Hoezo denk je dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
Mercedes heeft met de handrem erop gereden
Was niet serieus johquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Knap hoor dat jij dat zo kan zien.
Ik vind 0.5 van Max eigenlijk vrij klein gezien hoe lang één lap is en hoe sterk mercedes geweest is dit jaar.
Gewoon niet doen dan, lekker iets anders kijken waar je plezier uit haaltquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ik weet niet eens of ik ga kijken naar die schijtrace.
Wat is TDF?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan, lekker iets anders kijken waar je plezier uit haalt
TDF?
Wielrennersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Tour de France, maar er zijn ook andere opties die je misschien leuk lijken.
LACHEN MANquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wielrenners![]()
Dan kijk ik nog liever F1 en alle voorgaande saaie races.
We gaan het zien, Spa is wel een spectaculair circuit om een regen race te moeten rijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef Starflyer het volgende:
Volgens de buienradar regent het morgen om 15:00 uur in Spa, dus kan een mooi spektakel worden.
Ik verwarde het even met DTFquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef opreis het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan, lekker iets anders kijken waar je plezier uit haalt
TDF?
Dankjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:43 schreef Gruj0 het volgende:
Ik weet niet eens of ik ga kijken naar die schijtrace.
Hier uitslag: HAM, VER, BOT, Ferrari: 14, 15, Williams: 17, 20, HAAS: 16, 19.
Heel het jaar nog niet dichter dan 4 tienden gezeten. Als je dan op een lang circuit 0.5 zit hoopvol noemen is gewoon de lat lager leggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:55 schreef VacaLoca het volgende:
Max en RB waren tevreden over z'n ronde ondanks geel in S2 (maar mss is dat S2 beetje opofferen qua setup tbv S1 en S3).
Dat Albon daar op een lang circuit 0,5 achter zit stemt hoopvol. Als ie dat naar 0,3 weet te krijgen is dat ongeveer Ricciardo / Sainz niveau.
Racecraft heeft ie wel, nu nog racepace.
quote:Progressie tussen Q1 en Q3
Verstappen – 1.419s
Ricciardo – 1.248s
Albon - 1.154
Ocon - 1.108s
Hamilton – 1.071s
Sainz – 0.884s
Norris - 0.857s
Perez – 0.817s
Bottas – 0.771s
Stroll - 0.642s
Volgend Albon staan RBR en Mercedes in een gemixte afstelling en Renault en McLaren op droog afgesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton op droog weer setup, terwijl de rest rekening houdt met regen.
Dit slaat nergens op natuurlijk en een metric die niets zegt. Hoe slechter je het in Q1 doet des te meer progressie je kan maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:20 schreef Starflyer het volgende:
Hij maakte in ieder geval genoeg progressie tussen Q1 en Q3. Dat is ook wel eens anders geweest.
[..]
Dit dat zus zo, ik kom met vervoer en weg is je moer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mod!11!! Dit dat zus zo.
Ik denk dat Albon zowel Q2 als Q3 met partymode rijdt om er zeker van te zijn dat hij zich bij de beste 10 plaatst. Max doet dat alleen in Q3 tenzij hij op de hardere band moeite heeft om zich te verzekeren van Q3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op natuurlijk en een metric die niets zegt. Hoe slechter je het in Q1 doet des te meer progressie je kan maken.
Tevens was zijn Q2 tijd (met de banden waar hij dus de race op moet starten) sneller dan zijn Q3 tijden.
Niet echt handig natuurlijk
Ik heb in mijn racebuienradar (zie sig) geen regen meer staan. Maar een verdwaalde bui kan voorkomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We gaan het zien, Spa is wel een spectaculair circuit om een regen race te moeten rijden
Is er een voorspelling of het blijft regenen of is het buien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |