Bummerquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:37 schreef Newone82 het volgende:
Het blijft geheel droog melden nu alle weerstations.
Zonde...quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:37 schreef Newone82 het volgende:
Vanaf 19 uur volgens buienradarquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:38 schreef firecow het volgende:
[..]
Zonde...
Zeker weer rain 15 min after the race 😑
Nee, dat zijn Mindgames!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vreemde post, Hamilton riep gisteren dat Verstappen de favoriet was, DAT is sandbaggen,
Wie weet wat er precies in dat hypocriete egocentrische hoofd om gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton heeft toch geen mindgames nodig, die man doet net alsof het nog spannend is.
Niks zo veranderlijk als het weer boven Spa-Francorchampsquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:37 schreef Newone82 het volgende:
het is het hoofd van de kampioen, daar moet je het maar mee doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wie weet wat er precies in dat hypocriete egocentrische hoofd om gaat.
Het is ook gelul. Zowel GFS, HiRLAM, ICON en AROME geven aan dat het kan regenen in de regio.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als het weer boven Spa-Francorchamps
Retorische vragen aan het stellen?quote:
Je zou het maar vergeten zijn, dan was je me nu dankbaarquote:
Denken dat ik, vosss, dergelijke belangrijke zaken zou vergeten.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zou het maar vergeten zijn, dan was je me nu dankbaar
Ah, damnquote:Op zondag 30 augustus 2020 08:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn racebuienradar (zie sig) geen regen meer staan. Maar een verdwaalde bui kan voorkomen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |