Tja, snap ook niet dat ze zelf een motor ontwikkelen? SpaceX is al redelijk ver met de raptor. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met hun raket hebben de raptors zich wel bewezen. De EU gaat flink bezuinigen op ruimtevaart dus dit is wel een vreemde keuze.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:34 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Eigen motoren ontwikkelen..
Het zou hun een heel pak minder kosten als ze die gewoon bij SpaceX zouden kopen.
Iedereen koopt al jaren Russische onderdelen, maar o wee als ze iets gebruiken van een andere concurrent.
3:00 uur vannacht toch? (8PM in Texas)quote:Op donderdag 3 september 2020 07:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik maak mij wel zorgen om de eindtijdMorgenochtend 7 uur
De TFR is tot 05:00 UTCquote:Op donderdag 3 september 2020 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3:00 uur vannacht toch? (8PM in Texas)
Dat laatste helpt vastquote:Op donderdag 3 september 2020 13:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De TFR is tot 05:00 UTC
https://tfr.faa.gov/save_pages/detail_0_3122.html
De weg is idd afgesloten tot 03:00 onze tijd. Maar dit kunnen ze verlengen als ze de sheriff lief aankijken
Jaaahquote:Op donderdag 3 september 2020 16:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
![]()
Hopelijk ga ik het dit keer live meemaken.
Hopelijk tussen grofweg 21.30 en middernachtquote:Op donderdag 3 september 2020 16:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
![]()
Hopelijk ga ik het dit keer live meemaken.
Hopelijk jaquote:Op donderdag 3 september 2020 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk tussen grofweg 21.30 en middernacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |