abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194782773
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194782824
Fipo ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194782834
Ik heb eigenlijk wel een lekkere dag. O+

Uitslaap is stuk dus om 11 uur al twee wassen klaar. Sip kitten is iets minder sip.
Dagje weg gepland met vriendin maar onzekere weersverwachting en beiderzijds weinig inspiratie veranderde dat naar een lekkere vier gangen lunch en een wandelroute om en door mijn geboortedorp heen. Voerde ook langs mijn ouderlijk huis, lollig om te zien hoe de nieuwe bewoners het aan het verbouwen zijn. Nog even gekletst met een oud-buurman.
En vriendin woont vlakbij het asiel dus kon mooi nog wat extra natvoer oppikken voor me.

Nadeel van de afkoeling ontdekt: nu volstaat het niet meer om met bed verschonen alleen een hoeslaken erop te gooien. Er moet weer een dekbed in gefrot worden -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194782906
Eerste aankoop voor het trouwen gedaan, naast de ringen dan. *O*

Waxstempels met onze voorletters voor op de uitnodigingen. Belangrijke dingen, goeie prioriteiten.
pi_194782929
@Cat-astrophe ik vind het juist lekker om weer onder een dekentje te slapen O+
Afgelopen week ook al een paar nachten, want het koelde af tot 10 graden :o

@Candaasje wat een dag joh. Ik hoop dat je vakantie je goed doet.

@AnneX vroeg geloof ik nog hoe het afscheid was. Inderdaad heel erg bedankt en hopelijk au revoir :) en ik heb mijn aandeel van de fooienpot gekregen. Ze hebben vandaag een keertje geappt om te vragen of de reis goed ging, en blij gereageerd toen ik meldde dat alles voorspoedig ging. ^O^
pi_194782934
Zo. Er is gegeten. De score, inclusief de kroketten die we ter plaatse aten.

Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Spoilers!
pi_194782943
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:44 schreef Myraela het volgende:
Eerste aankoop voor het trouwen gedaan, naast de ringen dan. *O*

Waxstempels met onze voorletters voor op de uitnodigingen. Belangrijke dingen, goeie prioriteiten.
Leuk!
Goeie prioriteiten toch als je de leuke dingen eerst koopt? O-)
pi_194782949
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Waarom die laatste twee zo laag?
pi_194782958
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Leuk!
Goeie prioriteiten toch als je de leuke dingen eerst koopt? O-)
En technisch gezien hebben we de uitnodigingen ook als eerst nodig, dus is dit kei belangrijk.
pi_194783022
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom die laatste twee zo laag?
Omdat ik de smaak niet zo lekker vond :P De Salsiccia sarde is met een worst die mijn smaak niet is. De Boerenmeid is met kip, spek, pruim, cacao en gedroogde aardbei. Wel lekker en leuk om geproefd te hebben maar toch iets te vreemd. Er was niets mis met de kroketten verder.

Ik vind het nu al leuk om over je trouwdingen te lezen. Dat vond ik met Sarabi destijds ook al.
Spoilers!
pi_194783048
quote:

Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?
Ik vind de bospaddestoel geweldig, maar die zal jij niet gekocht hebben. En de chorizo is ook heerlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_194783050
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
pi_194783098
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?
Ik vind de bospaddestoel geweldig, maar die zal jij niet gekocht hebben. En de chorizo is ook heerlijk
We hebben nog Portugese kip, stilton, monte en rendang. De bospaddenstoel was uitverkocht, anders had ik die zeker genomen. Ik mag weer paddenstoelen gelukkig.
Spoilers!
pi_194783135
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
:W

Lucky doet de meid tekort ;(

quote:

Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Ik schrok even, tot ik me realiseerde dat je 5/5 waardeerde :P

Leuk om je score te lezen. Volgens mij heb ik, op de meid na, allemaal andere kroketten.
pi_194783145
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.
Spoilers!
pi_194783177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe ik vind het juist lekker om weer onder een dekentje te slapen O+
Afgelopen week ook al een paar nachten, want het koelde af tot 10 graden :o

@:Candaasje wat een dag joh. Ik hoop dat je vakantie je goed doet.

@:AnneX vroeg geloof ik nog hoe het afscheid was. Inderdaad heel erg bedankt en hopelijk au revoir :) en ik heb mijn aandeel van de fooienpot gekregen. Ze hebben vandaag een keertje geappt om te vragen of de reis goed ging, en blij gereageerd toen ik meldde dat alles voorspoedig ging. ^O^
Ik vind slapen inderdaad dekentje ook leuk, alleen de voorbereiding is k*t _O- Deze week geslapen onder los dekbed op hoeslaken, maar dat is het toch nét niet.

Fijn dat het afscheid goed was en ze nu nog meeleven. Ook al ga jij er niet meer terugkomen :P
pi_194783188
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.
Eens. Ook brood erbij doet afbreuk aan de meid. Zij moet puur genuttigd worden O+
pi_194783303
Ik heb alle kroketten puur gegeten. De rund was lekker maar, zoals verwacht, niet heel bijzonder (wel als je m naast een fabriekskroket legt.
De stilton vond ik lekker, al had er iets meer stilton in gemogen, de bospaddestoel en de chorizo vind ik, ook al zijn ze heel anders de uitspringers
pi_194783521
@Candaasje mooie laatste zin in dat kader :*

YOLO, wij worden er steeds beter in.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 29-08-2020 23:45:56 ]
pi_194783778
Wat een rare dag voor Candaasje met zo’n afscheid.
Ook goed dat je besloten hebt met vakantie te gaan.
Even alles doorbreken nu.

Nu op npo2 wordt er gedansd! _O_ hoé oefent men dat?
De bewegingen, het ritme, de synchrone samenwerking. En zónder hernia of blessures? _O_
Fascinerend.
pi_194783806
@Lucky...hebben jullie ieder 8 kroketten opgegeten?
Of ieder een halve? ACHT?
pi_194783839
Ow en Tele...valt weer mee: je deel van de fooienpot. *O* klinkt eerlijk.👍🏼
pi_194783999
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky...hebben jullie ieder 8 kroketten opgegeten?
Of ieder een halve? ACHT?
Nee joh :o Elk 5 halve.
Spoilers!
pi_194784129
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee joh :o Elk 5 halve.
Dacht al. Moest wel even vragen, voor de zekerheid. _O-
pi_194784212
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dacht al. Moest wel even vragen, voor de zekerheid. _O-
Ze zijn er wel lekker genoeg voor
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:34:09 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194784875
Het voorgerecht bestond hier uit zes kaassoufflés. Ik sta op knappen.
pi_194785440
Even een jubel berichtje van het kwf front: de opbrengst is nu al de helft van het totaal van voorgaande jaren. w/
Terwijl de helft van de mensen nog gaan beginnen maandag as.
pi_194785490
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
Even een jubel berichtje van het kwf front: de opbrengst is nu al de helft van het totaal van voorgaande jaren. w/
Positief nieuws, altijd goed ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194785495
quote:
Mooi resultaat nu al
pi_194786101
Nou ja, als de mensen die gaan lopen vanaf maandag de andere helft bij elkaar scoren, is de opbrengst hetzelfde...😂

Alleen heeft nog niemand in mijn bus op fb gedoneerd, met QR code -O-
pi_194786239
quote:
Fijn! Radio 2 gaat er ook veel aandacht aan besteden, hoorde ik.
pi_194786338
Oh, whehe, oeps, ik heb maandag ook nog staldienst :') Daarna dus wél vakantie. (Ik vertrek maandagavond of dinsdag begin van de middag naar huis, tent in de auto gooien, en dan gaan we richting Oostenrijk en/of de Dolomieten. Eens zien wat het weer doet, of zus nog tijd heeft voor een dagje omgeving Innsbrück.

Ja, het is wel tijd. Vriend en ik waren vele dagen samen de afgelopen maanden, maar de keren dat we buitenshuis samen iets leuks hebben gedaan, kan ik denk ik op 2 vingers tellen.

(Dus dat kwam er vanmiddag eenmaal weer thuis, even uit /labiel)

Veel plezier met alle trouwaankopen Myraela! *O*

Welkom thuis Tele! :*

Fijn van de collecte Annex!

Goed om te horen dat het niet verkeerd afliep Krea :*

En ik vergeet vast nog velen, maar ik ben een beetje gaar en dus niet helemaal goed bijgelezen :@
pi_194786387
Wat goed, AnneX!

Candaasje, verdrietige dag zo. Goed om nu even vakantie te hebben! (Edit: oh, bijna vakantie dus haha)

Ik ben wel moe maar heb nog geen zin om te slapen. Kijk nu op Net5 iets over de brandweer in Antwerpen, wel interessant.
pi_194786588
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, als de mensen die gaan lopen vanaf maandag de andere helft bij elkaar scoren, is de opbrengst hetzelfde...😂

Alleen heeft nog niemand in mijn bus op fb gedoneerd, met QR code -O-
Meestal loop ik de collectanten hier mis, maar ik ben nu zoveel meer thuis. Ik wacht daar even op, en komt die niet, dan drop ik m’n bijdrage in jouw qr
pi_194786914
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Kreator het volgende:
Het voorgerecht bestond hier uit zes kaassoufflés. Ik sta op knappen.
Waar is die gyros dan?
Spoilers!
pi_194787162
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Meestal loop ik de collectanten hier mis, maar ik ben nu zoveel meer thuis. Ik wacht daar even op, en komt die niet, dan drop ik m’n bijdrage in jouw qr
Oh, dat zou leuk zijn! dank namens kwf alvast.
( in veel steden doet men geen huis aan huis collecte vanwege ...corona) .
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waar is die gyros dan?
Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Nou ja, als er maar voldoende ouzo is.

Vraag: is dat gebruikelijk dat jeuk van muggenbulten meer dan 2 dagen aanhoudt? en van die onderhuidse harde schijven. Mèn.
Na jaren van niks, de ellende ingehaald.

Oh ja Cat...heb je zo’n moeite met dekbed in de hoes doen? las ik ergens.

En is Tele al thuis?
pi_194787266
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 23:42 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh, dat zou leuk zijn! dank namens kwf alvast.
( in veel steden doet men geen huis aan huis collecte vanwege ...corona) .
[..]

Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Nou ja, als er maar voldoende ouzo is.

Vraag: is dat gebruikelijk dat jeuk van muggenbulten meer dan 2 dagen aanhoudt? en van die onderhuidse harde schijven. Mèn.
Na jaren van niks, de ellende ingehaald.

Oh ja Cat...heb je zo’n moeite met dekbed in de hoes doen? las ik ergens.

En is Tele al thuis?
Ik had laatst een muggenbeet op mijn grote teen (bovenop), en dat jeukte een paar keer per dag en toch zeker wel een dag of 5
pi_194787315
Wow...5 dagen. :X
Gewoon de ventilator aangezet in de laagste stand, die blaast de beesten wel weg.
En dan moet ik wel onder het dekbed liggen en kunnen hullie er niet bij. Big win.
pi_194787423
twitter

@ISA Van wat hier nou staat, begrijp ik niks. Jij of JRoss misschien wel?
pi_194788755
Oh gut..mensen met uk paspoort moeten een verblijfsgunning aanvragen?
# nachtelijke brainwave.
  zondag 30 augustus 2020 @ 08:13:25 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194789047
Morguh!
Nieuw (dun) dekbed en nieuwe kussens zorgen alvast voor iets betere nachtrust. Wel wakker geweest, maar snel weer in slaap gevallen..

In het kader van nachtelijk gepieker maakte ik me vannacht vooral druk over het feit dat de lift in het nieuwe huis niet zo groot is en hoe ik dan de Ikea stukken naar boven zou moeten krijgen.. maar eens kijken of ik daar mensen voor in kan huren, want het gaat me niet lukken om samen met k alles naar 3 hoog boven te sjouwen over de trap :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194789107
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]

@:Isa Van wat hier nou staat, begrijp ik niks. Jij of JRoss misschien wel?
Is al geregeld! ID kaart werd zelfs per koerier aan huis gebracht. De service van de IND is prima.

Ding is geloof ik 20 jaar geldig of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194789115
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Nieuw (dun) dekbed en nieuwe kussens zorgen alvast voor iets betere nachtrust. Wel wakker geweest, maar snel weer in slaap gevallen..

In het kader van nachtelijk gepieker maakte ik me vannacht vooral druk over het feit dat de lift in het nieuwe huis niet zo groot is en hoe ik dan de Ikea stukken naar boven zou moeten krijgen.. maar eens kijken of ik daar mensen voor in kan huren, want het gaat me niet lukken om samen met k alles naar 3 hoog boven te sjouwen over de trap :{
Misschien kunnen je buren helpen *)
  zondag 30 augustus 2020 @ 08:34:21 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194789153
quote:
88s.gif Op zondag 30 augustus 2020 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien kunnen je buren helpen *)
Meen, ze heeft onlangs haar been gebroken, zal niet zo handig gaan..

Het is natuurlijk wel klote dat ik hier nog niemand ken..en dat het ook niet zo handig is om " even " langs te komen om te helpen verhuizen.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194789284
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Kan Ikea dat niet regelen? Of weten collega’s mensen/bedrijven die dat kunnen?
Bij Ikea staat op de website wel de afmetingen van ieder pakket, dan weet je wel waarvoor je iets moet regelen
pi_194790081
Goedemorgen!

Doet IKEA daar niet aan thuisbezorgen Barreltje?

Mijn hoofd voelt vanochtend net zoals de wolken hier. Grijs en er komt water uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks hockeyen, hopelijk zorgt dat voor wat afleiding.
Morgen een mini "babyshower" voor een vriendinnetje (met zijn vieren in totaal en gewoon lekkere hapjes) en ik hoop dat ik dan een iets betere dag heb, want ik wil gewoon lekker met haar kunnen praten over hoe het gaat en zo zonder in m'n achterhoofd eraan te denken hoe graag ik in haar positie had gezeten.

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 30-08-2020 10:42:57 ]
pi_194790181
Het komt goed Vlindertje, heus. Het is een heel moedige beslissing om niet te settelen for less en bovendien is het eerlijk naar jezelf en je partner om niet alleen een relatie te hebben omdat er je dan maar niet alleen bent. Echt, het is beter om dat nu te weten dan als dat gezin er eenmaal wél is (been there, done that ;) ). Je bent nog jong genoeg om een andere partner tegen het lijf te lopen en mocht dat niet zo zijn, dan zijn er ook nog andere manieren om je kinderwens in vervulling te laten gaan. Het klassieke mannetje-vrouwtje-twee kinderen-en een labrador is niet heilig ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194790393
Vlinder, hier kwam de opvolger pas na 7 jaar voorbij en het is veel meer wat ik wil en daardoor het wachten* waard. Er is 0 mis met mijn ex, maar ik was jong en een oester en ik wist alleen maar dat ik niet gelukkig was in dat leven. Was niet perse goed in analytisch naar mezelf en wat ik nou wil te kijken. Jij bent lief, ik ben lief, we vinden elkaar lief, is niet genoeg. Ik wilde gewoon heel graag het leven wat ik nu heb (midden in de stad, altijd wat te doen, places to go, people to see) en niet het leven wat ik toen had (van mn ouders door naar suburbia, 9 to 5 en om 10 uur bed, rinserepeat). Al kon ik dat toen totaal niet verbaliseren.

En in dat nieuwe leven liep ik dus ook in het wild ineens tegen een nieuwe partner aan die weer allerlei nieuwe ergernissen met zich meebrengt :D maar die ik iig bijna nooit zie omdat we allebei druk van hot naar her aan het rennen zijn om leuke dingen met leuke mensen te doen totdat er een van ons aan de rem trekt en we wat geforceerde quality time in moeten plannen :D

*het was geen wachten, het was gewoon doorgaan met mn (en opbouwen van een ander) leven, met heel veel leuke dingen en mensen, dingen proberen en leuk vinden en daardoor langzaam maar zeker mezelf steeds meer omringen met mensen die hetzelfde leuk en belangrijk vinden en me in situaties brengen waar ik graag wilde zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194790407
Verder: O+ in slaap vallen met MatthewMcConaughey, wakker worden met Jason Isbell O+ beter wordt het niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194790502
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!

Doet IKEA daar niet aan thuisbezorgen Barreltje?

Mijn hoofd voelt vanochtend net zoals de wolken hier. Grijs en er komt water uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks hockeyen, hopelijk zorgt dat voor wat afleiding.
Morgen een mini "babyshower" voor een vriendinnetje (met zijn vieren in totaal en gewoon lekkere hapjes) en ik hoop dat ik dan een iets betere dag heb, want ik wil gewoon lekker met haar kunnen praten over hoe het gaat en zo zonder in m'n achterhoofd eraan te denken hoe graag ik in haar positie had gezeten.
Natuurlijk komt het goed :*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')