Leuk!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:44 schreef Myraela het volgende:
Eerste aankoop voor het trouwen gedaan, naast de ringen dan.![]()
Waxstempels met onze voorletters voor op de uitnodigingen. Belangrijke dingen, goeie prioriteiten.
Waarom die laatste twee zo laag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Er is gegeten. De score, inclusief de kroketten die we ter plaatse aten.
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
En technisch gezien hebben we de uitnodigingen ook als eerst nodig, dus is dit kei belangrijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Tele6 het volgende:
Leuk!
Goeie prioriteiten toch als je de leuke dingen eerst koopt?
Omdat ik de smaak niet zo lekker vondquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom die laatste twee zo laag?
Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
We hebben nog Portugese kip, stilton, monte en rendang. De bospaddenstoel was uitverkocht, anders had ik die zeker genomen. Ik mag weer paddenstoelen gelukkig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ligt er nog wat op de plank/in de vriezer?
Ik vind de bospaddestoel geweldig, maar die zal jij niet gekocht hebben. En de chorizo is ook heerlijk
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
Ik schrok even, tot ik me realiseerde dat je 5/5 waardeerdequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Rendang 5*
Monte 4*
Stilton 3,5*
Pecorino 3,5*
Gamba 3,5*
Gordel van smaragd 3*
Boerenmeid 2*
Salsiccia sarde 1*
Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oeh, die boerenmeid klinkt ook wel echt apart. Iets teveel smaken. Maar sommige in het topic waren juist wel fan, toch?
Ik vind slapen inderdaad dekentje ook leuk, alleen de voorbereiding is k*tquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe ik vind het juist lekker om weer onder een dekentje te slapen
Afgelopen week ook al een paar nachten, want het koelde af tot 10 graden
@:Candaasje wat een dag joh. Ik hoop dat je vakantie je goed doet.
@:AnneX vroeg geloof ik nog hoe het afscheid was. Inderdaad heel erg bedankt en hopelijk au revoiren ik heb mijn aandeel van de fooienpot gekregen. Ze hebben vandaag een keertje geappt om te vragen of de reis goed ging, en blij gereageerd toen ik meldde dat alles voorspoedig ging.
Eens. Ook brood erbij doet afbreuk aan de meid. Zij moet puur genuttigd wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed hoor. Maar niet voor bij een bord friet. Misschien als bitterbal bij een wijntje ofzo. Ik wil vooral een lijstje maken van welke ik volgende keer moet bestellen.
Nee johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky...hebben jullie ieder 8 kroketten opgegeten?
Of ieder een halve? ACHT?
Ze zijn er wel lekker genoeg voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dacht al. Moest wel even vragen, voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |