we zullen jou es wegklikken en negerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Britney is psychisch niet in orde, gewoon wegklikken en negeren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zullen jou es wegklikken en negeren
Doe dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneensquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Daar moet je toch voor betalen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon blokken, he dat weet je, Dan hoef je zijn posts ook niet te lezen.. Je ziet ze dan geeneens
Ik heb het ook niet over het leven, ik heb het over FOK!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou zeg, zo werkt het niet in het leven Bos.
ja vind het ook sneu om te zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het maar zielig hoor. Iemand moet haar in bescherming tegen zichzelf nemen.
Dat filmpje wat je liet zien Bitter, dat is niet goed.En dan die mensen die reageren, die zijn helemaal erg. Want die zijn namelijk bij hun volle verstand en weten nog steeds dat soort kutcommentaren neer te zetten.
Heb je die grap uit de ijskast gehaald? Ik wist niet dat we dezelfde ijskast hadden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Blocken werkt niet vlekkeloos maar het was ook maar en grapje:P
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %quote:
quote:
Bossiequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al is die kans nihil, maar niet 0 %
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
Bossie![]()
was jij niet den Sjef uitlaten ?
Ik kan er eigenlijk wel om lachenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
21:46
Een onbekende heeft op internet de domeinnaam viruswaarheid.com gekocht. Wie op deze link klikt, komt op de officiële website terecht van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid (RIVM). Op Twitter wordt er veel op gereageerd. ,,Ik moet zeggen dat viruswaarheid wel een zeer betrouwbare website heeft", zegt iemand.
De actiegroep Viruswaarheid, voorheen Viruswaanzin genaamd, is zelf niet te spreken over de actie.
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Bos81 het volgende:
We hadden in het vorige topic over dat Britney rijp was voor de psychiater, dat is voor die Willem Engel niet anders...
Is het al winter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
Ook niet meer zo als vroegerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar Britney is tenminste nog een lekker ding.
Breng je wat langs?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo warme chocolademelk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh gezellig flesquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen obstlertjes te drinken in de vrijwel uitgestorven bar
Geen mondkapjes enzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit ondertussen obstlertjes te drinken in de vrijwel uitgestorven bar
Wou je die daar doorheen gieten dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
met een rietje eronderdoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wou je die daar doorheen gieten dan?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
heb ik gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een of ander ex-zuid-korea-beest doodgegaan in m'n oor. hoorde op een gegeven moment niks meer. Trok de dokter er zo'n dood beest uit
Lol zag wel een keer iemand in de trein die gewoon water uit een flesje dronk door zijn mondkapje heen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wou je die daar doorheen gieten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBTap tap tap
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
oh god waarom kijk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik gehad
een of ander ex-zuid-korea-beest doodgegaan in m'n oor. hoorde op een gegeven moment niks meer. Trok de dokter er zo'n dood beest uit
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BB![]()
![]()
watquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7975719_740d15fc beste smak (smek?)
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zag wel een keer iemand in de trein die gewoon water uit een flesje dronk door zijn mondkapje heen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Zag dit ooit bij een Japanner op een vlot in het water naast mijn vlot en dat was nog een veel grotere spin en die kroop in zijn korte broek, hij keek me aan, deed zijn broek open, pakte de spin vast, keek me weer aan en gooide de spin in het water terwijl hij me strak aan bleef staren, JappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey UitStraling, verkeerde account johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik gehad
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey UitStraling, verkeerde account joh
Ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je weer foto's hebben? kan hoor.
Hoe kun je dit allemaal meemaken en bang zijn voor een plaatje van CL met een spinnetje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag dit ooit bij een Japanner op een vlot in het water naast mijn vlot en dat was nog een veel grotere spin en die kroop in zijn korte broek, hij keek me aan, deed zijn broek open, pakte de spin vast, keek me weer aan en gooide de spin in het water terwijl hij me strak aan bleef staren, Jappen
Ja moet je ook naar gekke oorden gaan in plaats van schnitzels vreten in Duitsland, kun je ook mee pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey UitStraling, verkeerde account joh
Bangquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kun je dit allemaal meemaken en bang zijn voor een plaatje van CL met een spinnetje?
In mijn oor zou ik nog wel trekken denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ranzige shit joh beestjes in je oor
Ik spring voor een trein denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn oor zou ik nog wel trekken denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik spring voor een trein denk ik
Doe het niet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik spring voor een trein denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |