Nieuwe kappies of ben je echt heel enthousiast aan het poetsen geslagen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
hier heeft ze net een ooglift gekregen
Doe je toch ook steeds bij mij?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Oeh handjes in de lucht
Ama blockt mij ?
compleet nieuwe lampen, zat te weinig plastic in de lenzen van de oude om nog veel te poetsenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kappies of ben je echt heel enthousiast aan het poetsen geslagen?
Wat nu weer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij zegt echt nare dingen
Das niet duur nee, denk dat er bij die van mij nog een 0 achter zou komen, weet niet of dat fantastisch is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
compleet nieuwe lampen, zat te weinig plastic in de lenzen van de oude om nog veel te poetsen
En voor 45 euro had ik 2 nieuwe op eBay. naja koopje.
mjaquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das niet duur nee, denk dat er bij die van mij nog een 0 achter zou komen, weet niet of dat fantastisch is.
Dat is een meer dan prima leeftijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ze is 19 jaar oud. staat 174k op. Ga d'r lekker op rijden (nog een jaar of 2-3 hoop ik dat lukt) en dan over op wat nieuws.
Jij ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij zegt echt nare dingen
Pardonquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ze is 19 jaar oud. staat 174k op. Ga d'r lekker op rijden (nog een jaar of 2-3 hoop ik dat lukt) en dan over op wat nieuws.
*mompelt iets over zijn hoofdquote:
Al die dingen die jij er mee wil doenquote:
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals je terug kan lezen gaat het nog steeds over een auto..
Daarom kom je hier zeker zo graag?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denken
ja ach.. daar ging die podcast gister ook deels over. dat mensen zelf kiezen hoe ze iets interpreteren, ipv te lezen/horen zoals hoe het bedoelt is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denken
Of ik graag kom zijn privézakenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daarom kom je hier zeker zo graag?
Voel me niet aangesproken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker met tekst is dat vaak lastig, mijn posts worden over het algemeen veel te serieus genomen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ach.. daar ging die podcast gister ook deels over. dat mensen zelf kiezen hoe ze iets interpreteren, ipv te lezen/horen zoals hoe het bedoelt is.
Ik heb als gast inderdaad een stam ja, huehuequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb als gast inderdaad een stam ja, huehue
Sorryquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je doet er niets mee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Firefox gebruiken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
safari is echt kut sinds die laatste Mac OS update :s
goeie prijsquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
maar die pasta vongole was wel lekker voor 7,50
Lekker is dat jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
maar die pasta vongole was wel lekker voor 7,50
zekersquote:
Werken wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie allemaal zin om morgen weer te werken jongens?
Nieuw hoofdstuk van m'n scriptie geschreven, ikea kast in elkaar gezet, keuken verder opgeruimd, taart gebakken..quote:
Nee, zonder hulp van gargamel. Hij zat even te werken en toen ie na een uur klaar was had ik de kast al in elkaar zittenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Gargamel heeft de kast in elkaar gezet?
Nee over twee weken. Probeerde wel vooruit te werken om nog een dag naar het strand te gaan.quote:
Wat voor taart?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw hoofdstuk van m'n scriptie geschreven, ikea kast in elkaar gezet, keuken verder opgeruimd, taart gebakken..
Dan pas?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee over twee weken. Probeerde wel vooruit te werken om nog een dag naar het strand te gaan.
wat voor taart?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw hoofdstuk van m'n scriptie geschreven, ikea kast in elkaar gezet, keuken verder opgeruimd, taart gebakken..
Heb je daar een goed recept voor? Laatst eentje gemaakt van een pinterest recept en dat viel tegenquote:
Nee volgende keer ga ik met bastognebodem maken, die is toch lekkerderquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omg
*stapt in auto
met Bastogne bodem?
Mokkataartquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in mokkataart, volgende maand maar halen met mijn verjaardag.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar een goed recept voor? Laatst eentje gemaakt van een pinterest recept en dat viel tegen
die van miljuschka www.miljuschka.nlquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je daar een goed recept voor? Laatst eentje gemaakt van een pinterest recept en dat viel tegen
Ik maak hem van Laura's Bakery of lekker & simpelquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens naar het strand ga
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
die van miljuschka www.miljuschka.nl
Dankuquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak hem van Laura's Bakery of lekker & simpel
https://www.laurasbakery.nl/gemarmerd-bananenbrood/
Heb ik nog nooit gegeten eigenlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Amarantha het volgende:
O, ik lust alles wel.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk 1 van de weinige wat ik wel lust.
kladkakkaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook die Zweedse chocoladetaart maken.
Dit klinkt lekker.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Kan ook die Zweedse chocoladetaart maken.
O, dat is toch een leuk stadje? Kun je heerlijk wandelen over het heksenpad. Vanwaar dequote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We waren vandaag in een dorp van jouw smaak.
Tecklenburg.
die ziet er wel erg 'droog' uit voor kladdkaka hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zooo makkelijk.
https://www.lekkerensimpel.com/zweedse-chocolade-taart/
Van binnen is hij wel wat vochtiger.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ziet er wel erg 'droog' uit voor kladdkaka hoor
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van binnen is hij wel wat vochtiger.
Huehue.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mja wat ik op die foto's zo zie van de binnenkantquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! FEESTJE TAARTJESquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Had een tijdje terug die mokkataart van de hema, daar zat ook zo'n veel te dikke stukke laag botercreme op helaasquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
Vind die mokka botercreme een beetje té (boterig) meestal..
Hoog kukadent gehalte.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is toch een leuk stadje? Kun je heerlijk wandelen over het heksenpad. Vanwaar de?
Kom je met een dik cadeau langs?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! FEESTJE TAARTJES
Via Post NL ahahahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom je met een dik cadeau langs?
affijn, schijnt dus wel GELUIDJES te moeten maken anders is 't niet goedquote:
Haha nee hoor dat is geen eis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
affijn, schijnt dus wel GELUIDJES te moeten maken anders is 't niet goed
Prrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
affijn, schijnt dus wel GELUIDJES te moeten maken anders is 't niet goed
Blufquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ms toch eens 'Mej. A. de Pama' op zetten.
En ze ruiken naar poep, urine en groentensoep.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik haat plekken vol echt oude mensen.
Ik denk alleen: ga eens dood ofzo.
Dat denk ik alleen als ze bij de kassa staan te kutten met wisselgeldquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
geoie groentensoep kan geen kwaad hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze ruiken naar poep, urine en groentensoep.
Wat een respect voor onze medemens weer.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gaan ook heel raar doen tegen de bediening.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze ruiken naar poep, urine en groentensoep.
mee augurken eejquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geoie groentensoep kan geen kwaad hoor
Ruikt naar bejaardenhuis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geoie groentensoep kan geen kwaad hoor
Gewoon even op hoesten of niezen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens heel bijzonder.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De thuiszorg vond mijn oma gisteren onder haar bed. Alleen haar hoofd stak er nog onderuit. Ze was weer gevallen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De thuiszorg vond mijn oma gisteren onder haar bed. Alleen haar hoofd stak er nog onderuit. Ze was weer gevallen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien speelde ze verstoppertje
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens heel bijzonder.
Geen idee. Ik moet bekennen dat ik de MI ook wel grappig vondquote:
Ik kan gewoon niet bedenken hoe je dit voor elkaar krijgt.. jong of oud.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Ik moet bekennen dat ik de MI ook wel grappig vond
Volgens mijn vader zat ze behoorlijk onder de blauwe plekken.
Waarschijnlijk is ze onder haar bed terecht gekomen toen ze probeerde overeind te klauteren of zo. Ze wist het zelf ook niet.quote:
Hoe dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarschijnlijk is ze onder haar bed terecht gekomen toen ze probeerde overeind te klauteren of zo
Aah dementie is wel een bitch.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze is dementerend dus wie weet wat er zich in haar hoofd afspeelde.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren de preut voor niks geschoren.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren de preut voor niks geschoren.
Nee rodelen in ibbenbuhren, daarna idd heksenpfad en dacht hij in tecklenburg ff wat te kunnen eten en een biertje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wat heb jij in Tecklenburg gedaan dan? Gewoon een beetje bier zitten hijsen?
Oh, wespen zijn wel kut jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee rodelen in ibbenbuhren, daarna idd heksenpfad en dacht hij in tecklenburg ff wat te kunnen eten en een biertje.
Maar werden verjaagd door bejaarden en wespen.
(Waar bejaarden schijnbaar geen ene fuck om geven, ws omdat ze te sloom zijn om de 100 wespen op hun bord te zien)
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ach, ze is 100 jaar en 8 maanden.
Ja, zoiets zal het geweest zijn. Ze heeft zo’n hoog seniorenbed en een laminaatvloer, dus je schuift er wel makkelijk onder.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
damn. gevallen en om gedraaid om met hulp van 't bed recht te komen, maar daardoor er onder gerold? naja blijft toch gissen.
Lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel super zonnig mooi weer gehad itt bij ons thuis.
awwww...quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het engeltje nog steeds bij mijn moeders foto staan.
Zal jou eens volblaffen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zouden me eraan herinneren dat ik de gft weg moest doenik ben er echt te lui voor.
Klinkt handig, met iets in de oven.quote:
Nee want je moet je gft nog wegdoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenvroeg eerder de wekker zetten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want je moet je gft nog wegdoen.
Waarvoor?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenvroeg eerder de wekker zetten.
De wekker zetten heeft meestal ook niet zoveel met zin hebben te makenquote:
De enige keer dat je een wekker voor je plezier zit is voor een vakantie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
De wekker zetten heeft meestal ook niet zoveel met zin hebben te maken
Het zijn ook gewoon gore bakken altijd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Gft vanavond dus weggegooid en ik stond weer zowat te kokhalzen
dm'en jatogquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Weetje nog wel wanneer ik jarig ben Etto?
Ik heb daar gewoon een kliko voor die ver achterin de tuin staat. Maar die gebruik ik bijna alleen maar voor onkruid en snoeiafval, gft heb ik nauwelijks.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Gft vanavond dus weggegooid en ik stond weer zowat te kokhalzen
Ik moet het om de hoek weggooienquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een kliko voor die ver achterin de tuin staat. Maar die gebruik ik bijna alleen maar voor onkruid en snoeiafval, gft heb ik nauwelijks.
Ik scheid alleen het plastic en papier (ook in kliko's), de rest gaat gewoon bij het restafval, koop toch praktisch al mijn groenten voorgesneden dus weinig gft.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het om de hoek weggooien
Dus geen ramp maar om de een of andere reden ben ik te lui om het elke dag te doen. Zitten vooral fruitschillen enzo in, eierschalen, stukjes brood, plantenafval. Maar het gaat heel snel meuren. En die fucking fruitvliegjes.
Aah, vandaar. Wij hebben nog aardig wat gft, vooral snijafval en dingen als klokhuizen enzo. Maar dat ligt (tenzij Joop het weer vergeet te doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik scheid alleen het plastic en papier (ook in kliko's), de rest gaat gewoon bij het restafval, koop toch praktisch al mijn groenten voorgesneden dus weinig gft.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
bijna slapen jongens![]()
lekker naarmijn knoflookwalm ruiken
Wij hebben geen restafval kliko meer helaas, dat moet je ergens naar zo'n ondergrondse container in de straat wegbrengen. Wel 3 containers voor papier, plastic en gftquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aah, vandaar. Wij hebben nog aardig wat gft, vooral snijafval en dingen als klokhuizen enzo. Maar dat ligt (tenzij Joop het weer vergeet te doen) hoogstens een uur of twee. Maar de kliko staat wel zo ver weg als mogelijk is, stinkding.
Same. Maar dankzij goed scheiden hoeven we niet vaak naar de ondergrondse, amper restafval.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hebben geen restafval kliko meer helaas, dat moet je ergens naar zo'n ondergrondse container in de straat wegbrengen. Wel 3 containers voor papier, plastic en gft
Ik eens per 2/3 weken ofzo, tenzij het zo warm is dat het begint te stinkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Maar dankzij goed scheiden hoeven we niet vaak naar de ondergrondse, amper restafval.
Daar gaat bij ons dus eigenlijk niets in wat gaat stinken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eens per 2/3 weken ofzo, tenzij het zo warm is dat het begint te stinken
En je afval?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
heb hier gewoon zon ondergrondse container waar ik altijd mijn shit kan weg gooien
Al je slachtoffersquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
heb hier gewoon zon ondergrondse container waar ik altijd mijn shit kan weg gooien
Het matcht wel met de kilo's vlees.quote:
Bitterbal Lecter.quote:
'spek'quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het matcht wel met de kilo's vlees.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze deed dit naar Roelvinkje?
'ja we kijken wel hoe het loopt'quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze deed dit naar Roelvinkje?
Ik heb het restafval vorige week maar eens weggedaan na 2,5e maand. Maar we kon nog wel wat bijquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eens per 2/3 weken ofzo, tenzij het zo warm is dat het begint te stinken
Ik had vanavond een gebakken banaan, ook lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Huis ruikt naar bananenbrood
Morgen bij ontbijt
Je woont in Zeeland, daar is dat toch gewoon normaalquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
klopt wel iets niet ofzo. kerkklokken gaan al sinds 22u ieder kwartier
niet in dit deel..quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je woont in Zeeland, daar is dat toch gewoon normaal
Dan zal er wel een panische duif in zijn gevlogen.quote:
netjes wel ;Pquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)-de-theems~a0af5d56/
Pijpenzondercondoom nieuws.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)-de-theems~a0af5d56/
ja leek kan dit niet doen lijkt mijquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel knap dat je 'm los en gestart krijgt. moet haast wel voorkennis bij zitten.
nja bij dit formaat is het niet meer zomaar het contact om draaien en gaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leek kan dit niet doen lijkt mij
Een maat en ik hebben een keer de taxi gemist en zijn met een kraan die bij wegwerkzaamheden stond naar huis gereden. Wel netjes geparkeerd ergens niet te dicht bij huis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel knap dat je 'm los en gestart krijgt. moet haast wel voorkennis bij zitten.
Die dingen krijg je nog gestart met een afgebroken tak.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat en ik hebben een keer de taxi gemist en zijn met een kraan die bij wegwerkzaamheden stond naar huis gereden. Wel netjes geparkeerd ergens niet te dicht bij huis.
slaap lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
De sleutel ligt vaak op een band of onder het frame.
Ik ga pitten bij de weg.
ja, sodemieter evren fijn opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Nee, echt bootcampen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met kilo’s papier een roteind fietsen?
Je Jura?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:00 schreef crv het volgende:
onze koffiemaschien eindelijk vrijdag af kunnen halen![]()
wel even wennen en juiste instellingen aan het uitproberen
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja, sodemieter evren fijn op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantiequote:Op maandag 31 augustus 2020 08:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, echt bootcampen.
Ik heb deze week vrij van het werk![]()
Ik heb regelmatig dat ik meteen in slaap val zodra ik het kussen raak en dan een uurtje heel diep slaap, en dan schrik ik wakker en ben ik klaarwakker. En dan lig ik een uurtje of twee te wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit.
sliep na 2u pas![]()
stel vechtende katten buiten en warm kneiterwarm ofzo :s
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Potje oploskoffie. Hij probeert nu de dop los te krijgen
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is maandag
Ik ben chagerijnig.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:41 schreef crv het volgende:
[..]degene die dat uitgevonden heeft moeten ze vermalen tot diervoer
Gemeenquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Ik niwt want ik heb vakantie
owkeeee. * crv weegt zijn woorden .....quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is maandag
Ik ben chagerijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
owkeeee. * crv weegt zijn woorden .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Zo erg is het nog niet gelukkig
wat doe je hier dan ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Ik niwt want ik heb vakantie
sluipt vermomd ergens door den Haagquote:
heb je als blauwe geen vakantie dan ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag niet FOK!ken als je vakantie hebt?
quote:
Nee. En komende 2 weken gaat dat ook nog niet....quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Heb jij geen vakantie opgenomen?
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
heb je als blauwe geen vakantie dan ?
Bourgondiėrquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:51 schreef Karzai het volgende:
Tevens net verse croissants gehaald bij de dorpsbakker
Ehm, uitslapen of zo?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. En komende 2 weken gaat dat ook nog niet....
En wat moet ik thuis gaan doen?
Waar naartoe dan?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, uitslapen of zo?Of toch een paar dagen weg. Doe ik ook
Zes uur ‘s morgens?quote:Op maandag 31 augustus 2020 08:53 schreef Karzai het volgende:
Nee als blauwe moet je elke dag inloggen om zes uur smorgens tot twaalf uur savonds
en de rest van de tijd heb je standby dienst: als er brandje uitbreekt ergens moet je direct komen opdravenquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:53 schreef Karzai het volgende:
Nee als blauwe moet je elke dag inloggen om zes uur smorgens tot twaalf uur savonds
Duitslandquote:Op maandag 31 augustus 2020 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waar naartoe dan?
Uitslapen lukt niet meer. Ik ben officieel oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |