we zullen jou es wegklikken en negerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Britney is psychisch niet in orde, gewoon wegklikken en negeren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zullen jou es wegklikken en negeren
Doe dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneensquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Daar moet je toch voor betalen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Ik heb het ook niet over het leven, ik heb het over FOK!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.
ja vind het ook sneu om te zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het maar zielig hoor. Iemand moet haar in bescherming tegen zichzelf nemen.
Dat filmpje wat je liet zien Bitter, dat is niet goed.En dan die mensen die reageren, die zijn helemaal erg. Want die zijn namelijk bij hun volle verstand en weten nog steeds dat soort kutcommentaren neer te zetten.
Heb je die grap uit de ijskast gehaald? Ik wist niet dat we dezelfde ijskast hadden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Blocken werkt niet vlekkeloos maar het was ook maar en grapje:P
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %quote:
quote:
Bossiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Bossie![]()
was jij niet den Sjef uitlaten ?
Ik kan er eigenlijk wel om lachenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
21:46
Een onbekende heeft op internet de domeinnaam viruswaarheid.com gekocht. Wie op deze link klikt, komt op de officiële website terecht van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid (RIVM). Op Twitter wordt er veel op gereageerd. ,,Ik moet zeggen dat viruswaarheid wel een zeer betrouwbare website heeft", zegt iemand.
De actiegroep Viruswaarheid, voorheen Viruswaanzin genaamd, is zelf niet te spreken over de actie.
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
We hadden in het vorige topic over dat Britney rijp was voor de psychiater, dat is voor die Willem Engel niet anders...
Is het al winter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
Ook niet meer zo als vroegerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.
Breng je wat langs?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh gezellig flesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen obstlertjes te drinken in de vrijwel uitgestorven bar
Geen mondkapjes enzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen obstlertjes te drinken in de vrijwel uitgestorven bar
Wou je die daar doorheen gieten dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
met een rietje eronderdoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wou je die daar doorheen gieten dan?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
heb ik gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een of ander ex-zuid-korea-beest doodgegaan in m'n oor. hoorde op een gegeven moment niks meer. Trok de dokter er zo'n dood beest uit
Lol zag wel een keer iemand in de trein die gewoon water uit een flesje dronk door zijn mondkapje heen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wou je die daar doorheen gieten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBTap tap tap
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
oh god waarom kijk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik gehad
een of ander ex-zuid-korea-beest doodgegaan in m'n oor. hoorde op een gegeven moment niks meer. Trok de dokter er zo'n dood beest uit
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7975719_740d15fc beste smak (smek?)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zag wel een keer iemand in de trein die gewoon water uit een flesje dronk door zijn mondkapje heen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Zag dit ooit bij een Japanner op een vlot in het water naast mijn vlot en dat was nog een veel grotere spin en die kroop in zijn korte broek, hij keek me aan, deed zijn broek open, pakte de spin vast, keek me weer aan en gooide de spin in het water terwijl hij me strak aan bleef staren, JappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey UitStraling, verkeerde account johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik gehad
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey UitStraling, verkeerde account joh
Ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je weer foto's hebben? kan hoor.
Hoe kun je dit allemaal meemaken en bang zijn voor een plaatje van CL met een spinnetje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dit ooit bij een Japanner op een vlot in het water naast mijn vlot en dat was nog een veel grotere spin en die kroop in zijn korte broek, hij keek me aan, deed zijn broek open, pakte de spin vast, keek me weer aan en gooide de spin in het water terwijl hij me strak aan bleef staren, Jappen
Ja moet je ook naar gekke oorden gaan in plaats van schnitzels vreten in Duitsland, kun je ook mee pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey UitStraling, verkeerde account joh
Bangquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kun je dit allemaal meemaken en bang zijn voor een plaatje van CL met een spinnetje?
In mijn oor zou ik nog wel trekken denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ranzige shit joh beestjes in je oor
Ik spring voor een trein denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn oor zou ik nog wel trekken denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik spring voor een trein denk ik
Doe het niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iig geen zelfmoord hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja
hmm nou oke iets anders dan
Nee joh, ik haal die spin met een pincet uit je oor en daarna laat ik van dichtbij zien dat hij best een leuk snuitje heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik haal die spin met een pincet uit je oor en daarna laat ik van dichtbij zien dat hij best een leuk snuitje heeft.
Monsterquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
niks te leuk snuitje. platstampen
Jazeker, net een pizza van 22cm naar binnen gewerktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Kwiwi nog genoten van 22 cm?
Het idee alleen alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik haal die spin met een pincet uit je oor en daarna laat ik van dichtbij zien dat hij best een leuk snuitje heeft.
Lekker in het donker over het industrieterrein gelopenquote:
Lekker zeg. Nomnom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, net een pizza van 22cm naar binnen gewerkt
Die nieuwige hardstyle trekt mij echt totaal nietquote:
Mischien wil frantic je wel trekken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die nieuwige hardstyle trekt mij echt totaal niet
Bomenverzamelingquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 29 augustus 2020 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Friem
[/quot]
Bomenverzameling![]()
Ik wilde op de instellingenknop van die plaatjesbalk klikken, door jouw post verschoof die en gaf ik jou een like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Bitterbal je Thaise vriendin gespot.quote:
Mjaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal je Thaise vriendin gespot.
Zou je toch bang van worden![]()
Wat een knappie https://www.dumpert.nl/item/7975213_6d8218c9
https://www.dumpert.nl/item/7847385_2cfd3fc2quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal je Thaise vriendin gespot.
Zou je toch bang van worden![]()
Wat een knappie https://www.dumpert.nl/item/7975213_6d8218c9
Dit zou jij kunnen zeggen.quote:
Aah ja gaafquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zou jij kunnen zeggen.![]()
Nice guys of bad boys? https://www.dumpert.nl/item/7975535_a3195050
Haha wtf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7847385_2cfd3fc2
Ja op half 10quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee? staat niet in de timetable?
ah, keek op youtube beschrijvingquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja op half 10Vond het gaaf.
Maar zijn verschillende streams. Ik heb die van q-dance opstaan...bass modulators nu
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7847385_2cfd3fc2
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, keek op youtube beschrijving
naja sefa vind ik niet zo je van het
Yesquote:
Alleen interessant? Of is het ook als cabaret bedoeld?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes![]()
zat een podcast te luisteren vanavondAlex Agnew/Philip Geubels, welcome to the AA (show van Agnew) Was best wel interessant
is niet in de 1e plaats als cabaret bedoeld. is een show waarin Agnew allerhande bekende mensen (Vlamingen voornamelijk in dit geval) uitnodigt en toch een beetje de vragen stelt die niemand durft te stellen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen interessant? Of is het ook als cabaret bedoeld?
Vanavond was ook theo maassen op tv...ga ik nog wel terugkijken later.
moet bij scot project altijd hieraan denken:quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet bij scot project altijd hieraan denken:
Scot Project was sowieso een klasse apartquote:
precies datquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Scot Project was sowieso een klasse apart. Platen duurden vaak richting de 10 minuten maar vertelden altijd een heel verhaal ipv gewoon een paar minuutjes repetitief beuken
Deze ook
Heb er nog wel een paar maar word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:26 schreef Bos81 het volgende:
ONdertussen aan het youtuben naar filmpjes van optredens waar ik tussen het publiek stond![]()
![]()
Ik welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Heb er nog wel een paar maar word je ook niet vrolijk van
was ook zeker geslaagd.quote:
Geen random babes willen zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef friemelaar het volgende:
Moeten we nu na elke onnozele update van fok die irritante plaatjesbalk weer opnieuw uitschakelen![]()
's avonds samen
neem een pimp abo en hack de balk weg met cssquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef friemelaar het volgende:
Moeten we nu na elke onnozele update van fok die irritante plaatjesbalk weer opnieuw uitschakelen![]()
's avonds samen
koop een feature zul je bedoelen, als je aan het 'hacken' slaat kun je net zo goed zelf even een browser extentie schrijven of greasemonkey gebruiken mocht dat nog bestaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een pimp abo en hack de balk weg met css
Hekken? Dat was toch gewoon een kruisje aanklikken en klaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een pimp abo en hack de balk weg met css
Heeft het pimp abo ook een feature waarbij je de random babes in vorm van een schermvullende slideshow als overlay over het forum kunt weergeven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hekken? Dat was toch gewoon een kruisje aanklikken en klaar
Ja ook allemaal van die KPD-babes waar @Molo altijd zo vochtig van wordt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heeft het pimp abo ook een feature waarbij je de random babes in vorm van een schermvullende slideshow als overlay over het forum kunt weergeven?
Als ik er twitch style een livefeed van @Molo onder in de hoek bij krijg, schaf ik zo'n abo aan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook allemaal van die KPD-babes waar @:Molo altijd zo vochtig van wordt.
siswet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook allemaal van die KPD-babes waar @:Molo altijd zo vochtig van wordt.
Ik zie jou anders ook erg vaak in dat topic, zeebonk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
siswet?
daar gaat Buda ook goed op
beter kijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook erg vaak in dat topic, zeebonk.
Dat is vrij lastig...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter kijkenwant volgens mij is je bril vies
vuiltje in je oog danquote:Op zondag 30 augustus 2020 00:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig...
Ben ik toe aan een leesbril?
He, dat lijkt Vlieland welquote:
Denk dat een arrestatie door een franse politiieagente je vies tegen gaat vallen. Zij heeft andere prioriteiten als „jouw tot dienst zijn“quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Die agente op 1:30 mag mij wel komen arresteren.![]()
quote:
voor je het weet ben je met pensioenquote:
Grijs, regen en frisjes, hoe is dat prima weerquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:40 schreef mschol het volgende:
hmm, regen en wind.. jammer van de regen (ik moet eigenlijk nog even weg) , voor de rest prima weer
DIt willen jullie toch zo graagquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grijs, regen en frisjes, hoe is dat prima weer
Helemaal niet, ik hoef het niet zo verzengend saharaheet, maar ik wil wel zon en droogquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik hoef het niet zo verzengend saharaheet, maar ik wil wel zon en droog
En dan weer gaan miepen dat het 's nachts te warm is om te slapen zeker.quote:
jaquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan weer gaan miepen dat het 's nachts te warm is om te slapen zeker.
Zie je welquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whaha! Whahaha! Whahahahaha!
Nu kun je tenminste lekker onder de dekens kruipen en normaal slapen.quote:
met dit weer wil je overdag ook slapenquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste lekker onder de dekens kruipen en normaal slapen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met dit weer wil je overdag ook slapen
Het is ook altijd een van de uitersten bij jou hequote:Op zondag 30 augustus 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met dit weer wil je overdag ook slapen
Ja dit is toch geen weer johquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook altijd een van de uitersten bij jou he
Leuk is anders, maar om dat gelijk weer een nieuwe hittegolf te willenquote:
Omdat het zomer isquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om dat gelijk weer een nieuwe hittegolf te willen
Met een beetje regen waardeer je de zonneschijn straks des te meerquote:
die komt niet meer hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een beetje regen waardeer je de zonneschijn straks des te meer
Nee jij bent het zonnestraaltje vandaag zeg ...quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnestraaltje vandaag zeg ...
snap roelvinkje welquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent het zonnestraaltje vandaag zeg ...
Zeg altijd iets zinnigs.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk zeg je een keer iets zinnigs
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nieuwnieuws.n(...)ilterend-mondmasker/
De toekomst.
lucas is een tijdreiziger en we hebben almaar naar onze toekomst zitten kijken in de vorm van een filmquote:
Dus Star Wars is eigenlijk maar gewoon een slap aftreksel van Terminator?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
lucas is een tijdreiziger en we hebben almaar naar onze toekomst zitten kijken in de vorm van een film
Hihihiquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus Star Wars is eigenlijk maar gewoon een slap aftreksel van Terminator?
quote:in 1878 werd nog in het vaktijdschrift British Medical Journal beweerd dat de aanraking van een ongestelde vrouw een stuk varkensvlees zou doen rotten.
Daarom eten moslims dus geen varkensvlees, die willen gewoon lekker met ongestelde vrouwen kunnen vozen.quote:
andersom, terminator is maar miniem nietszeggend schakeltje in heel het universumquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus Star Wars is eigenlijk maar gewoon een slap aftreksel van Terminator?
Oh je bent zo'n Star Wappie, dan zal ik er wel niks meer over zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
andersom, terminator is maar miniem nietszeggend schakeltje in heel het universum
blijven verstokt aan die rode zee hequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom eten moslims dus geen varkensvlees, die willen gewoon lekker met ongestelde vrouwen kunnen vozen.
Heeft hij al iets laten horen dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
aaah het was echt een aardige jongen hoor
neequote:Op zondag 30 augustus 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij al iets laten horen dan?
tenminste wel mijn dag doel gehaaldquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Awkward als je net samen de tien kilometer van je leven hebt gelopen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tenminste wel mijn dag doel gehaald
Zulke dingen snap je alleen als je zelf ook dagdoelen hebt met lopen LamStralingquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen snap je alleen als je zelf ook dagdoelen hebt met lopen LamStraling
Nee heb ik totaal niets mee met dat soort zelfopgelegde shit, zelfde als verzamelaars van Lego of muntjes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke dingen snap je alleen als je zelf ook dagdoelen hebt met lopen LamStraling
Het is voor de zwembandjes hequote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee heb ik totaal niets mee met dat soort zelfopgelegde shit, zelfde als verzamelaars van Lego of muntjes.
zit je Fles te dissenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee heb ik totaal niets mee met dat soort zelfopgelegde shit, zelfde als verzamelaars van Lego of muntjes.
ik was half assed van plan om mezelf bij m'n ouders uit te nodigenquote:
Vinden ze vast niet erg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was half assed van plan om mezelf bij m'n ouders uit te nodigenmaar was even vergeten dat ik dat morgen al zou doen
hmm 👀quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit.
https://www.lekkerensimpel.com/pizza-met-gehaktballetjes/
Lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dit.
https://www.lekkerensimpel.com/pizza-met-gehaktballetjes/
m'n moeder nietquote:
Je vader wel?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n moeder niet
maar goed, ga altijd al de laatste avond voor ik ga varen bij hun eten. En dat is morgen
Zo zo. Daar zit ik dan met mijn boterham met pindakaasquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zo, uitgeslapen, tv gekeken en nu honey glazed salmon voot lunch maken
Is Albanië oranje?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
Denk er aan misschien eerst wat daagjes naar Albaantje en vanaf daar naar Italie vliegen zodat ik voordat ik weer moet werken 10 dagen niet in oranje gebied ben geweest. Maar duurt nog 4 weken voor ik vrij ben, misschien is dan alles weer oranje.
Iedereen wel denk ik. Maar reizen is mijn grootste passie en ben al sinds januari niet meer echt weg geweest. Normaal reis ik ongeveer 6x per jaar.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Zo, uitgeslapen, tv gekeken en nu honey glazed salmon voot lunch maken
Hoe heet die vrouw van NED 1/2/3/? Fliertje of zo. Dat zou jouw droombaan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen wel denk ik. Maar reizen is mijn grootste passie en ben al sinds januari niet meer echt weg geweest. Normaal reis ik ongeveer 6x per jaar.
Floortje Dressingquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe heet die vrouw van NED 1/2/3/? Fliertje of zo. Dat zou jouw droombaan zijn.
Floortje en ja dat zou ik fantastisch vinden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
nee, zijn wel aantrekkelijkere vrouwen in deze wereldquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Deze man weet. Zeker Floortje boven zijn bed hangen.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Floortje en ja dat zou ik fantastisch vinden.
Je wist anders wel heel goed haar naam he? Ouwe jonge bok.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, zijn wel aantrekkelijkere vrouwen in deze wereld
Fliertje Dressingquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lol! We maken wel eens filmpjes maar niet echt youtube waardig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Misschien moet je een eigen YouTube zender beginnen.
En dan samen met Fles, dan is hij jouw cameraman en compaan.
ja als de satelliet 't niet doet kijken we aan boord vaak 3 op reis.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je wist anders wel heel goed haar naam he? Ouwe jonge bok.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! We maken wel eens filmpjes maar niet echt youtube waardig.
ik heb nog geen disneyontwennings verschijnselenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen wel denk ik. Maar reizen is mijn grootste passie en ben al sinds januari niet meer echt weg geweest. Normaal reis ik ongeveer 6x per jaar.
Hmm doe je goed. Maar ik ben over een maand 2 weken vrij en dan 2 weken thuis gaan zitten dan word ik gek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog geen disneyontwennings verschijnselen
Aan boord van? Een schip?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als de satelliet 't niet doet kijken we aan boord vaak 3 op reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |