abonnement Unibet Coolblue
pi_8000536
Hier verder na: Hoe voel je je [-NU-]?? deel 47

Moet vandaag de arbo bellen, zie er tegenop, ben bang dat .....

ik weet het niet

Het is zo ingewikkeld en dan kom ik er niet goed uit.....

nu ga ik echt tukken

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 20 januari 2003 @ 08:16:52 #2
2681 Dave
Aardig op drave
pi_8000545
Voel mezelf redelijk. Eind deze week de ziekenzalving van m'n schoonvader. Da's wel iets waar ik tegen op zie.
:o)
pi_8000548
quote:
Op maandag 20 januari 2003 08:16 schreef Dave het volgende:
Voel mezelf redelijk. Eind deze week de ziekenzalving van m'n schoonvader. Da's wel iets waar ik tegen op zie.

sterkte in deze moeilijke tijd

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8000579
ik voel me best goed...2 lieve poesebeesten op me schoot...vinden eindelijk het toetsenbord niet meer zow interresant
enne ik hoef niet zo lang naar school vandaag dat is altijd mooi
morgen lekker naar de kapper en binnenkort ook eindelijk weer geld

pi_8000620
Lambo of Rekt
pi_8000634
quote:
Op maandag 20 januari 2003 08:38 schreef EggsTC het volgende:

wat is der??
*knuf*

pi_8000648
Ben geflest door een leraar,... plaats het verhaal in de loop van de dag wel.
Lambo of Rekt
pi_8000663
quote:
Op maandag 20 januari 2003 08:42 schreef EggsTC het volgende:
Ben geflest door een leraar,... plaats het verhaal in de loop van de dag wel.
oke
pi_8000702
Grote schijtweek.. Dit is de laatste week voordat ik ga stage ga lopen (eindstage) en er moet nog ZOVEEL gebeuren. 2 projecten afmaken, toesten inhalen, presentatie en nog wat.

Ik trek dat nooit... Ik ga mn diploma aan het eind van het schooljaar ook niet halen (das serieus onmogelijk)
MBO TI zuigt als je het niet meer leuk vindt

pi_8000735
quote:
Op maandag 20 januari 2003 08:52 schreef d4rkl1ght het volgende:
Grote schijtweek.. Dit is de laatste week voordat ik ga stage ga lopen (eindstage) en er moet nog ZOVEEL gebeuren. 2 projecten afmaken, toesten inhalen, presentatie en nog wat.

Ik trek dat nooit... Ik ga mn diploma aan het eind van het schooljaar ook niet halen (das serieus onmogelijk)
MBO TI zuigt als je het niet meer leuk vindt


Same here,...

Waar zit je op school? (stad?)

Lambo of Rekt
pi_8000761
hoe ik me nu voel??

ergens gevangen in een mist tussen wakker worden en dromen. tussen hier en daar, maar wel degelijk aanwezig, genietend van het nu.

op maandag om half negen s'ochtends een vergadering plannen, als enige aanwezig zijn, te vroeg, te snel en te kort.......

ik weet nu waar ik naar toe ga............

koele kikkers kwaken niet
pi_8000881
quote:
Op maandag 20 januari 2003 09:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Same here,...

Waar zit je op school? (stad?)


ROC, Amersfoort
pi_8000885
Kei goed !

Sinds vrijdag helemaal verliefd op mijn nieuwe vriendin ben helemaal in de wolkjes

-
  maandag 20 januari 2003 @ 09:22:51 #14
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8000900
Het is weer maandagochtend!

Lekker fris ertegenaan

pi_8000927
quote:
Op maandag 20 januari 2003 09:21 schreef Gijsje het volgende:
Kei goed !

Sinds vrijdag helemaal verliefd op mijn nieuwe vriendin ben helemaal in de wolkjes


Gvd, ik vroeg nog laatst aan je,... hoe regel je 8 dates in een week
Lambo of Rekt
pi_8000937
quote:
Op maandag 20 januari 2003 09:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Gvd, ik vroeg nog laatst aan je,... hoe regel je 8 dates in een week


erhm ja weenie er open voorstaan
-
pi_8000954
Net terug van vakantie, topweek gehad, heb nu om de een of andere vage reden erg veel zin om aan het werk te gaan
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_8001044
heerlijk als je pas om 11uur hoeft te beginnen en al om 7.15uur uit je bed bent, alle tijd om rustig te douchen, kleren uit te zoeken, me op te maken en me haar doen
en ook maar weer es een x me lenzen in....
ik heb vandaag zelfs veel tijd over
normaal kom ik altijd tijd te kort enzow als ik naar school toe moet

  maandag 20 januari 2003 @ 09:43:26 #19
43527 Terminator
Hired Assassin
pi_8001098
ben ziekjes.... maar m'n koorts is minder gelukkig maar m'n hoofd staat op springen

voor onze uitwisselings week komen er geen engelsen hier heen (vanwege onze reputatie op de welbekende drank en drugs gebeiden ) ....nu moeten we dus naar een jeugdherberg (inplaats van bij een uitwisselings partner)
Nu moeten we in de jeugdherberg van Lincoln en die staat ruim 30 km van de school af (wat een 3 kwartier rijden is in engenland op die wegen daar) terwijl er op een kleine 15 km ook een jeugdherberg zit......waar tenminste ook geen CCTV is

najah we zien wel hoe alles afloopt en of ik weer een beetje vrolijk kan worden , want dat ben ik niet en waarom weet ik niet want ik heb een fantastische vriendin en toch mis ik nog iets

Build to Destroy.
  maandag 20 januari 2003 @ 09:53:59 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8001241
Hallo, alle vorige keren dat ik moe was vallen in het niet met hoe moe ik nu ben. Heb maar 3,5 uur geslapen en moest om 6 uur alweer op.

Maar goed, om 1 uur kan ik eens uit gaan rusten.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_8001300
Gehaast, want ik moet zo rennen naar de bus anders mis ik hem.

En volgens mij zit ik in dubio, want de ene helft van mijn haar zit ongelooflijk fantastisch en Calvin Klein-achtig en de andere helft verschrikkelijk duf en irritant. En ze zeggen weleens dat iemands gemoedstoestand zich uit in hoe het haar van die persoon zit, dus tja.

Maar waarover ik dan in dubio ben weet ik nog niet precies. Hopelijk ga ik dat vandaag ontdekken.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 20-01-2003 10:01]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  maandag 20 januari 2003 @ 10:01:05 #22
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_8001311
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:00 schreef SmashBro het volgende:
Gehaast, want ik moet zo rennen naar de bus anders mis ik hem.

En volgens mij zit ik in dubio, want de ene helft van mijn haar zit ongelooflijk fantastisch en de andere helft verschrikkelijk duf. En ze zeggen weleens dat iemands gemoedstoestand zich uit in hoe het haar van die persoon zit, dus tja.

Maar waarover ik dan in dubio ben weet ik nog niet precies. Hopelijk ga ik dat vandaag ontdekken.


Ik denk dat je daarover in dubio bent.

Probleem opgelost.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 20 januari 2003 @ 10:03:05 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8001337
quote:
Op maandag 20 januari 2003 09:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, alle vorige keren dat ik moe was vallen in het niet met hoe moe ik nu ben. Heb maar 3,5 uur geslapen en moest om 6 uur alweer op.

Maar goed, om 1 uur kan ik eens uit gaan rusten.


Dat heb ik elke week... zondag t/m woensdag slaap ik maar 3 of 4 uur en donderdag en vrijdag slaap ik meer dan 15 uur per nacht. Works for me
pi_8001442
ik heb net weer even geslapen maar enorm naar gedroomd heb een vreselijk rot gevoel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8001502
Vrij goed...maar te laat, het is zooooo klote om je bed uit te komen in de winter....laat het maar snel lente/zomer worden weer.
pi_8001611
Heb in die 8.5 uur dat in in bed heb gelegen nog geen minuut geslapen...

Lag alleen maar te piekeren.....

Heb lekker Disneyfilms gekeken, en ik ga daar zo lekker verder mee: De Reddertjes.

Voel me wat beter dan gisteren, maar ik blijf me maar klote voelen...

Zolang je de kat niet aait... blijftie bij je liggen, maar zodra je ze aait, en ze gaan spinnen, duurt het niet lang meer, of ze laten je alleen... Maar dat is mijn ervaring...

All I want is some happiness... is that too mucht to ask?...

Doei.
pi_8001714
ik kom der net achter dat ik de hele dag lekker vrij ben
maarja ik moet nog wel hw maken enzow...das dan weer een beetje jammer....


sterkte Faithy!!

pi_8001741
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:24 schreef Faithy het volgende:
Heb in die 8.5 uur dat in in bed heb gelegen nog geen minuut geslapen...

Lag alleen maar te piekeren.....

Heb lekker Disneyfilms gekeken, en ik ga daar zo lekker verder mee: De Reddertjes.

Voel me wat beter dan gisteren, maar ik blijf me maar klote voelen...

Zolang je de kat niet aait... blijftie bij je liggen, maar zodra je ze aait, en ze gaan spinnen, duurt het niet lang meer, of ze laten je alleen... Maar dat is mijn ervaring...

All I want is some happiness... is that too mucht to ask?...


wat is er gebeurt faithy?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8001773
quote:
Heb in die 8.5 uur dat in in bed heb gelegen nog geen minuut geslapen...
Lag alleen maar te piekeren.....
Dat had ik vorige week ook zo erg... Zo super vervelend is dat.
Ik was afgelopen weekend dan ook ziek (nu nog wel een beetje) en ik heb dan ook een compleet weekend geslapen. :z
  maandag 20 januari 2003 @ 10:45:10 #30
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8001982
quote:
Op maandag 20 januari 2003 10:24 schreef Faithy het volgende:
Lag alleen maar te piekeren.....

Voel me wat beter dan gisteren, maar ik blijf me maar klote voelen...

All I want is some happiness... is that too mucht to ask?...


Sterkte

*knuffel*

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 20 januari 2003 @ 11:10:50 #31
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8002490
Ik voel me op mn school Geven ze me godver zo'n kutrooster 2 dagen school (van half 9 tot 4/5), 3 dagen stage lopen (van half9 tot 5), 1 dag werken (half9 tot 5), 1 dag vriendje, waar is de tijd voor me zelf ingeroosterd En wanneer ik nog wat aan me huiswerk moet gaan doen is me ook totaal onduidelijk nu
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8002515
ik voel me dom
me telefoon wou steeds niet opladen...
ik natuurlijk helemaal boos op me telefoon...dus ik gister ff andere oplader proberen...dat ging wel gewoon goed...ik dus mijn eigen weer proberen...nee nog steeds niet...kijk ik naar t stopcontact en zie ik dat de stekker der niet inzit
pi_8002931
quote:
Op maandag 20 januari 2003 11:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me dom
me telefoon wou steeds niet opladen...
ik natuurlijk helemaal boos op me telefoon...dus ik gister ff andere oplader proberen...dat ging wel gewoon goed...ik dus mijn eigen weer proberen...nee nog steeds niet...kijk ik naar t stopcontact en zie ik dat de stekker der niet inzit
Hahahaha zoiets zou mij ook kunnen overkomen.

Ik voel me goed trouwens. Moet nog wel veel leren voor mijn tentamens morgen maar ik heb het gevoel dat het allemaal wel gaat lukken. Verder morgenavond weer een date Hij blijft leuk!

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_8003122
Ik voel me vreselijk; heb heel veel verdriet om een dierbaar persoon. Ik voel me tekortschieten en waardeloos
#geen
pi_8003142
Mja ik voel me wel aardig. Alleen een beetje bezorgd over mijn vriend
Net terug uit Thailand en daar een super geweldige vakantie gehad met datzelfde vriendje.
  maandag 20 januari 2003 @ 11:49:51 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8003229
Ik heb vandaag nog vrij, dus voel me lekker!
Afgelopen nacht ergens een punt achter gezet wat dat gevoel nog eens versterkt! Dus, het kan niet meer kapot!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8003255
ik schaam me , moet alleen maar huilen godverdomme!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8003436
waarom ben ik zo zwak, waarom stel ik mensen teleur waarom waarom???

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8003471
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:01 schreef DarkElf het volgende:
waarom ben ik zo zwak, waarom stel ik mensen teleur waarom waarom???


Jij zwak?
Ik vind je juist sterk als ik lees wat jij allemaal mee heb gemaakt!
Lambo of Rekt
pi_8003485
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij zwak?
Ik vind je juist sterk als ik lees wat jij allemaal mee heb gemaakt!


ben ik t mee eens jah!!!

pi_8003493
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8003531
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:04 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ben ik t mee eens jah!!!


Hier is het verhaal dat ik je beloofd had
Wat kun je hieraan doen?
Lambo of Rekt
pi_8003847
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier is het verhaal dat ik je beloofd had
Wat kun je hieraan doen?


ik heb t gelezen, wat een naaistreek zeg!!

pi_8004012
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:21 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik heb t gelezen, wat een naaistreek zeg!!


Dank voor de support
Lambo of Rekt
pi_8005044
In agressie modus. Feestje georganiseerd op mijn werk, kosten voor eigen rekening. En wanneer de rekening gepresenteerd, lopen de grootste alcoholo's te zeiken dat de rekening zo hoog is. Ze hebben GVD bijna 3 kratten met zijn vieren door heen getankt

Dus gewoon dokken!!!

maar nee, dat is te hoog, de rekening is te duur. aarrgghhhh zeikerds!!

als je te veel zuipt, vind ik niet erg. Maar betalen moet je dan ook!!!

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 20 januari 2003 @ 13:57:07 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8005499
Hongerig en schoon, maar net wakker en dus een beetje sleapy nog
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8005583
quote:
Op maandag 20 januari 2003 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
Hongerig en schoon, maar net wakker en dus een beetje sleapy nog
Slaapkop
Lambo of Rekt
  maandag 20 januari 2003 @ 14:07:24 #48
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8005677
Mwa. Redelijk.
For great justice!
pi_8005762
oe kvoel me goed...en dat is te merken aan mijn irritante gedrag, waar ik volgens mij zelf nog t meeste last van heb
pi_8006527
Heftig . Gisteren spanningsmoeheid . Vandaag nog warheid in mijn hoofd en ff afgemeld voor vrijwilligerswerk , kan niet werken als ik een warboel in hoofd ben (concentratieprobleem)
Met begeleider gebeld , we moeten nu een plan op gaan zetten , ouders hadden zoiets van straks moet ze weer terug en eerlijk gezegd was ik daar ook bang voor . Ze had me gerustgesteld en vond dat ik het wel redelijk doet en dat ik daar niet bang voor hoef te zijn , zoiets wil ze invidueel behandelen met me .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8006641
quote:
Op maandag 20 januari 2003 12:01 schreef DarkElf het volgende:
waarom ben ik zo zwak, waarom stel ik mensen teleur waarom waarom???


Je hebt mij in ieder geval niet teleurgesteld lieve DarkElf. Ik begrijp jouw motieven zeer goed. Je staat er niet alleen voor, we houden van jou, we helpen jou er doorheen.

Gedane zaken nemen geen keer maar je kunt proberen om weer verder te kijken dan vandaag. Je bent goed bezig, je gaat vooruit, dingen gaan veranderen. Heb vertrouwen in jezelf en 'gun' het jezelf dat het ook een keer mag misgaan (het klinkt stommer dan dat ik bedoel ). Je bent een mens van vlees en bloed met emoties en gevoelens, geen robot.

Neem het jezelf niet kwalijk en ga verder want je was een heel eind op de goede weg.

Je kunt altijd bij mij terecht, ik begrijp het, weet hoe het voelt, weet dat je er niks aan kunt doen. Ik zal je nooit veroordelen, ik vind het alleen maar heel erg voor jou dat jij je zo voelt.

#geen
pi_8006700
Ik voel me weer wat sterker dan vanmorgen. Net belde mijn man en het was zo fijn om zijn stem te horen, mijn hart loopt over met liefde voor hem. Wel jammer dat hij pas vanavond thuis komt

Verder ben ik gespannen omdat ik woensdag een voorbespreking heb met mijn therapeut over een gesprek samen met mijn ouders op systeemtherapie

#geen
pi_8006722
Uhmm wat is systeemtherapie ?? Ik denk dat het wel mee zal vallen . Heel veel sterkte ermee .
We are the weirdo's mr - The Craft
  maandag 20 januari 2003 @ 15:30:01 #54
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_8006989
Ik voel me echt superklote. De afgelopen drie dagen ben ik steeds naar het ziekenhuis geweest voor bloedonderzoek en een malaria-onderzoek en nu heb ik gister gehoord dat ze voor 99% zeker zijn dat ik Pfeiffer heb

Woensdag hoor ik definitief of het Pfeiffer is.

* 4]-[ Highlander wil zich weer beter voelen

  maandag 20 januari 2003 @ 17:18:04 #55
22259 Fogerty
slapende account
pi_8008976
Nee he
Ik moet om half zes bij toneel zijn, en de blaadjes met de typeringen van de personages meebrengen, want dat had ik vorige week beloofd. Waarom gaven ze die dan ook juist aan MIJ mee? Weten die lui nog steeds niet dat dingen na 1 dag in mijn woning al kwijt zijn?

Kortom: ik voel mij erg chaotisch en hevig zoekend en kan mezelf wel voor mijn kop slaan, en tegelijkertijd kan ik er ook wel weer om lachen En ik weet ook wel dat als ik ze niet vind of ze wel vind en hierdoor gigantisch te laat kom, dat zij er OOK om kunnen lachen, dat is wel een geruststelling

Hieperdepiep hoera!
  maandag 20 januari 2003 @ 17:28:10 #56
22259 Fogerty
slapende account
pi_8009158
Gevonden
Hieperdepiep hoera!
pi_8009233
Beetje brak,
krap 4 uurtjes geslapen en een pittige dienst achter de rug.
Grote kans dat ik me de hele avond gammel ga voelen en pas als ik naar bed moet een beetje wakker word.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 20 januari 2003 @ 17:34:45 #58
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8009281

Ik voel me helemaal klaar met alles.
Geen zin meer !

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8009310
Ik voel me.. na een paar dagen, weer terug op fok

Ik voel me wel goed..

pi_8009414
Een beetje bezorgd... en een beetje onrustig.

Ik hoop dadelijk een positief telefoontje te ontvangen

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_8009427
ghe ik ben nog steeds irritant
zometeen ff naar verjaardag van mijn beste vriendinnetje...en der vriendje is der ook..wij samen kunnen m zo goed dissen

ja oke t liefst zit ik hier de hele avond een beetje op fok, maar dat mag nie...kheb al teveel achter de pc gezeten volgens me ouders...
en me broertje moet zijn zoveelste werkstuk maken...dat joch zit in de eerste en heeft al 2 werkstukken gemaakt...en als hij een werkstuk moet maken, betekend dat, dat hij de komende weken, de hele avond achter de pc zit...en ondertussen gewoon nix doet..

hmm wat lijkt hij toch veel op mij

pi_8009509
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:41 schreef MrWilliams het volgende:
Een beetje bezorgd... en een beetje onrustig.

Ik hoop dadelijk een positief telefoontje te ontvangen


Nou, helaas... m'n bezorgdheid is een beetje weg.. en m'n onrustigheid ook.
Het telefoontje was niet zo positief, maar het komt wel goed.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2003 @ 18:07:13 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8009960
Vandaag weer eens ouderwets goed. Ik ben vandaag extra vroeg aan het werk gegaan en was (dus) ook extra vroeg klaar. Ik heb ineens veel meer dag.
En ook nog eens nuttig besteed. Wat wil je nog meer? Niet slecht, voor een maandag.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2003 @ 18:08:19 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8009982
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:36 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me.. na een paar dagen, weer terug op fok

Ik voel me wel goed..


Welkom terug.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_8010163
Ik voel me goed

www.faithy.tk is vanaf vandaag geopend

woei

Doei.
pi_8011430
Ik voel me niet extreem iets of zo... verwonderd door de wereld, alles... moe... moet nog huiswerk maken... ongeveer tussen en en een beetje .
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  maandag 20 januari 2003 @ 19:22:58 #67
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8011455
quote:
Op maandag 20 januari 2003 19:21 schreef zonzonzon het volgende:
Ik voel me niet extreem iets of zo... verwonderd door de wereld, alles... moe... moet nog huiswerk maken... ongeveer tussen en en een beetje .
Jezelf dus .

Zelf voel ik met matig, ik zit vol van een patatje dat ik net op heb.. en tja, er spookt vanalles door mijn hoofd.. mjah. niet al te lekker.. ga straks film kijken.. .

You've got mail.

pi_8013147
Net mail gehad van mijn collega; er zijn vorige week 8 mensen van mijn afdeling ontslagen

Verder ben ik hartstikke blij dat mijn man weer thuis is (met hond)

#geen
pi_8013280
* Joene voelt zich wel oke , vriendinnetje voelt zich ook wat beter en das erg fijn
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_8013305
Ik voel me perfectico ,behalve dan de lichamelijke naweeën van een jet lag
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8013424
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Welkom terug.


pi_8013792
klo-te

zit nu voor 7 weekjes op de haven, nieuwe klas, nieuwe kamer, nieuwe kamergenoten

kutklas, kutkamer, kutkamergenoten

de kamer is na 1 dag al veranderd in een openbare rookkamer, ik kon niet eens lekker relaxt zitten doordat er een paar mensen zonodig moesten breakdancen op die kutmuziek van hun die zo lekker hard staat, er werd al met een bezem een gat in een deur gegooid

stelletje randdebielen, nou voor deze keer ben ik juist blij dat ik weer een buitenstaander van de groep ben, bij die mensen wil ik niet eens horen

nouja nu zit ik dus elke avond maar thuis omdat er verder op de haven in mn eentje geen ruk te doen is, en straks weer terug want ik moet er wel maffen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  maandag 20 januari 2003 @ 21:05:10 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8013808
quote:
Op maandag 20 januari 2003 20:46 schreef Wolkje het volgende:

[..]


en jij krijgt van mij ook een kusje... ik heb je veels te lang niet gesproken .
pi_8014117
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

en jij krijgt van mij ook een kusje... ik heb je veels te lang niet gesproken .


Liev van je
Hoe is het met je?
  maandag 20 januari 2003 @ 21:19:39 #75
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8014127
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:18 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Liev van je
Hoe is het met je?


Op het moment iets minder.. maarja.. . Ik heb weer moodswings.. met jou?
pi_8014149
fijn ouders..ben je paar uurtjes weggeweest....kom je thuis, beginnen ze meteen weer met zeiken...alsof ik alles verkeerd doe ofzow...ik kan gewoon de laatste tijd echt niets meer goed doen
pi_8014164
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:19 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Op het moment iets minder.. maarja.. . Ik heb weer moodswings.. met jou?


Met mij gaat het eigenlijk heel goed de laatste dagen, dus dat is wel fijn.
Ik help nu een vriendin, met eetproblemen.. althans ik ga het proberen

Nog een voor jou

pi_8014191
Goed.

Ondanks dat er bepaalde dingen heel erg bezig zijn in mijn hoofd.
Oude dingen en nieuwe dingen.

Warm, prettig warrig en rustig.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8014277
Alweer een beetje moe..
Ik ga maar richting mijn bedje

truste

pi_8014382
Ik ben helemaal blij met mn internet dagboek

Ik ga ervoor, en ik WEET dat het gaat helpen...
En ik WEET dat mensen het gaan lezen..
En als niet.. dan doe ik het nog steeds voor mezelf

Ik voel me heel goed
Ik ga er voor

*reclame* www.faithy.tk *reclame*

Doei.
  maandag 20 januari 2003 @ 21:38:34 #81
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8014554
redelijk eerst een paar rotweken op school en dan eindelijk meer tijd om te genieten van de leuke dingen
  maandag 20 januari 2003 @ 21:49:11 #82
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8014776
<--- tnx
pi_8015256
ik begrijp nu pas wat een vriendin van me bedoelde...
ik ben net zo goed als haar in doen alsof t goed gaat met me...maar ondertussen voel ik me gewoon zo alleen
pi_8015297
doelloos, moet de komende tijd veel werken, weinig fun.. allemaal gezeik, ben nog steeds ongelukkig met alles, maar toch te ongedisciplineerd en ongemotiveerd.. ik geloof mezelf gewoon niet, weet niet meer wat ik wel en niet wil, mis de tijd van een paar weken geleden, de toekomst is nog troebeler geworden, probeer toch nog hopeloos vast te houden aan het verleden, en het heden zo lang mogelijk te behouden.
pi_8015324
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:49 schreef -Sum- het volgende:
<--- tnx
no prob
Doei.
  maandag 20 januari 2003 @ 22:19:37 #86
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_8015408
I have done better.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_8015914
Ik ben in een pestbui.
En dat heb ik zelden.
Ik weet ook niet waarom.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 20 januari 2003 @ 22:41:34 #88
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_8015959
moe
geen zin in het tentamen van morgen
en moet naar de wc
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
  dinsdag 21 januari 2003 @ 01:06:04 #89
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8019365
Pijn in mijn harses, en te wakker.
Ook pijn in mijn keel, en mijn oren zitten half dicht. Ik voel me een beetje ziek.
Niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar wel ziek genoeg om als een vaatdoek met concentratieproblemen op mijn werk te zitten.

Maar; ik heb net wel lekker gejankt bij The Green Mile.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8019511
Wou dat ik het kon.. janken. Heb het helemaal gehad, 't groeit me weer eens boven mijn hoofd. En nu zie ik echt geen oplossing meer, ik weet het niet meer, godverdomme...
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 01:40:23 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8019842
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:30 schreef Faithy het volgende:
Ik ben helemaal blij met mn internet dagboek

Ik ga ervoor, en ik WEET dat het gaat helpen...
En ik WEET dat mensen het gaan lezen..
En als niet.. dan doe ik het nog steeds voor mezelf

Ik voel me heel goed
Ik ga er voor

*reclame* www.faithy.tk *reclame*


www.livejournal.com

Ook The Green Mile gekeken, ook gejankt met het verschil dat ik dolgeukkig ben en mijn rust en geluk heb gevonden

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 21 januari 2003 @ 04:04:20 #92
19597 Skull
Stay hungry!
pi_8020649
<------- Prutser!!!!
I don't even know what I'm doing here.
pi_8020793
ik ben moe, het is veels te vroeg
en ik gooi me wekker nog een x t raam uit...ik hoor m gewoon niet
dus ik had vandaag weer geluk dat me moeder me voor de zekerheid ff wakker maakte...
t liefst ging ik nu weer in me bedje liggen...en ging ik dat ene uurtje gewoon niet naar school...maarja ik zal wel moeten

pi_8021024
Onrustig ben ik. Waarom weet ik niet precies. Voel me niet zo ontspannen.

Het is een maand goed gegaan en nu ineens weer wat minder.

Naja, het zal erwel bijhoren. Het kan niet altijd even goed gaan ook

pi_8021153
Gespannen, zometeen om 9:30 mijn eerste officiële bespreking met mijn afstudeercommissie. Ik hoop dat alles goed gaat
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 21 januari 2003 @ 09:23:20 #96
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8021283
Gaat goed En dat op de vroege morgen Opgestaan, met vriendje gebeld net een tentamen gemaakt (waarschijnlijk verknalt ) Daarna leuk telefoongesprek gehad met een vriend van me en nu zit ik een beetje te fokken, msnen en opdrachten te maken Om 14.00 mn volgende tentamen....nog ff wachten
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 21 januari 2003 @ 09:25:06 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8021304
Net wakker, bij bewustzijn, wel ok
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8021324
Goedemorge weer.

Ook weer net wakker en op mijn werk heb nog niet echt veel zin vandaag. Maar dat komt wel weer.

Verder alles goed vanavond komt ze weer langs

-
pi_8021405
Moe en vaag
Lambo of Rekt
  dinsdag 21 januari 2003 @ 09:37:23 #100
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8021411
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:36 schreef EggsTC het volgende:
Moe en vaag
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8021575
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:37 schreef BlaBlub het volgende:

[..]


thx.

En hoe voel jij je, blablub

Lambo of Rekt
pi_8021583
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:36 schreef EggsTC het volgende:
Moe en vaag
Hoe is het nou afgelopen met je werkstuk ??
-
  dinsdag 21 januari 2003 @ 09:54:09 #103
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8021603
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

thx.

En hoe voel jij je, blablub


Lees maar een stukje terug
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8021616
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:53 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Hoe is het nou afgelopen met je werkstuk ??


Nog niet, heb niet deze vrijdag, maar volgendeweek vrijdag pas weer school... werk 4 dagen in de week.
Lambo of Rekt
pi_8021640
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nog niet, heb niet deze vrijdag, maar volgendeweek vrijdag pas weer school... werk 4 dagen in de week.


Ow ok naja hou ons op de hoogte
-
pi_8021750
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:56 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ow ok naja hou ons op de hoogte


Lambo of Rekt
pi_8021964
net cijfer trug van een toets van me...5,7 net voldoende, maar ik weet dat ik m beter had kunnen maken...
wrom had ik nou precies vorige week toetsen, voel ik me 1x een weekje echt verrot...heb ik toetsen
nou kan ik nog weer ff ik weet niet hoelang wachten voordat ik naar huis toe ga omdat ik slim mee dacht te rijden met een klasgenoot met de auto....die hebben alleen wel langer les..
ik voel me verder wel beetje vroluk vandaag

pi_8022057
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:36 schreef EggsTC het volgende:
Moe en vaag
hoe komt het dat je je moe en vaag voelt dan??

pi_8022196
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
net cijfer trug van een toets van me...5,7 net voldoende, maar ik weet dat ik m beter had kunnen maken...
wrom had ik nou precies vorige week toetsen, voel ik me 1x een weekje echt verrot...heb ik toetsen
nou kan ik nog weer ff ik weet niet hoelang wachten voordat ik naar huis toe ga omdat ik slim mee dacht te rijden met een klasgenoot met de auto....die hebben alleen wel langer les..
ik voel me verder wel beetje vroluk vandaag


Kop op meissie, sla je door de week heen, ik had zo´n zelfde week vorige week... moet lukken!
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:26 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

hoe komt het dat je je moe en vaag voelt dan??


Weet niet, denk onbewust het gevoel dat ik kan zakken door die !#$%&-leraar. En moe omdat ik pas laat naar bed ging
Maar voor de rest wel ok
Lambo of Rekt
pi_8022249
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kop op meissie, sla je door de week heen, ik had zo´n zelfde week vorige week... moet lukken!
[..]

Weet niet, denk onbewust het gevoel dat ik kan zakken door die !#$%&-leraar. En moe omdat ik pas laat naar bed ging
Maar voor de rest wel ok


heyhey....door zo'n leraar kun je echt niet zakken hoor...als jij toch kan bewijzen dat jij werkstuk meer waard is als die 5,5 dan moet dat lukken toch!!! ik vertrouw erop dat je dat kan bewijzen hoor...
enne moe?? moet je niet zo lang nadenken als je wil slapen...en als dat niet de oorzaak was...ga dan vanavond lekker optijd naar bed toe!!

pi_8022296
Voel me ..

Rest van de week geen schoolverplichtingen dus lekker relaxen

Life is life
pi_8023163
ja hoor...wrom ga ik nog naar school toe...gister, GEEN les, vandaag 1uurtje les morgen 2uur les (toets, dus ik zal wel eerder vrij zijn) en donderdag en vrijdag zal ook wel niet zoveel voorstellen..
nouja heb ik iig wel tijd om alle opdrachten af te maken, zodat ik die vrijdag kan inleveren..
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:31:48 #113
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_8023298
ik snap mannen niet
uNf!~
pi_8023300
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:25 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja hoor...wrom ga ik nog naar school toe...gister, GEEN les, vandaag 1uurtje les morgen 2uur les (toets, dus ik zal wel eerder vrij zijn) en donderdag en vrijdag zal ook wel niet zoveel voorstellen..
nouja heb ik iig wel tijd om alle opdrachten af te maken, zodat ik die vrijdag kan inleveren..
zet m op he
Lambo of Rekt
pi_8023317
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:31 schreef linsjuh het volgende:
ik snap mannen niet

Verklaar je nader
Lambo of Rekt
pi_8023564
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]


Verklaar je nader


ze zal wel bedoelen, dat mannen soms heel onduidelijk kunnen zijn...en dat ze ineens iets anders kunnen voelen....bv met oud en nieuw zijn ze nog helemaal gek op je...en een week later ineens gek op een ander....tenminste daarom vind ik ze onbegrijpelijk
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:47:01 #117
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_8023605
nou op de een of de andere manier als het aankomt op:
linsjuh
mannen
relaties
dan ontstaat er een soort kortsluiting
uNf!~
pi_8023607
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:45 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ze zal wel bedoelen, dat mannen soms heel onduidelijk kunnen zijn...en dat ze ineens iets anders kunnen voelen....bv met oud en nieuw zijn ze nog helemaal gek op je...en een week later ineens gek op een ander....tenminste daarom vind ik ze onbegrijpelijk


Ik dacht dat vrouwen dat alleen hadden
Athans, al mijn exen...
Lambo of Rekt
pi_8023643
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen dat alleen hadden
Athans, al mijn exen...


ja ik dacht dat alleen de mannen zo waren
kennelijk verschillen mannen en vrouwen toch niet zoveel

hmm * Ilsjuhh denkt trug aan ex...
toen heb ik t ook wel plotseling uitgemaakt opzich....

pi_8023680
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:48 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja ik dacht dat alleen de mannen zo waren
kennelijk verschillen mannen en vrouwen toch niet zoveel

hmm * Ilsjuhh denkt trug aan ex...
toen heb ik t ook wel plotseling uitgemaakt opzich....


Lambo of Rekt
pi_8024142
Ik heb het eigenlijk gewoon te goed!

Kan alleen iemand misschien mijn hoofdje even stop zetten, please? Het is het niet gewend dat er zoveel (na)gedacht wordt over dingen en daar wordt het een beetje gek van!

Maar no problems dus, voel me goed. Je gaat je bijna schuldig voelen dit te melden tegenover de mensen hier die wel problemen hebben.

Please, find my happy place!
pi_8024557
k ben blij, ik ga zow naar de kapper....ff kijken of die leerlingen beetje kunnen knippen....ja ik stel me (hoofd)haar beschikbaar om op te oefenen

pi_8024615
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
k ben blij, ik ga zow naar de kapper....ff kijken of die leerlingen beetje kunnen knippen....ja ik stel me (hoofd)haar beschikbaar om op te oefenen


Hahaha
Stuur me een foto VOOR, en NA de kapper
Lambo of Rekt
pi_8024657
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hahaha
Stuur me een foto VOOR, en NA de kapper


ff kijken volgens mij heb ik nog wel een foto van tijdje trug...en dan zal ik vanaaf ff nieuwe foto maken

hmm eigenlijk moet ik ook nog andere kleur in me haar gooien...maar wat?? nu issut namelijk heel sexy met ongelovelijke uitgroei

pi_8024697
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:45 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ff kijken volgens mij heb ik nog wel een foto van tijdje trug...en dan zal ik vanaaf ff nieuwe foto maken

hmm eigenlijk moet ik ook nog andere kleur in me haar gooien...maar wat?? nu issut namelijk heel sexy met ongelovelijke uitgroei


Paars lijkt me wel wat voor jouw
Lambo of Rekt
pi_8024722
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Paars lijkt me wel wat voor jouw


ja heb ik ook wel vaak in me haar ja alleen t nadeel van paars is, dat t der zo snel weer uit is

pi_8024742
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:48 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja heb ik ook wel vaak in me haar ja alleen t nadeel van paars is, dat t der zo snel weer uit is


EDIT - bestaat niet meer
Lambo of Rekt
pi_8024978
oke ik ga naar de stad toe....ik ben benieuwd hoe me haar word
pi_8025024
ha-ha-hatsjie!!!

brak....

pi_8025322
Blergh.....
Doei.
pi_8025390
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 09:11 schreef Peregrijn het volgende:
Gespannen, zometeen om 9:30 mijn eerste officiële bespreking met mijn afstudeercommissie. Ik hoop dat alles goed gaat
Hoe is het gegaan?

Ben eerder thuis van therapie, er valt een deel uit
En dat is maar goed ook, want het want het was alweer zwaar vandaag

PS Een hoog slow-chatgehalte de laatste pagina's zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 21-01-2003 13:23]

#geen
pi_8025419
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:16 schreef Faithy het volgende:
Blergh.....

Lambo of Rekt
pi_8025629
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een baby had. Een klein hummeltje dat sliep in een wiegje naast mijn bed en die ik geen seconde uit het oog verloor (komt achteraf gezien eigenlijk tamelijk overprotective over, en dat komt waarschijnlijk door die aflevering van Angel waarin Angel zijn baby bij hem wordt weggenomen. Heeft blijkbaar veel indruk op me gemaakt. Je moet er toch ook niet aan denken, dat je kind van je wordt weggenomen op wat voor wijze dan ook).

Toen ik wakker werd keek ik in de rondte en was er natuurlijk geen baby. En toen voelde ik me verdrietig en miste ik hem. Erg raar, want hoe kun je iets missen dat nooit echt bestaan heeft? Dat verdrietige gevoel ging na een tijdje wel weer weg, maar dan zie ik foto's van Dewi uit Idols die net zo oud is als ikzelf en ook al een kindje heeft. En m'n hoofd zegt natuurlijk dat ik daar nog te jong voor ben, nog niet aan toe ben, een kind nog niet kan onderhouden, enz. Maar m'n hart zegt dat ik dat ook wil. Zo'n klein hummeltje om voor te zorgen, te beschermen, mee te praten, gewoon altijd bij je te hebben.

Is dit normaal?

Nu voel ik me toch weer een beetje verdrietig. En dat allemaal door zo'n droom.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  dinsdag 21 januari 2003 @ 13:47:12 #134
18772 pos
@@sweet@@
pi_8025906
moe, ben om 3.25 opgestaan en ga nu ff slapen
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8026738
Moe, sjago en ziek...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8026943
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 14:26 schreef Tally het volgende:
Moe, sjago en ziek...
Lambo of Rekt
  dinsdag 21 januari 2003 @ 14:48:52 #137
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8027109
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:16 schreef Faithy het volgende:
Blergh.....
*knuffel*

waarom?

quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:31 schreef SmashBro het volgende:
Is dit normaal?
Heb je op dit moment een relatie? Het zou namelijk een soort compensatie-gevoel kunnen zijn mbt. een bepaald gemis (niet per se het gemis van een kind)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8027156
Chagrijnig..ben aan het proberen een opdracht voor school aan het maken..maar zit ondertussen meer te internetten en te bellen e.d.
pi_8027424
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 13:20 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?

Ben eerder thuis van therapie, er valt een deel uit
En dat is maar goed ook, want het want het was alweer zwaar vandaag

PS Een hoog slow-chatgehalte de laatste pagina's zeg.


Erg goed. Ik dacht eerst nu zal je het hebben, want mijn prof begon een heel verhaal over het niet te negatief moeten opvatten van hun opmerkingen en dat ze nu de poten onder mijn stoel weg gingen zagen. Maar hij had zelf het stuk denk ik niet goed gelezen, want ik kon hem overal repliek op geven en mijn vaste begeleider was achteraf ook erg tevreden. Het idee is goed gekeurd, dus ik kan gewoon verder gan nu. Nog zo'n vijf maanden te gaan Ik voel me nu dan ook in optima forma.

Ik kan me voorstellen dat het zwaar en uitputtend is, maar hoe voel je je nu. Opgelucht? Ik verkeerde meestal in een kortstondige roes na zo'n gesprek met de psycholoog, daarna ging ik echter weer denken en malen.

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_8027434
Pissig op een zogenaamde vriendin die een ander liet opknappen dat ze geen contact met me wil . Ik respecteer haar keuze maar blijf het laf vinden dat ze het een ander voor haar op laat knappen .
Ik daarentegen ben daar in altijd eerlijk in en eigenlijk verwacht ik dat ook van anderen.
Verder een vermoeden dat mijn neus blauw gaat worden , stootte hem net tegen het stuur van mijn fiets en heeft al een beetje een raar kleurtje .
Het zal wel weer mezelf kennende want ik heb vaker van die vage acties.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8027465
Goed! Twee tentamens gehaald die ik écht niet over had willen doen, dus dat zijn weer 8 studiepunten erbij. Tentamen vanochtend ging goed. Vanavond herkansing. God zegene de greep.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_8027475
gisteren was zonder twijfel de zwaarste dag sinds weken zo niet maanden en het heeft me enorm van mijn stuk gebracht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8027503
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:10 schreef DarkElf het volgende:
gisteren was zonder twijfel de zwaarste dag sinds weken zo niet maanden en het heeft me enorm van mijn stuk gebracht

Hoe komt het dan?

Lambo of Rekt
pi_8027515
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe komt het dan?


van alles waar ik liever niet te diep in wil gaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8027617
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van alles waar ik liever niet te diep in wil gaan


Sterkte Hopelijk krijg je vanavond ook een goede nachtrust, dat werkt ook nog wel eens mee.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_8027643
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:17 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Sterkte Hopelijk krijg je vanavond ook een goede nachtrust, dat werkt ook nog wel eens mee.


Ik hoop het

merk wel dat gisteren enorm veel indruk heeft gemaakt op me.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 21-01-2003 15:30]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8027718
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van alles waar ik liever niet te diep in wil gaan


Ok, wat jij wil
Lambo of Rekt
pi_8028508
Niet zo erg geweldig op het moment.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:03:04 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8028584
Zmoez....
en sjago :/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:50:56 #150
36785 Expert_
....is nieuw op Fok!
pi_8029651
Ziekjes...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:06:54 #151
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_8030002
Kut
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:07:39 #152
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8030017
ik voel me

en dat werkt niet motiverend

wat weer een sneeuwbaleffect veroorzaakt

pi_8030081
Een stomme trut
pi_8030107
Wolkje wat is er ??
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8030152
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:12 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wolkje wat is er ??
Ik weet het niet precies..
Ik ben een beetje teleurgesteld in mensen die ik als vrienden zag..
pi_8030250
Herken het , maar waarschijnlijk waren het dan geen vrienden en als ze het wel zijn dan proberen ze het goed te maken .
Trouwens voor elk contact dat over gaat komt er weer een nieuw contact dat merk ik nu
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:28:54 #157
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8030447
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:15 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies..
Ik ben een beetje teleurgesteld in mensen die ik als vrienden zag..


He meis?
Gaat het wel?
je weet het he, eerst jezelf en dan de rest

Ontopic:
Feel good, ga vanavond naar mn zus, ze komt me halen om 8 uur

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 17:48:28 #158
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8030903
ik ga nu snel mn spullen enzo bij elkaar zoeken
ff dikke voor wolkje, duch, DE, addicted to jelleybeans, enzovoorts....
degene dus die ik nu vergeet en zich duidelijk aangesproken voelt

ff offtopic, MOONAH waar zit je? lang nix van je gezien hier bij r&p
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 18:13:26 #159
22259 Fogerty
slapende account
pi_8031408
Afgelopen weekend sprak ik een vriend die toevallig ook afgelopen vrijdagavond te horen had gekregen dat zijn moeder kanker had, en hij ging daarna leuk met zijn vriendin naar huis en ik zielig alleen, en toen heb ik mij eerst een paar dagen verzet tegen het "ooooh wat ben ik toch zielig en eenzaam en alleen"-gevoel, maar vandaag lukte dat niet meer zo goed.
Nu had ik NET besloten dat ik vanavond dan maar zou gaan zwelgen in zelfmedelijden, komt er een mailtje van die vriendin, dat ze heel veel aan me denkt

Dus toch maar geen zelfmedelijden, en gewoon sporten en Spaans doen en verkiezingsprogramma's downloaden en dergelijke

Hieperdepiep hoera!
pi_8031993
* Ilsjuhh is naar de kapper geweest...
enne mijn haar is best leuk geworden vind ikzelf dan

enne Eggstc ik ben nog steeds niet toegevoegd

pi_8032365
kheb energie teveel....en dan ga ik raar doen, en dan word ik gek van mezelf
pi_8032461
Geestelijk voel ik me super, verliefd, vrolijk, alles gaat leuk en goed .
Lichamelijk is 't vandaag prut . Heb een stijve nek, kan amper naar rechts kijken, normaal ben je je daar niet zo bewust van, maar merk nu dat ik dus heel vaak naar rechts kijk! Gelukkig deed een lekker warm bad en ff op bed liggen me wel goed en voel ik me alweer wat beter .
pi_8032471
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:05 schreef juss het volgende:
Geestelijk voel ik me super, verliefd, vrolijk, alles gaat leuk en goed .
Lichamelijk is 't vandaag prut . Heb een stijve nek, kan amper naar rechts kijken, normaal ben je je daar niet zo bewust van, maar merk nu dat ik dus heel vaak naar rechts kijk! Gelukkig deed een lekker warm bad en ff op bed liggen me wel goed en voel ik me alweer wat beter .
mooi zo juss

pi_8032478
Moe maar voldaan
pi_8032592
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:05 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

mooi zo juss


Ils, las net dat je niet meer verliefd was, ben je over 'm heen?
Ik hoop 't voor je, dr zijn veel leukere jongens voor je! .
pi_8032631
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:12 schreef juss het volgende:

[..]

Ils, las net dat je niet meer verliefd was, ben je over 'm heen?
Ik hoop 't voor je, dr zijn veel leukere jongens voor je! .


ik ben niet meer verliefd op m nee..maar ik hou nog wel van m...maar ben wel redelijk over m heen ja...

ow ik hoor van liesje dat ik zaterdag op jongens jacht moet..ohow
pi_8032736
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:14 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik ben niet meer verliefd op m nee..maar ik hou nog wel van m...maar ben wel redelijk over m heen ja...

ow ik hoor van liesje dat ik zaterdag op jongens jacht moet..ohow


Je moet niet op jongensjacht, een leuke jongen hoor je vanzelf tegen te komen .
pi_8032825
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:19 schreef juss het volgende:

[..]

Je moet niet op jongensjacht, een leuke jongen hoor je vanzelf tegen te komen .


ja dat is zow
  dinsdag 21 januari 2003 @ 19:32:58 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8032975
Ik voel me erg ok. Headphone op, Cd-tje van The Smiths in de pc, net lekker gegeten en vla gehad. Jezrelf eens goed verwennen helpt altijd
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8033034
Chagrijnig!! Maar dan ook ontzettend, klotezooi Zo een uur flink sporten, boel agressie kwijt te raken!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8033768
oe ik ben vroluk
pi_8034089
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 15:08 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Erg goed. Ik dacht eerst nu zal je het hebben, want mijn prof begon een heel verhaal over het niet te negatief moeten opvatten van hun opmerkingen en dat ze nu de poten onder mijn stoel weg gingen zagen. Maar hij had zelf het stuk denk ik niet goed gelezen, want ik kon hem overal repliek op geven en mijn vaste begeleider was achteraf ook erg tevreden. Het idee is goed gekeurd, dus ik kan gewoon verder gan nu. Nog zo'n vijf maanden te gaan Ik voel me nu dan ook in optima forma.

Ik kan me voorstellen dat het zwaar en uitputtend is, maar hoe voel je je nu. Opgelucht? Ik verkeerde meestal in een kortstondige roes na zo'n gesprek met de psycholoog, daarna ging ik echter weer denken en malen.


Hé fijn dat het goed is gegaan! Dus het echte werk gaat nu beginnen? Wat is het onderwerp?

Het is maar zelden dat ik opgelucht ben na therapie maar dat komt omdat ik word blootgesteld aan een overdosis aan therapie iedere week

Ik ben niet meer zo moe, heb van half vier tot zeven heerlijk geslapen

#geen
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:34:40 #173
22259 Fogerty
slapende account
pi_8034223
DAT was niet zo slim, om even gauw naar huis te bellen. Heb alleen mijn vader en zusje aan de lijn gehad, maar die waren allebei diep ongelukkig en ik kon ze ook totaal niet helpen. En nu voel ik me kut
Misschien dat even douchen en dan verkiezingsdebat + Freek helpen.
Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:36:01 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8034254
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 17:48 schreef racoon2002 het volgende:
ff offtopic, MOONAH waar zit je? lang nix van je gezien hier bij r&p
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen

Goh, Racoon, wat lief dat je naar me vraagt!
Heel toevallig dat ik deze pagina van dit topic doorlas...

Klopt, ben ff niet zo intensief op R&P (uberhaupt niet zo op Fok!).
Ik heb er momenteel een beetje genoeg van, overdosis .

Maar ach, mijzelf kennende kom ik heus wel weer vaker terug hoor!

terug.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8034284
damn ik kan gewoon niet leren...ik zit met me gedachten bij vanalles en nog wat, behalve school
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:38:11 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_8034298
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:34 schreef Fogerty het volgende:
Misschien dat even douchen en dan verkiezingsdebat + Freek helpen.
Goed plan .
Ga ik ook maar eens even doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8035082
Ik voel me wel goed

Net een superlieve mail gehad van een superlieve, supergoeie vriend..

voor HippieNL

verder lekker aan mn site bezig, mn eerste collumn moet vanavond af zijn, en gaat over de verhouding tussen Sex en Liefde, naar aanleiding van een gesprek van vanmiddag met een goeie vriend van me

ik heb er weer zin in, en ik kan niet wachten tot HippieNL terug is uit Frankrijk
moet echt even bijpraten...

En weer verder met mijn collumn, die dus vanaaf of morgenochtend online zal staan

Doei.
pi_8035384
Nu wel weer oke, lekker gestept, flink gezweet, de meeste agressie is er wel uit Vroeg naar bed zometeen met kopje kamillethee en een stapel tijdschriften..
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_8035532
Ik ben dolgelukkig .
pi_8035545
De Universiteit Leiden op zijn sterkst.

''Oh, je gaat het wéér herkansen? Dan maken we het toch gewoon nog vijf graden moeilijker? Kleine moeite!''

Nog zelden zo'n rot-tentamen gehad.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 21:48:58 #181
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8035725
ik voel me weer en opgelucht
lekker aan school gewerkt en paar probjes opgelost waardoor ik me weer kan voelen...

en een speciale voor blablub voor alle steun die ze aan mij (en nog veel meer mensen) geeft terwijl ze het zelf zo druk heeft

pi_8036222
moe....dus ik denk dat ik maar es ga proberen te slapen...nog ff stukje uit mijn boek lezen...en dan lekker slapen met mijn knuffelbeest
ja me moeder gooide laatst een knuffel me bed in en ik kwam erachter dat dat best lekker slaapt met die knuffel....:@
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:08:45 #183
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8037960
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 21:48 schreef -Sum- het volgende:
ik voel me weer en opgelucht
lekker aan school gewerkt en paar probjes opgelost waardoor ik me weer kan voelen...

en een speciale voor blablub voor alle steun die ze aan mij (en nog veel meer mensen) geeft terwijl ze het zelf zo druk heeft


geen dank hoor lieverd, ik doe het graag voor je En het leidt me een beetje af van mn constante stress gevoel

ontopic: gaat goed Heb net iets uitgetiept, zo in bed met kop thee en wat lekkers en dan nog ff wat doorlezen voor een toets van donderdag...beetje zappen...wachten tot vriendje belt

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:23:38 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8038219
Ik heb me net staan schoonschrobben onder een kokend hete douche.
En nu heb ik zin om vies te worden.. .

-hrmpf-

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:54:19 #185
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8038797
Ik voel me even best ellendig
Leren wil niet lukken, te weinig geslapen.. En ik heb het allemaal aan mezelf te danken

Hoop dat ik morgen ziek ben.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 22 januari 2003 @ 02:02:15 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8040751
I'm totally in control of my body
God, wat was dat lekker.
En nu ga ik slapen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8041465
slaperig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8041584
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 20:27 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hé fijn dat het goed is gegaan! Dus het echte werk gaat nu beginnen? Wat is het onderwerp?

Het is maar zelden dat ik opgelucht ben na therapie maar dat komt omdat ik word blootgesteld aan een overdosis aan therapie iedere week

Ik ben niet meer zo moe, heb van half vier tot zeven heerlijk geslapen


In grote lijnen komt het er op neer dat ik de invloed van ruimtelijke functies op verkeersstromen ga onderzoeken en mijn bevindingen ga toetsen aan de hand van verscheidene scenario's die ik implementeer in een verkeersmodel. Is leuker dan het klinkt In ieder geval voor mij dan.

Dat is altijd wel lekker zo'n dutje 's middags, maar het grote probleem is dan dat je 's nachts niet kunt slapen. Maar ja dat ging volgens mij toch al niet zo goed, dus alle slaap is meegenomen, zeggen we dan maar

Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_8041594
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 08:39 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

In grote lijnen komt het er op neer dat ik de invloed van ruimtelijke functies op verkeersstromen ga onderzoeken en mijn bevindingen ga toetsen aan de hand van verscheidene scenario's die ik implementeer in een verkeersmodel. Is leuker dan het klinkt In ieder geval voor mij dan.


Veel plezier ermee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8041722
Goed , moe.

Ik voel me als of het me nix meer kan interesseren... af en toe wel handig

Lambo of Rekt
pi_8041770
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 08:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Veel plezier ermee


Dat zal wel lukken hoor, ben al weer druk bezig. Heb je nog een beetje een goede nachtrust gehad?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_8041783
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:03 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dat zal wel lukken hoor, ben al weer druk bezig. Heb je nog een beetje een goede nachtrust gehad?


redelijk wel ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8042019
Slecht geslapen, nog steeds koppijn, en een heel drukke dag in het vooruitzicht.
Om 8 uur kan ik gaan zitten,
en volgens mij val ik dan gewoon in slaap.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8042043
moe, wederom op, heb geen zin meer. Ik ga weg bij vriendin en dat vreet energie...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 22 januari 2003 @ 09:35:30 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8042085
Brak en moe en da's m'n eigen schuld
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8042108
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
Brak en moe en da's m'n eigen schuld
Heb jouw nog nooit zien zeggen dat je niet moe bent
Lambo of Rekt
pi_8042246
*wakker wordt*
+10 intelligent
pi_8042259
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:48 schreef C3La het volgende:
*wakker wordt*
Lambo of Rekt
pi_8042284
Beetje ziekjes, moe, opgeblazen.
pi_8042287
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 09:51 schreef Juup© het volgende:
Beetje ziekjes, moe, opgeblazen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8042442
verrot. 2 dagen ziek thuis geweest dacht dat het wel weer ging maar zit nu weer ziek op mn werk en voel me echt beroerd.
BlaBlaBla
pi_8042533
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:03 schreef MarjoleinA het volgende:
verrot. 2 dagen ziek thuis geweest dacht dat het wel weer ging maar zit nu weer ziek op mn werk en voel me echt beroerd.

Doe rustig aan!

Lambo of Rekt
pi_8042589
Ik begin een beetje nerveus te worden. Vanmiddag heb ik een interview bij University College (deel van Universiteit Utrecht), een deel van de selectieprocedure. Ik zit nu te bedenken wat ze me daar zoal kunnen gaan vragen, zodat ik daar vast een antwoord op kan verzinnen, en de Engelse woorden erbij kan zoeken voor zover ik die nog niet ken. Jah, het interview is ook nog eens in het Engels... Niet dat dat nou zo'n probleem is, maar ik ben wel bang dat ik iets helemaal fout ga doen ofzo, en ik wil er zo graag heen...

Naja, duim voor me

Are you pondering what I'm pondering?
pi_8042962
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik begin een beetje nerveus te worden. Vanmiddag heb ik een interview bij University College (deel van Universiteit Utrecht), een deel van de selectieprocedure. Ik zit nu te bedenken wat ze me daar zoal kunnen gaan vragen, zodat ik daar vast een antwoord op kan verzinnen, en de Engelse woorden erbij kan zoeken voor zover ik die nog niet ken. Jah, het interview is ook nog eens in het Engels... Niet dat dat nou zo'n probleem is, maar ik ben wel bang dat ik iets helemaal fout ga doen ofzo, en ik wil er zo graag heen...

Naja, duim voor me


* duimt sterkte daar vanmiddag!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:52:55 #205
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_8043149
Zwaar klote. Moeilijk te snappen dat een meisje, na vier jaar samen zijn, zomaar naar een ander kan gaan.

De verwarming staat op 21 en nog heb ik het koud...

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_8043210
Kut. Ik heb vandaag een tentamen waar nog veel voor geleerd moet worden; daarbij komt, het vindt plaats van zeven tot tien uur 's avonds.

Maar ik ben wel blij dat ik vandaag voor het eerst een stem op de VVD uit mag brengen.

Is it washable?
pi_8043435
mja kut...net cijfer terug gehad van een andere toets...gewoon net een onvoldoende...een 5,3 als ze me dan een 4 geven oke...maar niet zo'n cijfer....moet ik gewoon voor die 2tiende punt gaan herkansen...
en verder nog een toets totaal niet goed gemaakt volgens mij...ik had wel redelijk goed geleerd...maar alles wat we niet hoefden te leren zat in de toets...

dus ik baal gewoon ongelovelijk!!

pi_8043533
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:10 schreef Ilsjuhh het volgende:
mja kut...net cijfer terug gehad van een andere toets...gewoon net een onvoldoende...een 5,3 als ze me dan een 4 geven oke...maar niet zo'n cijfer....moet ik gewoon voor die 2tiende punt gaan herkansen...
en verder nog een toets totaal niet goed gemaakt volgens mij...ik had wel redelijk goed geleerd...maar alles wat we niet hoefden te leren zat in de toets...

dus ik baal gewoon ongelovelijk!!


Doe je best

Lambo of Rekt
pi_8043566
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Doe je best


ja ik probeer me best te doen...maar t wil op dit moment niet zo goed lukken allemaal...ik moet nog gigantisch veel doen voor school...volgende week nog een toets...die echt moeilijk is...allemaal van die stomme latijnse namen voor ziektes, virussen enz....ik vraag me nu al af hoe ik dat allemaal me kop in moet gaan stampen

pi_8043966
Het gaat nu wel weer wat beter. Ik heb net maar 2 aspirines tegelijk genomen. En voel me al wat lekkerder! Hopen dat het nu goed blijft gaan voordat ik weer 2 dagen moet
BlaBlaBla
  woensdag 22 januari 2003 @ 11:41:34 #211
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8044016
Ik voel me uber goed! Net gister me rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
Je leeft maar één keer...
pi_8044031
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik voel me uber goed! Net gister me rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
gefeliciteerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8044039
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik voel me uber goed! Net gister me rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
gefeliciteerd
pi_8044065
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik voel me uber goed! Net gister me rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
Waarom de : " " ?
Hehehe
Lambo of Rekt
pi_8044137
oke ik heb mijn folder, die ik moest makem voor school al zo goed als af....alleen nog ff plaatjes zoeken...en kijken of we gekleeurd papier hebben....en daarna me blokboek nog es helemaal af gaan maken

pi_8044160
Ik voel me goed

Even vannacht wat van me afgeschreven (zie mn Dagboek, gedichten) en en en ...

ik ben vrolijk

Doei.
pi_8044183
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:49 schreef Faithy het volgende:
Ik voel me goed

Even vannacht wat van me afgeschreven (zie mn Dagboek, gedichten) en en en ...

ik ben vrolijk


Lambo of Rekt
  woensdag 22 januari 2003 @ 12:03:42 #218
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_8044438
i feel great !!! yeah baby yeah
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
  FOK!fotograaf woensdag 22 januari 2003 @ 12:16:44 #219
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8044701
Ik voel me echt helemaal top! Vandaag te horen gekregen dat een heeeeel leuk huis van ons is! Bod geaccepteerd en dus hebben Freud en juffie een nieuw huisje! Ruim 100 vierkante metertjes woonpret. Could life get any better...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8044868
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:41 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik voel me uber goed! Net gister me rijbewijs gehaald!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!! en heb je ook al een auto?????
BlaBlaBla
  woensdag 22 januari 2003 @ 13:44:24 #221
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_8046383
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:40 schreef thoth het volgende:
Ik ben in een pestbui.
En dat heb ik zelden.
Ik weet ook niet waarom.


Lieffie voel je je al wat beter?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_8046487
Voel me beetje moe en gaar.

Hallo, loesje

Lambo of Rekt
pi_8046523
ik wil slapen...en ik heb genoeg van school ik heb dus ook totaal geen zin om aan mijn hw te gaan......
pi_8046662
Ondanks dat ik me ziek voel ben ik gelukkig.. Gelukkig dat ik over 3 weken mag gaan verven, bouwen en verhuizen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8047179
ja nu ineens wel weer vroluk....net ff ongelovelijke lol gehad om onze 2 poezebeesten
hmm t lijkt wel alsof die beesten t aanvoelen dat je een knuffel nodig hebt...ze kwamen net namelijk ineens uitzichzelf op mijn schoot liggen...
pi_8047785
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja nu ineens wel weer vroluk....net ff ongelovelijke lol gehad om onze 2 poezebeesten
hmm t lijkt wel alsof die beesten t aanvoelen dat je een knuffel nodig hebt...ze kwamen net namelijk ineens uitzichzelf op mijn schoot liggen...
Lambo of Rekt
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:48:49 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8047793
Blij
Was vroeg klaar met m'n werk en heb al gestemd
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_8048159
in de war.......
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8048185
hoezo irritant...ik ben de hele dag aan t drinken...maar nog steeds droge strot....en hw is saai!
*schrik* katjes gooien weer es iets op de grond...

ff opruimen dus

  woensdag 22 januari 2003 @ 15:11:38 #230
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8048190
Ik ben agressief en nu al boos op die kutschool en die lul van een afstudeerbegeleider die ik heb.
pi_8048270
Every day I kept on hoping
Every day I wished that you
finally said you really loved me
Every day I woke up from that dream..

Doei.
pi_8048284
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:15 schreef Faithy het volgende:
Every day I kept on hoping
Every day I wished that you
finally said you really loved me
Every day I woke up from that dream..


Zelf gemaakt of er is een gedichtengenerator aan te pas gekomen...?
Is it washable?
pi_8048297
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:15 schreef Faithy het volgende:
Every day I kept on hoping
Every day I wished that you
finally said you really loved me
Every day I woke up from that dream..


Lambo of Rekt
pi_8048308
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:16 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Zelf gemaakt of er is een gedichtengenerator aan te pas gekomen...?


nee sorry, zelfgemaakt...
Doei.
pi_8048387
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:15 schreef Faithy het volgende:
Every day I kept on hoping
Every day I wished that you
finally said you really loved me
Every day I woke up from that dream..


Mooi gedicht faithy. touchy
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:23:57 #236
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8048449
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:15 schreef Faithy het volgende:
Every day I kept on hoping
Every day I wished that you
finally said you really loved me
Every day I woke up from that dream..


No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 22 januari 2003 @ 15:24:58 #237
2743 CoolZero
Axia Et Resona
pi_8048467
Weet je, hoop is iets moois.
Het houd je sterk op de been. Je kan er naar vooruit kijken. Je mist het soms, soms heb je geen hoop.

Hoop.... ik heb altijd hoop.....

Axia Et Resona
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:19:00 #238
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_8049574
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 12:26 schreef MarjoleinA het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!!!!! en heb je ook al een auto?????


ja die van me pa (leen:P )
Je leeft maar één keer...
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:41:54 #239
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_8050021
gestressed
de komende 3 dagen bestaan alleen maar uit naar school gaan, huiswerk maken, werken, nog meer huiswerk maken en misschien nog 5 uurtjes slapen
hoezo ?
  woensdag 22 januari 2003 @ 16:44:51 #240
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_8050082
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 16:41 schreef -Sum- het volgende:
gestressed
de komende 3 dagen bestaan alleen maar uit naar school gaan, huiswerk maken, werken, nog meer huiswerk maken en misschien nog 5 uurtjes slapen
hoezo ?
Kom op meisie, nog ff volhouden

check je votoboek

Ontopic: Gestresst , morgen MOET alles af en moet ook nog een toets leren (biologie gelul en ik snap er niks van ) Morgen rond deze tijd is het voorbij Heerlijke gedachte

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_8050323
hoofd loopt over
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:00:31 #242
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8050401
Neuh niet al te .

Ik heb echt zin in rust, ik voel me lichamelijk wel lekker.. maar toch.. en dan begint vrijdag al mijn proefwerkweek.. ik moet eigenlijk nog echt beginnen met leren.. latijn en grieks.. bah . Nouja, ik heb gelukkig geen liefdesproblemen ofzo.. maar toch, niet super.. .

.

pi_8050439
Klote...

Lees vanavond mn dagboek maar.....

Doei.
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:05:37 #244
22259 Fogerty
slapende account
pi_8050485
Zin om zometeen te gaan hardlopen Bij toestanden in mijn familie vlucht ik doorgaans in obsessieve verliefdheden, maar ik geloof dat ik deze keer in obsessief sporten vlucht. Is weer eens wat anders
Hieperdepiep hoera!
pi_8050570
benieuwd hoe het met mijn vriendinnetje uit eindhoven is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:24:45 #246
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_8050820
Heh, wat ben ik weer lekker aan het kankeren vandaag! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_8050845
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 17:24 schreef k_i_m het volgende:
Heh, wat ben ik weer lekker aan het kankeren vandaag! .
Een tevreden gevoel dus? .
Wie?
pi_8050960
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 15:11 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben agressief en nu al boos op die kutschool en die lul van een afstudeerbegeleider die ik heb.
Adem in, adem uit, adem in, adem uit....

Laat de boosheid gaan, laat de negatieve energie los,
hou contact met je emoties, knuffel een boom, adopteer een zeehond, steek wierook aan en zeg een mantra op.
Als je dat allemaal hebt gedaan...
.
.
.
dan ros je die lul effe lekker op z'n bek.

Hey, it works for me!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8051006
Slecht..
M'n zelfvertrouwens keldert per dag.. minderwaardigheidscomplex is goed gestegen weer vandaag..
Voel me niet zeker en kzie nix meer zitten
Nog steeds geen werk.. maar dat kan ook nog niet eens ..
*sught*
  woensdag 22 januari 2003 @ 17:43:56 #250
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8051116
Ik voel me wel wat beter, nog maar een paar proefwerken te gaan, nog veel te doen maar tot nu toe snap ik iig wat ik aan het leren ben.. En daar word ik altijd wel blij van

Vanavond lekker even relaxen, is wel fijn na een paar drukke dagen..
Verder voel ik me erg en

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8051998
ow fijn weer, ik moet me moeder helpen de katjes ontvlooien en stink nou helemaal naar die zooi
verder voel ik me weer goed enzow...ben niet meer zo moe...en ben hoef morgen pas om 13.15 op school te zijn....

pi_8052826
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:44 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Lieffie voel je je al wat beter?


Nu wel

Inmiddels mijn belofte om op tijd naar bed te gaan weer met veel enthousiasme gebroken en ik ben nu aan het uitzoeken of vijf uur slaap per nacht voldoende is om overdag nog te kunnen functioneren. De voorlopige resultaten wijzen erop dat dat kan.....voor een paar dagen dan.

Hoe is het met jou Loesje?

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8053808
Moe, héél moe.

Gesprek met de systeembegeleider was erg zwaar, hij denkt dat een gesprek samen met mijn ouders voor mij niet goed is. Van de ene kant ben ik opgelucht van de andere kant blijven er een hoop dingen unsaid.
Hij gaat verder nog overleggen met een andere therapeute om te zien hoe het een en ander dan 'opgelost' c.q. 'aangepakt' kan worden.

Tegenover mijn ouders voel ik me een verrader omdat ik over hen gepraat heb.

Ik voel me klein, zwak, machteloos, alleen en in de steek gelaten

#geen
  woensdag 22 januari 2003 @ 20:13:23 #254
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_8053843
slecht, treurig
Knuffelkikk0r
pi_8053922
Bijna vol
pi_8053926
Vol
pi_8053938
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:17 schreef Wolkje het volgende:
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')