abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 12:29:01 #76
441859 crew  Lenny77
pi_194791774
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194791909
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:{ De keerzijde helaas..
Mogen mensen soms best even aan herinnert worden :)

Dat je een beetje moet oppassen bij het daten.

Mannen ook trouwens
pi_194793462
Toen ik voor het eerste Tinder ging gebruiken zag ik vooral heel veel knappe mannen....vandaag een heel ander mannen aanbod.....niet echt leuk ofzo. Hoe werkt zoiets op Tinder?
pi_194793535
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:{ De keerzijde helaas..
Daarom altijd een "wapen" (pepperspray oid) meenemen naar een date met een onbekende. Geldt ook voor mannen, aangezien er ook gevallen bekend zijn, waarbij mannen werden overvallen.
pi_194793552
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 13:58 schreef Brybry het volgende:
Toen ik voor het eerste Tinder ging gebruiken zag ik vooral heel veel knappe mannen....vandaag een heel ander mannen aanbod.....niet echt leuk ofzo. Hoe werkt zoiets op Tinder?
Knappe mannen liken je niet terug, dus wordt je een niveau omlaag gedropt.
pi_194793567
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:03 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Knappe mannen liken je niet terug, dus wordt je een niveau omlaag gedropt.
Wat gek, eerste dag echt keiveel matches met knappe mannen of heb ik Tinder uitgespeeld ofzo? :D
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 14:06:58 #82
441859 crew  Lenny77
pi_194793606
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Daarom altijd een "wapen" (pepperspray oid) meenemen naar een date met een onbekende. Geldt ook voor mannen, aangezien er ook gevallen bekend zijn, waarbij mannen werden overvallen.
Goede tip!
Misschien zelfs zeker voor mannen.. Daar hoor je ook echt vreselijke dingen over ivm in de val lokken enz. Zeker op Grindr.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194793824
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Goede tip!
Misschien zelfs zeker voor mannen.. Daar hoor je ook echt vreselijke dingen over ivm in de val lokken enz. Zeker op Grindr.
Idd, is voor beide geslachten oppassen geblazen helaas
pi_194793930
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Daarom altijd een "wapen" (pepperspray oid) meenemen naar een date met een onbekende. Geldt ook voor mannen, aangezien er ook gevallen bekend zijn, waarbij mannen werden overvallen.
Geen goede tip. Althans, niet in Nederland. Het bezit van dat goedje is strafbaar.

Wat je wel kunt doen:
- Vergewis je vooraf van degene met wie jij afspreekt: Is iemand oprecht?
- Speek af op een openbare plaats.
- Spreek af op een plaats waar ook anderen aanwezig zijn.
- Laat je niet verlijden om van tip 2 en 3 af te wijken op de eerste date.
- Zorg dat een derde weet waar jij naartoe gaat.
pi_194793987
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:25 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Geen goede tip. Althans, niet in Nederland. Het bezit van dat goedje is strafbaar.

Wat je wel kunt doen:
- Vergewis je vooraf van degene met wie jij afspreekt: Is iemand oprecht?
- Speek af op een openbare plaats.
- Spreek af op een plaats waar ook anderen aanwezig zijn.
- Laat je niet verlijden om van tip 2 en 3 af te wijken op de eerste date.
- Zorg dat een derde weet waar jij naartoe gaat.
Niet altijd haalbaar. Er is soms sprake van samenwerkingen tussen mannen en vrouwen om mannen te beroven. Tot in de puntjes uitgedacht.

In het moment moet je je hoe dan ook kunnen verdedigen. Liever met een verboden goedje, dan halfdood in de goot.
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:33:25 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194794024
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mogen mensen soms best even aan herinnert worden :)

Dat je een beetje moet oppassen bij het daten.

Mannen ook trouwens
Ik zat een tijd geleden al een paar weken te chatten en appen met een dame in een durp ergens tussen mijn werklokatie en huis, ik reed letterlijk dagelijks 2 keer door/langs het dorp waar ze werkte, ze had me verteld wat ze deed, en had me al diverse foto's gestuurd waarop duidelijk te zien was bij welk bedrijf ze werkte (rijschool, admin.)... ze zat al een week te vissen naar een date of iig een meet (corona-tijd), dus ik was een keer heel vroeg klaar, en dacht: verrassing: ik rijd bij dr werk langs rond lunchtijd.. dus ik parkeer een stukje verderop in de straat, schiet een foto vanuit de auto van de ingang van het terrein en gooi hem in de app.. Werd ik gvd bedreigd dat ze wel effe met iemand naar buiten zou komen en uitgemaakt voor stalker, en 'hier doe ik niet aan mee'... :') :X

Grote stofwolk in de straat uiteraard, niet dat ik ergens bang voor ben, maar zo'n leipo zal de popo bellen en aangifte doen van stalken, dan heb je een mooi stickertje op je Nase bij de hermandad... Er wandelen echt serieus veel rare figuren rond op die apps -O- :|W

Voor ik thuis was had ze overigens al fiks bakzeil gehaald (dat begon, heel kansloos, toen ze zag wat voor auto ik reed), maar ik was echt serieus geschrokken van de overtrokken debiele reaktie, en de bewustwording van het feit dat zo'n gekkie je serieus in de problemen kan brengen met een (wel- of niet terechte) aangifte. Ik heb ook per direct een dikke digitale block-muur tussen ons in geplant en mezelf voorgenomen dat er geen leuke spontane akties meer geinitiëerd gaan worden door mijn persoontje, want mensen zijn dus inderdaad echt heel onvoorspelbaar in hun reaktie. :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194794086
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Goede tip!
Misschien zelfs zeker voor mannen.. Daar hoor je ook echt vreselijke dingen over ivm in de val lokken enz. Zeker op Grindr.
Daarom fouilleer ik m'n dates ook altijd :7
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 30 augustus 2020 @ 14:39:02 #88
206731 Mortaxx
Doomer
pi_194794098
Wtf het is ook gewoon extreem raar om onaangekondigd iemand van een datingapp op werk op te zoeken
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_194794157
quote:
81s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zat een tijd geleden al een paar weken te chatten en appen met een dame in een durp ergens tussen mijn werklokatie en huis, ik reed letterlijk dagelijks 2 keer door/langs het dorp waar ze werkte, ze had me verteld wat ze deed, en had me al diverse foto's gestuurd waarop duidelijk te zien was bij welk bedrijf ze werkte (rijschool, admin.)... ze zat al een week te vissen naar een date of iig een meet (corona-tijd), dus ik was een keer heel vroeg klaar, en dacht: verrassing: ik rijd bij dr werk langs rond lunchtijd.. dus ik parkeer een stukje verderop in de straat, schiet een foto vanuit de auto van de ingang van het terrein en gooi hem in de app.. Werd ik gvd bedreigd dat ze wel effe met iemand naar buiten zou komen en uitgemaakt voor stalker, en 'hier doe ik niet aan mee'... :') :X

Grote stofwolk in de straat uiteraard, niet dat ik ergens bang voor ben, maar zo'n leipo zal de popo bellen en aangifte doen van stalken, dan heb je een mooi stickertje op je Nase bij de hermandad... Er wandelen echt serieus veel rare figuren rond op die apps -O- :|W

Voor ik thuis was had ze overigens al fiks bakzeil gehaald (dat begon, heel kansloos, toen ze zag wat voor auto ik reed), maar ik was echt serieus geschrokken van de overtrokken debiele reaktie, en de bewustwording van het feit dat zo'n gekkie je serieus in de problemen kan brengen met een (wel- of niet terechte) aangifte. Ik heb ook per direct een dikke digitale block-muur tussen ons in geplant en mezelf voorgenomen dat er geen leuke spontane akties meer geinitiëerd gaan worden door mijn persoontje, want mensen zijn dus inderdaad echt heel onvoorspelbaar in hun reaktie. :{
Lief bedoeld misschien, maar ik snap de reactie wel. Jij hebt zelf conclusie getrokken waar ze werkte, jij hebt waarschijnlijk zelf bedacht dat je daar elke keer langskwam en het een leuk idee was om daarheen te gaan. Maar ze kent je niet, je hebt haar nooit gezien. Ik snap die reactie wel. Dat jij het zo'n leuk idee vond omdat je toevallig weet waar ze werkt, wil niet zeggen dat zij dat automatisch ook een leuk idee vindt.

Ik zou het ook extreem kut vinden als een Tinder date ineens op mijn werk mij opzoekt. Helemaal als ik haar nog nooit in het echt gezien heb.

Sterker nog, er was een tijd geleden iemand die had geraden waar ik werkte (best unieke baan), dat vond ik ook al kut. Laat mij je dat vertellen wanneer ik er zin in heb.
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:44:12 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194794207
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf het is ook gewoon extreem raar om onaangekondigd iemand van een datingapp op werk op te zoeken
Vind je dat serieus?

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Lief bedoeld misschien, maar ik snap de reactie wel. Jij hebt zelf conclusie getrokken waar ze werkte, jij hebt waarschijnlijk zelf bedacht dat je daar elke keer langskwam en het een leuk idee was om daarheen te gaan. Maar ze kent je niet, je hebt haar nooit gezien. Ik snap die reactie wel. Dat jij het zo'n leuk idee vond omdat je toevallig weet waar ze werkt, wil niet zeggen dat zij dat automatisch ook een leuk idee vindt.
Nee, dat bleek, was echt gewoon met de allerbeste bedoelingen, en nogmaals; ze zat al een paar dagen stevig te vissen naar een date.. dan moet je dat toch een leuke spontane aktie vinden? Het is niet dat ik ineens binnen voor de balie stond zeg maar.. ik schrok echt van haar reaktie -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194794217
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:04 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat gek, eerste dag echt keiveel matches met knappe mannen of heb ik Tinder uitgespeeld ofzo? :D
Verschilt per keer, als je te vaak inlogd of geen gesprekken aangaat etcetera heeft ook allemaal invloed op je Tinder score.
De ene dag heb ik echt allemaal aangename verschijningen en de andere dag is het 3 x niks.

Verder is het ook zo dat als je 1x een bepaald type op rechts gooit en matcht Tinder deze types ook blijft aanbieden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194794240
quote:
11s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vind je dat serieus?
[..]

Nee, dat bleek, was echt gewoon met de allerbeste bedoelingen, en nogmaals; ze zat al een paar dagen stevig te vissen naar een date.. dan moet je dat toch een leuke spontane aktie vinden? Het is niet dat ik ineens binnen voor de balie stond zeg maar.. ik schrok echt van haar reaktie -O-
Nee dus, je moet niet zomaar verwachten dat wat jij leuk vindt anderen ook automatisch leuk vinden. Helemaal niet als het om privacygevoelige dingen gaat, als woonplaats, werkplaats etc.
En vissen naar een date is wat anders dan haar zomaar opzoeken op haar werk ;) Ze wilde waarschijnlijk gewoon een drankje met je doen op een terras oid.

Grote kans dat als je gewoon had afgesproken haar op te halen voor lunch op haar werk, dat er niets aan de hand was geweest.
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:54:04 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194794371
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:46 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee dus, je moet niet zomaar verwachten dat wat jij leuk vindt anderen ook automatisch leuk vinden. Helemaal niet als het om privacygevoelige dingen gaat, als woonplaats, werkplaats etc.
En vissen naar een date is wat anders dan haar zomaar opzoeken op haar werk ;) Ze wilde waarschijnlijk gewoon een drankje met je doen op een terras oid.
Was mid-Corona, dus terrassen was sowieso geen optie, en ze stuurde me meerdere selfies vanaf haar werkplek met achter haar op de muur levensgroot de naam van het bedrijf, ze had me alle info zelf verstrekt.. Het was niet dat ik meer dan 15 seconden bezig was met G om uit te vlooien waar dat nou was..
Ik snapte op dat moment echt helemaal 0,0 van die reaktie..
Ik heb zelf al 3 keer gehad dat een dame waarmee ik chatte terwijl ik in de buurt aan het werk was ineens voor het hek stond te zwaaien, ik vind dat alleen maar leuk, dat getuigt wmb van spontaniteit en serieuze interesse, maar ik heb wdb mijn lesje geleerd, ik doe dat dus écht niet meer zomaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194794419
quote:
11s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vind je dat serieus?
Sommige mensen houden werk en privé liever gescheiden..

quote:
[..]

Nee, dat bleek, was echt gewoon met de allerbeste bedoelingen, en nogmaals; ze zat al een paar dagen stevig te vissen naar een date.. dan moet je dat toch een leuke spontane aktie vinden? Het is niet dat ik ineens binnen voor de balie stond zeg maar.. ik schrok echt van haar reaktie -O-
Een date spreek je samen af. Nu laat je weten dat je weet waar ze werkt, terwijl ze je dat niet letterlijk verteld heeft. Dat kan impliceren dat jij echt moeite hebt gedaan om dat uit te vogelen ipv dat je het toevallig snel door hebt omdat je nu eenmaal twee keer per dag daar langs rijdt.

Fijn dat jouw intenties goed zijn, maar hoe kan zij dat weten van jou? Ze kent je nauwelijks. Wie weet wat ze voor jou mee heeft gemaakt? Dan kan haar eerste reactie van schrik meer gebaseerd zijn op eerdere ervaringen. En gaat ze na die eerste schrik misschien meer rationaliseren dat het voor iemand die zo vaak langs rijdt appeltje eitje is en je geen detective hebt gespeeld ofzo.

Kan me voorstellen dat je schrikt overigens, maar dat snap ik van haar ook wel.
pi_194794432
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was mid-Corona, dus terrassen was sowieso geen optie, en ze stuurde me meerdere selfies vanaf haar werkplek met achter haar op de muur levensgroot de naam van het bedrijf, ze had me alle info zelf verstrekt.. Het was niet dat ik meer dan 15 seconden bezig was met G om uit te vlooien waar dat nou was..
Ik snapte op dat moment echt helemaal 0,0 van die reaktie..
Ik heb zelf al 3 keer gehad dat een dame waarmee ik chatte terwijl ik in de buurt aan het werk was ineens voor het hek stond te zwaaien, ik vind dat alleen maar leuk, dat getuigt wmb van spontaniteit en serieuze interesse, maar ik heb wdb mijn lesje geleerd, ik doe dat dus écht niet meer zomaar.
Je zegt de hele tijd, ik vind dat leuk. En dat is precies waar het fout ging. Je moet niet automatisch denken dat iedereen leuk vindt wat jij leuk vindt
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:58:18 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194794443
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Sommige mensen houden werk en privé liever gescheiden..
[..]

Een date spreek je samen af. Nu laat je weten dat je weet waar ze werkt, terwijl ze je dat niet letterlijk verteld heeft. Dat kan impliceren dat jij echt moeite hebt gedaan om dat uit te vogelen ipv dat je het toevallig snel door hebt omdat je nu eenmaal twee keer per dag daar langs rijdt.

Fijn dat jouw intenties goed zijn, maar hoe kan zij dat weten van jou? Ze kent je nauwelijks. Wie weet wat ze voor jou mee heeft gemaakt? Dan kan haar eerste reactie van schrik meer gebaseerd zijn op eerdere ervaringen. En gaat ze na die eerste schrik misschien meer rationaliseren dat het voor iemand die zo vaak langs rijdt appeltje eitje is en je geen detective hebt gespeeld ofzo.

Kan me voorstellen dat je schrikt overigens, maar dat snap ik van haar ook wel.
Lees de post boven de jouwe even, dat had ze dus wél.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194794462
Ik zou dat dus echt creepy vinden.
Je moet er rekening mee houden dat genoeg mensen al met rare snuiters te maken hebben gehad.
Heb zelf wel is een echte stalker gehad en bij mij zullen dus echt alle alarmbellen gaan rinkelen bij zo’n actie....

Sowieso hoeft een date niet op mijn werk te verschijnen......ook niet gepland.....

Maargoed , Lullig voor je als het dus leuk bedoeld was.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:00:09 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194794485
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:57 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je zegt de hele tijd, ik vind dat leuk. En dat is precies waar het fout ging. Je moet niet automatisch denken dat iedereen leuk vindt wat jij leuk vindt
True, dat is dus idd wat ik me ook realiseerde. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194794517
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was mid-Corona, dus terrassen was sowieso geen optie, en ze stuurde me meerdere selfies vanaf haar werkplek met achter haar op de muur levensgroot de naam van het bedrijf, ze had me alle info zelf verstrekt.. Het was niet dat ik meer dan 15 seconden bezig was met G om uit te vlooien waar dat nou was..
Ik snapte op dat moment echt helemaal 0,0 van die reaktie..
Ik heb zelf al 3 keer gehad dat een dame waarmee ik chatte terwijl ik in de buurt aan het werk was ineens voor het hek stond te zwaaien, ik vind dat alleen maar leuk, dat getuigt wmb van spontaniteit en serieuze interesse, maar ik heb wdb mijn lesje geleerd, ik doe dat dus écht niet meer zomaar.
Dat is niet erg snugger, maar misschien is ze een type dat vooral let op hoe zij er zelf op staat en ziet ze dat logo door gewenning niet meer?

Ik vind spontaniteit ook leuk, maar dat maakt niet alles wat spontaan is leuk. Wat ThemeparkTommy ook zegt, het is niet handig om er vanuit te gaan dat je alles hetzelfde ervaart en leuk moet vinden enzo.
Al schift het wel lekkerder als je per se iemand wil die exact hetzelfde erin staat natuurlijk..
pi_194794541
Een date op neutrale locatie is inderdaad heel wat anders dan iemand spontaan uit het niets bezoeken op werk. Zeker wanneer je die persoon nog nooit hebt gezien in het echt.

Je komt op dat moment dan gewoon net even iets te dichtbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')