Lolquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:21 schreef VacaLoca het volgende:
Deze race is zo saai dat Bottas z'n been er van in slaap valt
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:21 schreef VacaLoca het volgende:
Deze race is zo saai dat Bottas z'n been er van in slaap valt
Dit. Mercedes met dominantie zo veel sneller en Max altijd P3.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze race is het hele seizoen in een notendop
Ik twijfel tussen Sainz en Mailander.quote:
Perez? Haha wat heeft die dan laten zien.quote:
Ook een goedequote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga voor Gasly als driver of the day.
Eigenlijk net als het podium als er niks bijzonders gebeurdquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is gewoon altijd hetzelfde plaatje.
Wilde ik ook doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga voor Gasly als driver of the day.
U vraagt....quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel weinig filmpjes van een coureur die zijn armen over elkaar heenslaat. Gemiste kans om het interessanter te maken.
Lando zit gewoon te streamenquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel weinig filmpjes van een coureur die zijn armen over elkaar heenslaat. Gemiste kans om het interessanter te maken.
Op dat moment dat ik dit lees net Lewis in beeldquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs Hamilton valt van de race in slaap.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zelfs Hamilton valt van de race in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |