrof :o De ontlasting is weer heel moeizaam en hard dus het zal me niet verbazen dat er een aambei ontwikkeld en geknapt is. Bellen jullie voor dit soort dingen het ziekenhuis? Ik wilde bellen maar ze hadden pauze en nu heb ik zoiets van het zal wel goed zijn. Verder ook geen bloedverlies meer en ook niet vaginaal.

Maria succes met de echo!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 13:23:27 #18
382129 crew  Donna
pi_194809181
@MaJo als je zeker weet dat het aambeien zijn dan zou ik niet bellen nee. Als je twijfelt, zou ik wel even bellen. Of als je het bijv. morgen weer hebt. Heb je ook Roosvicee laxo of iets van de huisarts om je stoelgang makkelijker te maken?

Wat klote @D.U.M.A.N. echt rot als je slecht slaapt.
  maandag 31 augustus 2020 @ 13:49:01 #19
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_194809621
Fijn dat de 1000 onderzoeken achter de rug zijn Aure!

Donna, dat klinkt goed allemaal!

D.U.M.A.N. een slechte nachtrust is echt bagger. Altijd al, maar zwanger helemaal!

MaJo dat klinkt echt heel naar ;( Ik hoop dat je nu even wat slaap kunt inhalen O+

NJ, jullie dame vindt het gewoon ineens te koud denk ik :P Succes met geduld hebben!

Nog 3 uurtjes. Het is tot nog toe echt een rotdag, want afgewezen bij 2 sollicitaties die echt heel erg goed gingen, dus die had ik niet zien aankomen. Kan het er even niet bij hebben als de echo dan matig is ofzo. Stom gedoe ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_194809767
@Seven. Het klinkt alsof je echt een heel actieve baby hebt :D Misschien ben ik half dood van binnen, want ik voel het niet zo heftig :+ Alleen fietsen vindt de baby niet zo leuk meer, dan krijg ik weleens een schop.

Fijn dat de controle en de echo goed waren Donna!

En ook een goede echo voor Aure *O*

Leuk plaatje NJ O+ Toch de eerste cm alweer in de pocket :P En vroeg naar bed is altijd een goed idee O+ Slapen O+ Hoop wel dat mijne minder eigenwijs is dan de baby's hier afgelopen tijd :@ _O-

Dat klinkt eng MaJo! Fijn dat het weer gestopt is. Ik denk dat ik het zou aankijken of het stopt/krampen krijg e.d. Zoals je het omschrijft klinkt een aambei best plausibel.

Vervelend van de sollicitaties Maria ;( Hopelijk straks een mooie echo :)

Ik merk dat naarmate de bevalling dichterbij komt er toch weer wat negatieve emoties boven komen vanuit de 20-weken echo. Nog niet helemaal verwerkt dus. Morgen heb ik weer controle, ik ga het dan eens benoemen.
  Moderator maandag 31 augustus 2020 @ 14:02:55 #21
382129 crew  Donna
pi_194809813
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef Maria2.0 het volgende:

Nog 3 uurtjes. Het is tot nog toe echt een rotdag, want afgewezen bij 2 sollicitaties die echt heel erg goed gingen, dus die had ik niet zien aankomen. Kan het er even niet bij hebben als de echo dan matig is ofzo. Stom gedoe ;(
Klote zeg, hoe ver ben je nu? Succes voor straks!
  maandag 31 augustus 2020 @ 14:55:43 #22
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194810449
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:49 schreef Maria2.0 het volgende:

Klote van je sollicitaties! Gaven ze een beetje een goede reden of waren t algemene afwijzingen?

En heb je een reden om te denken dat de echo matig kan zijn?

Succes met wachten!
pi_194810609
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:59 schreef Miezziej het volgende:
@:Seven. Het klinkt alsof je echt een heel actieve baby hebt :D Misschien ben ik half dood van binnen, want ik voel het niet zo heftig :+ Alleen fietsen vindt de baby niet zo leuk meer, dan krijg ik weleens een schop.

Fijn dat de controle en de echo goed waren Donna!

En ook een goede echo voor Aure *O*

Leuk plaatje NJ O+ Toch de eerste cm alweer in de pocket :P En vroeg naar bed is altijd een goed idee O+ Slapen O+ Hoop wel dat mijne minder eigenwijs is dan de baby's hier afgelopen tijd :@ _O-

Dat klinkt eng MaJo! Fijn dat het weer gestopt is. Ik denk dat ik het zou aankijken of het stopt/krampen krijg e.d. Zoals je het omschrijft klinkt een aambei best plausibel.

Vervelend van de sollicitaties Maria ;( Hopelijk straks een mooie echo :)

Ik merk dat naarmate de bevalling dichterbij komt er toch weer wat negatieve emoties boven komen vanuit de 20-weken echo. Nog niet helemaal verwerkt dus. Morgen heb ik weer controle, ik ga het dan eens benoemen.
Iemand moet toch de eerste zijn om even níet over tijd te gaan .... ;) O-)
  maandag 31 augustus 2020 @ 16:02:45 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194811176
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goed van de goede controles! Succes straks, Maria!

Fijn dat je je weer beter voelt, @:donna!
Ik voel me juist weer slechter worden. Slaaptekort, heel erg last van brandend maagzuur (daardoor niet plat kunnen liggen = niet slapen). Herken mezelf ook amper in de spiegel. Heel naar.
;( alle standaard medicatie al geprobeerd? Ik had eerst zoiets van 'mesh, hoort erbij' maar zwanger zijn is 100x fijner zonder maagzuur :') . Omeprazol werkt bij mij gelukkig heel goed.
Resistance is futile.
  maandag 31 augustus 2020 @ 16:04:45 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194811204
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Duman ik weet hoe je je voelt, hier ook weer een prutnacht achter de rug -O- Nu voor de verandering even geen maagzuur dus ik ga even een paar uurtjes slaap inhalen :Z

NJ de laatste tijd veel eigenwijze babies hier, die van jullie blijkbaar ook. Mooi plaatje wel O+

Mijn baby is ook eigenwijs, ik had vandaag een 3D echo in het kader van het Youth onderzoek en meneer lag plat op zijn buik :D Dat maakt een goede echo maken knap lastig _O- Uiteindelijk heb ik z'n gezichtje nog wel even kunnen zien en stak hij zijn duim op :D

Net aardig geschrokken toen ik bij de ontlasting een flinke bloedplas aantrof :o De ontlasting is weer heel moeizaam en hard dus het zal me niet verbazen dat er een aambei ontwikkeld en geknapt is. Bellen jullie voor dit soort dingen het ziekenhuis? Ik wilde bellen maar ze hadden pauze en nu heb ik zoiets van het zal wel goed zijn. Verder ook geen bloedverlies meer en ook niet vaginaal.

Maria succes met de echo!
Ik heb wel een keertje gebeld met een aambei, maar dat was om te vragen of ik Theranal mocht gebruiken. Dat kon 2 weken en sindsdien zijn ze gewoon weer aangegroeid :') . Ik wist niet dat die dingen ook kunnen knappen trouwens :+ .
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')