Leuk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:44 schreef Myraela het volgende:
Eerste aankoop voor het trouwen gedaan, naast de ringen dan.![]()
Waxstempels met onze voorletters voor op de uitnodigingen. Belangrijke dingen, goeie prioriteiten.
Waarom die laatste twee zo laag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Er is gegeten. De score, inclusief de kroketten die we ter plaatse aten.
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
En technisch gezien hebben we de uitnodigingen ook als eerst nodig, dus is dit kei belangrijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Leuk!
Goeie prioriteiten toch als je de leuke dingen eerst koopt?
Omdat ik de smaak niet zo lekker vondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die laatste twee zo laag?
Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
We hebben nog Portugese kip, stilton, monte en rendang. De bospaddenstoel was uitverkocht, anders had ik die zeker genomen. Ik mag weer paddenstoelen gelukkig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?
Ik vind de bospaddestoel geweldig, maar die zal jij niet gekocht hebben. En de chorizo is ook heerlijk
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
Ik schrok even, tot ik me realiseerde dat je 5/5 waardeerdequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
Ik vind slapen inderdaad dekentje ook leuk, alleen de voorbereiding is k*tquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe ik vind het juist lekker om weer onder een dekentje te slapen
Afgelopen week ook al een paar nachten, want het koelde af tot 10 graden
@:Candaasje wat een dag joh. Ik hoop dat je vakantie je goed doet.
@:AnneX vroeg geloof ik nog hoe het afscheid was. Inderdaad heel erg bedankt en hopelijk au revoiren ik heb mijn aandeel van de fooienpot gekregen. Ze hebben vandaag een keertje geappt om te vragen of de reis goed ging, en blij gereageerd toen ik meldde dat alles voorspoedig ging.
Eens. Ook brood erbij doet afbreuk aan de meid. Zij moet puur genuttigd wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.
Nee johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky...hebben jullie ieder 8 kroketten opgegeten?
Of ieder een halve? ACHT?
Ze zijn er wel lekker genoeg voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht al. Moest wel even vragen, voor de zekerheid.
Positief nieuws, altijd goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
Even een jubel berichtje van het kwf front: de opbrengst is nu al de helft van het totaal van voorgaande jaren.![]()
Terwijl de helft van de mensen nog gaan beginnen maandag as.
Mooi resultaat nu alquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
Even een jubel berichtje van het kwf front: de opbrengst is nu al de helft van het totaal van voorgaande jaren.![]()
Fijn! Radio 2 gaat er ook veel aandacht aan besteden, hoorde ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:02 schreef AnneX het volgende:
Meestal loop ik de collectanten hier mis, maar ik ben nu zoveel meer thuis. Ik wacht daar even op, en komt die niet, dan drop ik m’n bijdrage in jouw qrquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:36 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, als de mensen die gaan lopen vanaf maandag de andere helft bij elkaar scoren, is de opbrengst hetzelfde...😂
Alleen heeft nog niemand in mijn bus op fb gedoneerd, met QR code
Waar is die gyros dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:34 schreef Kreator het volgende:
Het voorgerecht bestond hier uit zes kaassoufflés. Ik sta op knappen.
Oh, dat zou leuk zijn! dank namens kwf alvast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meestal loop ik de collectanten hier mis, maar ik ben nu zoveel meer thuis. Ik wacht daar even op, en komt die niet, dan drop ik m’n bijdrage in jouw qr
Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Nou ja, als er maar voldoende ouzo is.quote:
Ik had laatst een muggenbeet op mijn grote teen (bovenop), en dat jeukte een paar keer per dag en toch zeker wel een dag of 5quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dat zou leuk zijn! dank namens kwf alvast.
( in veel steden doet men geen huis aan huis collecte vanwege ...corona) .
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook al af. Nou ja, als er maar voldoende ouzo is.
Vraag: is dat gebruikelijk dat jeuk van muggenbulten meer dan 2 dagen aanhoudt? en van die onderhuidse harde schijven. Mèn.
Na jaren van niks, de ellende ingehaald.
Oh ja Cat...heb je zo’n moeite met dekbed in de hoes doen? las ik ergens.
En is Tele al thuis?
Is al geregeld! ID kaart werd zelfs per koerier aan huis gebracht. De service van de IND is prima.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 23:58 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
@:Isa Van wat hier nou staat, begrijp ik niks. Jij of JRoss misschien wel?
Misschien kunnen je buren helpenquote:Op zondag 30 augustus 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Nieuw (dun) dekbed en nieuwe kussens zorgen alvast voor iets betere nachtrust. Wel wakker geweest, maar snel weer in slaap gevallen..
In het kader van nachtelijk gepieker maakte ik me vannacht vooral druk over het feit dat de lift in het nieuwe huis niet zo groot is en hoe ik dan de Ikea stukken naar boven zou moeten krijgen.. maar eens kijken of ik daar mensen voor in kan huren, want het gaat me niet lukken om samen met k alles naar 3 hoog boven te sjouwen over de trap
Meen, ze heeft onlangs haar been gebroken, zal niet zo handig gaan..quote:
Kan Ikea dat niet regelen? Of weten collega’s mensen/bedrijven die dat kunnen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Nieuw (dun) dekbed en nieuwe kussens zorgen alvast voor iets betere nachtrust. Wel wakker geweest, maar snel weer in slaap gevallen..
In het kader van nachtelijk gepieker maakte ik me vannacht vooral druk over het feit dat de lift in het nieuwe huis niet zo groot is en hoe ik dan de Ikea stukken naar boven zou moeten krijgen.. maar eens kijken of ik daar mensen voor in kan huren, want het gaat me niet lukken om samen met k alles naar 3 hoog boven te sjouwen over de trap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hockeyen, hopelijk zorgt dat voor wat afleiding.
Morgen een mini "babyshower" voor een vriendinnetje (met zijn vieren in totaal en gewoon lekkere hapjes) en ik hoop dat ik dan een iets betere dag heb, want ik wil gewoon lekker met haar kunnen praten over hoe het gaat en zo zonder in m'n achterhoofd eraan te denken hoe graag ik in haar positie had gezeten.
[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 30-08-2020 10:42:57 ]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen!
Doet IKEA daar niet aan thuisbezorgen Barreltje?
Mijn hoofd voelt vanochtend net zoals de wolken hier. Grijs en er komt water uit.Natuurlijk komt het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks hockeyen, hopelijk zorgt dat voor wat afleiding.
Morgen een mini "babyshower" voor een vriendinnetje (met zijn vieren in totaal en gewoon lekkere hapjes) en ik hoop dat ik dan een iets betere dag heb, want ik wil gewoon lekker met haar kunnen praten over hoe het gaat en zo zonder in m'n achterhoofd eraan te denken hoe graag ik in haar positie had gezeten.
Spoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |