Hoi. Wie ben je en wie doe je?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
Echt mannen. Lees es een keer vragen stellen
quote:
Welke maat BH en broek draag je?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Welke maat BH en broek draag je?
Hallo, bedoel je niet 'Leer eens een vraag stellen'?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef bitterbal het volgende:
oh jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 07:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hallo, bedoel je niet 'Leer eens een vraag stellen'?
Wat voor vragen zou je dan verwachten?quote:
nou wat ik doe of wat ik ergens wat van vind etc. 2 kanten op in het gesprekquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor vragen zou je dan verwachten?
Ik ga er dan van uit dat jij dit ook doet? Dus interesse in zijn leven tonen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat ik doe of wat ik ergens wat van vind etc. 2 kanten op in het gesprek
Ja maar dat komt dus niet terug in dezelfde matequote:Op maandag 31 augustus 2020 09:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga er dan van uit dat jij dit ook doet? Dus interesse in zijn leven tonen?
Mja ik heb idd wel al gemerkt dat mannen dat iets minder doen. Maar misschien is dat omdat het hun minder uitmaakt? Waar je werkt, wat je op school hebt gedaan,.. Zij kijken mss meer in het nu? Of willen mss gewoon weten of je er leuk genoeg uitziet en hoe het zou klikken tussen de lakens?quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat komt dus niet terug in dezelfde mate
dus zo word het een heel eenzijdig gesprek. Denk niet dat het is vanwege geen zin ofzo want reacties zijn snel en uitgebreid.
Dat laatste kan ook jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik heb idd wel al gemerkt dat mannen dat iets minder doen. Maar misschien is dat omdat het hun minder uitmaakt? Waar je werkt, wat je op school hebt gedaan,.. Zij kijken mss meer in het nu? Of willen mss gewoon weten of je er leuk genoeg uitziet en hoe het zou klikken tussen de lakens?
Dat kan natuurlijk ook kloppen. Vaker is een man verbaal iets minder sterk en als het dan ook nog via app moet kan dit wel eens een rem betekenen ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook ja
Heb idd wel meegemaakt dat de gesprekken zo liepen en dan dates was het wel iemand die veel vragen stelde, misschien is dat hele appen niet zo hun ding
Benieuwd wat de mannen hier van vindenquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook kloppen. Vaker is een man verbaal iets minder sterk en als het dan ook nog via app moet kan dit wel eens een rem betekenen ja.
Ik heb in het echte leven weinig moeite om te praten, maar online gaat het me altijd slechter afquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd wat de mannen hier van vinden
Weet je ook waarom?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb in het echte leven weinig moeite om te praten, maar online gaat het me altijd slechter af
Geen idee, ik ben een enorme flapuit en kan over elk onderwerp wat zeggen. Maar soms heb ik online meer moeite omdat ik dan niet zo snel de reactie kan peilen van de ander. Het helpt dan ook niet dat je soms antwoorden van 1 woord terug krijgt.quote:
hier gaat het primaquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een enorme flapuit en kan over elk onderwerp wat zeggen. Maar soms heb ik online meer moeite omdat ik dan niet zo snel de reactie kan peilen van de ander. Het helpt dan ook niet dat je soms antwoorden van 1 woord terug krijgt.
Ja maar jij en de rest zijnquote:
Nee antwoorden die altijd maar kort af zijn is geen flikker aan. Das voor mij ook wel echt een teken dat er totaal geen interesse isquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een enorme flapuit en kan over elk onderwerp wat zeggen. Maar soms heb ik online meer moeite omdat ik dan niet zo snel de reactie kan peilen van de ander. Het helpt dan ook niet dat je soms antwoorden van 1 woord terug krijgt.
Vooral dat van de reactie minder goed kunnen peilen, dat herken ik wel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoel je mij?quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:28 schreef Uhmmpie het volgende:
overigens als iemand enkel van die halve zinnen terugreageert.. moet diegene natuurlijk ook niet klagen over korte gesprekken
Dat dus vooral, waardoor ik ook moeilijker een gesprek kan beginnen met de volgende.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee antwoorden die altijd maar kort af zijn is geen flikker aan. Das voor mij ook wel echt een teken dat er totaal geen interesse is
Dit dus inderdaad. Uit tekst kan je soms een idee halen van de reactie, maar niet altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral dat van de reactie minder goed kunnen peilen, dat herken ik wel.
Heb ook wel een hoop zelfspot en vind het totaal niet erg om mezelf wat voor schut te zetten met opmerkingen, dat komt irl een stuk beter over natuurlijk omdat ze dan de uitdrukking erbij ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |