Apple en koffie ja?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Van jou had ik het ook echt wel verwacht!
Of een overhemd een blouse noemen en een blouse een overhemd. Tenzij overhemd een blouse is en een blouse een overhemd.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef jameshond7 het volgende:
Mensen die overhemd zeggen in plaats van hemd. En mensen die hemd zeggen in plaats van onderhemd
Raar verhaal dit mickeytt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef jameshond7 het volgende:
Mensen die overhemd zeggen in plaats van hemd. En mensen die hemd zeggen in plaats van onderhemd
Sowieso koffie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:06 schreef KerrieKip het volgende:
Uiteraard zijn dit soort mannen in het bezit van allerlei Apple producten, drinken ze hun koffie bij Starbucks
Die hindoes met roze overhemd op de foto's hierboven hebben allemaal geen Apple producten en ze drinken ook geen koffie bij de Starbucks. Dus helaas, daar gaat je vooroordeel...quote:
Ik heb geen belangstelling voor mijn eigen volkquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die hindoes met roze overhemd op de foto's hierboven hebben allemaal geen Apple producten en ze drinken ook geen koffie bij de Starbucks. Dus helaas, daar gaat je vooroordeel...
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt geloof ikquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:43 schreef KerrieKip het volgende:
Ik heb geen belangstelling voor mijn eigen volkHeb de cultuur en eigen familie verlaten voordat jij nog geboren was waarschijnlijk.
Krijg je met mijn leeftijd, dan slaat de dementie toe!quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt geloof ik
quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:46 schreef KerrieKip het volgende:
Krijg je met mijn leeftijd, dan slaat de dementie toe!
Wat een kutkneus, ik wil hem klappen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat blijkt. Anders had je wel geweten dat een typische Starbucks hipster er eerder zo uitziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |