SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel als het een geleende trui is, wat in casu niet het geval is. Dus Pedersen morgen gewoon in het wit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is wereldkampioen. Dat gaat blijkbaar voor.
Ja dan stond het fout op Twitter. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Enkel als het een geleende trui is, wat in casu niet het geval is. Dus Pedersen morgen gewoon in het wit.
Heel vergelijkbaar inderdaad!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:29 schreef TheArt het volgende:
[ twitter ]Welke renner van Deceuninck moet hier naar de gevangenis gaan? #DonPat
Wtf. Of hij wijkt uit voor iets op de grond, maar lijkt me sterk. Wie doet er aangifte!?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:29 schreef TheArt het volgende:
[ twitter ]Welke renner van Deceuninck moet hier naar de gevangenis gaan? #DonPat
Discussie over de val net voor de 3km wellicht?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
De uitslagverwerking is ook wel eens sneller geweest.
Morkov zeker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:29 schreef TheArt het volgende:
Dit lijkt me van een andere orde dan een collega doelbewust aan 70km/h de hekken in jagen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:29 schreef TheArt het volgende:
Degenkolb buiten tijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
De uitslagverwerking is ook wel eens sneller geweest.
Klopt, hier speel je met de levens van tientallen collega’s achter je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me van een andere orde dan een collega doelbewust aan 70km/h de hekken in jagen.
13 minuten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef Columbiafan het volgende:
Weten we al iets meer over Sivakov?
Bol wordt onderschatquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[ twitter ]
Bol had de meeste snelheid, lees ik dit goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |