SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Proost, ik zit vanavond aan de Liefmans on the rocks
Ah, zoiets heb ik ook in huis. Misschien wel een idee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:45 schreef just me het volgende:
Gewoon drinken als het lekker isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.
Hoi ok01.quote:
Mijn man raakt het niet aan. Die koopt het echt voor mij en mijn dochter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt niet te horen als man, maar ik vind zulk spul best lekker.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Welkom. Ik draai vandaag!
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon drinken als het lekker is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon drinken als het lekker is
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.
Moet deze proberen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik vind Fruitage nog lekkerderderder.
Die heb ik voor het eerst met Melting op de horaca beurs gedronken.
Hoe is het nu voor jou dat hij de hele dag thuis isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik vind Fruitage nog lekkerderderder.
Die heb ik voor het eerst met Melting op de horaca beurs gedronken.
Zit Melting nu chagrijnig op de bank, trouwens? Heeft -ie net vakantie, krijgt -ie dit voor z'n kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Welkom. Ik draai vandaag!
Echte Kriek vind ik heerlijk. Op een terrasje in België en dan genieten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso meer van de lichte, fruitige biertjes. Ben ook gek op Kriek. Maar niet van die zure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |