Ik denk dat dat spul wel ok is hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja hoor. Alles in huis voor de curry, is de currypasta over datum (jun 2020)![]()
Straks maar wat verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het gegeten en als de bacteriën al niet gedood waren door de vindaloo zelf, dan wel door mijn extra 3 rawits en 1 habaneroquote:Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat spul wel ok is hoor.
Lekker.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Schaaltje tortillachips met warme nacho cheesedip
Kijk uit mi brada straks ga je het hoekje nog om!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker.
Hier heb ik gisteren en vandaag deze gegeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik ze een beetje tegenvallen behalve de pistache/amandel.
Moest je even je mond reinigen?quote:
Ben je ziek of op dieetquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:17 schreef Karzai het volgende:
koffie
beschuitje met jam, beschuitje met kaas
Ik kijk goed uitquote:Op donderdag 3 september 2020 23:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Kijk uit mi brada straks ga je het hoekje nog om!
Was het enige nog in huisquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Moest je even je mond reinigen?
[..]
Ben je ziek of op dieet
[..]
Ik kijk goed uit
Ontopic: brood met jam en een kop thee.
Die pistache is idd lekker.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker.
Hier heb ik gisteren en vandaag deze gegeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik ze een beetje tegenvallen behalve de pistache/amandel.
Wat voor pizza? Zeewierkaas ken ik nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Knoflookworstje, zeewier kaas en een biertje
vanavond haal ik een pizza
vlielands streekprodukt, je kan het bestellenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat voor pizza? Zeewierkaas ken ik nog niet![]()
Zo'n zin in spareribs. Extra hot besteld, maak zelf een salade erbij en stokbrood met oude kaasdip
Saté van de haasturkquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:35 schreef borisz het volgende:
Sate van de haas en kip
Patat en salade erbij. Van een bezorgturk die ik niet ken
Lekker!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Saté van de haasturk![]()
Hier een verrassing van hamburger van de BBQ met patatjes en truffelmayo
Ziet er toch wel lekker uit. Lijkt eerder salami dan ham doordat t zo donker is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe eigenaar bij de pizzeria, staan allemaal jonge gasten met tattoos
Pizza ziet er niet zo uit als ik gewend ben, hij stond ook niet meer op het menu
zit alleen ham en gorgonzola op![]()
[ afbeelding ]
Halal kipham ofzo? Ziet er supergoor uit zegquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe eigenaar bij de pizzeria, staan allemaal jonge gasten met tattoos
Pizza ziet er niet zo uit als ik gewend ben, hij stond ook niet meer op het menu
zit alleen ham en gorgonzola op![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |