Nieuwe kappies of ben je echt heel enthousiast aan het poetsen geslagen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
hier heeft ze net een ooglift gekregen
Doe je toch ook steeds bij mij?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Oeh handjes in de lucht
Ama blockt mij ?
compleet nieuwe lampen, zat te weinig plastic in de lenzen van de oude om nog veel te poetsenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe kappies of ben je echt heel enthousiast aan het poetsen geslagen?
Wat nu weer?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij zegt echt nare dingen
Das niet duur nee, denk dat er bij die van mij nog een 0 achter zou komen, weet niet of dat fantastisch is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
compleet nieuwe lampen, zat te weinig plastic in de lenzen van de oude om nog veel te poetsen
En voor 45 euro had ik 2 nieuwe op eBay. naja koopje.
mjaquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das niet duur nee, denk dat er bij die van mij nog een 0 achter zou komen, weet niet of dat fantastisch is.
Dat is een meer dan prima leeftijdquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ze is 19 jaar oud. staat 174k op. Ga d'r lekker op rijden (nog een jaar of 2-3 hoop ik dat lukt) en dan over op wat nieuws.
Jij ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar jij zegt echt nare dingen
Pardonquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja
ze is 19 jaar oud. staat 174k op. Ga d'r lekker op rijden (nog een jaar of 2-3 hoop ik dat lukt) en dan over op wat nieuws.
*mompelt iets over zijn hoofdquote:
Al die dingen die jij er mee wil doenquote:
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoals je terug kan lezen gaat het nog steeds over een auto..
Daarom kom je hier zeker zo graag?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denken
ja ach.. daar ging die podcast gister ook deels over. dat mensen zelf kiezen hoe ze iets interpreteren, ipv te lezen/horen zoals hoe het bedoelt is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vrouwen hier zijn wel een stelletje vunzigen he, gelijk allemaal vieze dingen denken
Of ik graag kom zijn privézakenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daarom kom je hier zeker zo graag?
Voel me niet aangesproken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker met tekst is dat vaak lastig, mijn posts worden over het algemeen veel te serieus genomen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ach.. daar ging die podcast gister ook deels over. dat mensen zelf kiezen hoe ze iets interpreteren, ipv te lezen/horen zoals hoe het bedoelt is.
Ik heb als gast inderdaad een stam ja, huehuequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb als gast inderdaad een stam ja, huehue
Sorryquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je doet er niets mee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Firefox gebruiken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
safari is echt kut sinds die laatste Mac OS update :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |