Doen.quote:
Ben benieuwd chuf.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:11 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag!
Ik was gisteren voor het eerst naar ESa Space Expo geweest in Noordwijk. Was hartstikke cool
Oh dat lijkt me ook wel watquote:
Ze hadden nog maar een beperkte voorraad en enkel t-shirts in kindermaten of hoodies in XL of XXL. Anders had ik dat gedaan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel watheb je een ESA T-shirt gekocht?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hadden nog maar een beperkte voorraad en enkel t-shirts in kindermaten of hoodies in XL of XXL. Anders had ik dat gedaan.
Ik heb nog wel gekeken naar een NASA jasDie hadden ze wel in mijn maat maar er zat zo'n grote amerikaanse vlag op de schouder. Ik had zoiets van...meh...dat vind ik dan niet zo heel leuk. Maar ik twijfelde wel. Nog steeds eigenlijk
ja maar het is zo...BAM! in your facequote:Op maandag 31 augustus 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Als er 1 mee kan lopen ben jij het wel
LOL stelletje fuckersquote:
Same ik ben wat katerig. En morgen wandelen met vriendquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker hoor, maar ik sla een dagje over
Dan kun je maar beter fris zijnquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Same ik ben wat katerig. En morgen wandelen met vriend
Ja dat komt wel goedquote:
Flauwquote:
Niet als je net je belasting hebt ingevuld en bekijkt hoeveel je nu weer mag afstorten.quote:
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet als je net je belasting hebt ingevuld en bekijkt hoeveel je nu weer mag afstorten.
Juustemquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je veel moet betalen dan heb je nog veel meer binnengehaald.
Spammen maar!quote:Op maandag 31 augustus 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
Misschien valt er nog een gift af te trekken : FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |