we zullen jou es wegklikken en negerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Britney is psychisch niet in orde, gewoon wegklikken en negeren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zullen jou es wegklikken en negeren
Doe dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneensquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Daar moet je toch voor betalen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Ik heb het ook niet over het leven, ik heb het over FOK!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.
ja vind het ook sneu om te zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het maar zielig hoor. Iemand moet haar in bescherming tegen zichzelf nemen.
Dat filmpje wat je liet zien Bitter, dat is niet goed.En dan die mensen die reageren, die zijn helemaal erg. Want die zijn namelijk bij hun volle verstand en weten nog steeds dat soort kutcommentaren neer te zetten.
Heb je die grap uit de ijskast gehaald? Ik wist niet dat we dezelfde ijskast hadden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Blocken werkt niet vlekkeloos maar het was ook maar en grapje:P
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %quote:
quote:
Bossiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Bossie![]()
was jij niet den Sjef uitlaten ?
Ik kan er eigenlijk wel om lachenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
21:46
Een onbekende heeft op internet de domeinnaam viruswaarheid.com gekocht. Wie op deze link klikt, komt op de officiële website terecht van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid (RIVM). Op Twitter wordt er veel op gereageerd. ,,Ik moet zeggen dat viruswaarheid wel een zeer betrouwbare website heeft", zegt iemand.
De actiegroep Viruswaarheid, voorheen Viruswaanzin genaamd, is zelf niet te spreken over de actie.
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
We hadden in het vorige topic over dat Britney rijp was voor de psychiater, dat is voor die Willem Engel niet anders...
Is het al winter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
Ook niet meer zo als vroegerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.
Breng je wat langs?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |