Dat ja, uurtje later was hij eruit.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
He bah! Hoe is dat opgelost? Paar liter water drinken en hopen op het beste?
Heeft met de lading te maken en de hoogte waar die lading moet worden afgeleverd. Bij een relatief lichte lading is er genoeg brandstof om de booster terug te laten keren naar het vaste land. Bij zware ladingen of ladingen die op grote hoogte moeten worden afgeleverd is er niet genoeg marge om terug te keren naar land en dan wordt er op een droneship in de oceaan geland.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik me af vroeg.. Waarom landen ze de ene keer op de grond en de andere keer op het schip?
Als de grond werkt is dat toch veel handiger?
Ik was net aan t typenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft met de lading te maken en de hoogte waar die lading moet worden afgeleverd. Bij een relatief lichte lading is er genoeg brandstof om de booster terug te laten keren naar het vaste land. Bij zware ladingen of ladingen die op grote hoogte moeten worden afgeleverd is er niet genoeg marge om terug te keren naar land en dan wordt er op een droneship in de oceaan geland.
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft met de lading te maken en de hoogte waar die lading moet worden afgeleverd. Bij een relatief lichte lading is er genoeg brandstof om de booster terug te laten keren naar het vaste land. Bij zware ladingen of ladingen die op grote hoogte moeten worden afgeleverd is er niet genoeg marge om terug te keren naar land en dan wordt er op een droneship in de oceaan geland.
gehaaldquote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je nu gaat haal je het vast nog
quote:
Op de thumbnail gaat tie alquote:
Yessssquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]ik mis @:engine
edit: over de duivel![]()
Puzziequote:
Jaquote:Op donderdag 3 september 2020 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Puzziehop je zelf al een beetje?
Gebeurt nog weinig hierquote:
Any minutequote:
Ja ik zit al te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou Maria al op het dak zittten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |