SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door KennyPowers op 28-08-2020 20:59:09 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Intellectueel spel over Franse revolutiequote:
intellectueel.... ik zie getekende meisjes met grote tietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Intellectueel spel over Franse revolutie
Boomers op een plank met wieltjes
Nee sorry, ik wist daar niks van.
Zonder dollen zeker een aanrader voor mensen die van FF Tactics / (2D) Fire Emblem houden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
intellectueel.... ik zie getekende meisjes met grote tietenvolgens mij mis ik iets
ga eerlijk met je zijn, not my cup of tea.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zonder dollen zeker een aanrader voor mensen die van FF Tactics / (2D) Fire Emblem houden.
Verhaal is een beetje rare JRPG-zooi (zus van Napoleon en andere chicks hebben een soort magische krachten waardoor ze goede generaals zijn) maar de verwijzingen naar personen en gebeurtenissen uit de Franse revolutie zijn wel tof.
[ afbeelding ]
Maar door de andere screenshots is m'n geloofwaardigheid wel weg ja.
Jeetje dit ziet eruit als een oude pc-gamequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zonder dollen zeker een aanrader voor mensen die van FF Tactics / (2D) Fire Emblem houden.
Verhaal is een beetje rare JRPG-zooi (zus van Napoleon en andere chicks hebben een soort magische krachten waardoor ze goede generaals zijn) maar de verwijzingen naar personen en gebeurtenissen uit de Franse revolutie zijn wel tof.
[ afbeelding ]
Maar door de andere screenshots is m'n geloofwaardigheid wel weg ja.
Paar (gratis) bonus items als je een account maakt voor 28 september als ik het goed begrijp.quote:
Ik wacht het eerst ff af. Qua gameplay en graphics vind ik het wel tof, maar ik vertrouw F2P games niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Paar (gratis) bonus items als je een account maakt voor 28 september als ik het goed begrijp.
A $9.99 / £8.99 / €10.99 "Adventurer's Starter Bundle" including various in-game items is curently available for pre-order via the PlayStation Store (North America, Europe).
Dit wordt echt een drama qua monetization. Maar ze gaan ons eerst natuurlijk een beetje lekker maken.
Vroeger wel, maar een kerstveiling is tegenwoordig al lastig. Nu gamescom ook niet doorgaat (in fysieke vorm) krijgen we niet eens t-shirts.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:43 schreef Jimbo het volgende:
FB / FOK! weer traag; het 'doneer hardware en meer' brainstormtopic
Om even op het idee van een veiling terug te komen uit bovenstaand topic. Is er niet een flinke zooi bij @:pheno binnengekomen van shit voor fok!games die liggen weg te rotten in een berging of iets wat hier voor kan dienen? Ik weet dat wij altijd veel nutteloze zooi binnen kregen voor promo materiaal wat linea recta naar liefhebbers of de kliko ging
Ik denk dat als er zo iets is je best een mailtje kan uitsturen naar ubi, bethesda,namco en de anderen (biiv hardware giganten zoals msi en be quiet doen dit soort dingen graag) om wat te vragen met het idee erbij. Mijn ervaring is dat ze totaal niet moeilijk zijn, sowieso als je een beetje goed met ze omgaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar een kerstveiling is tegenwoordig al lastig. Nu gamescom ook niet doorgaat (in fysieke vorm) krijgen we niet eens t-shirts.
Trots op jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Mortal Shell uitgespeeld.
Prima spel wel.
Kan je meteen door voor de platquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Mortal Shell uitgespeeld.
Prima spel wel.
Ze krijgen zelf al heel weinig binnen, geloof me, al vaker geprobeerd voor de kerstveiling. De laatste twee jaar is het vooral digitale reviewcodes en dat is het. Bedank de schreeuwende influencers maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat als er zo iets is je best een mailtje kan uitsturen naar ubi, bethesda,namco en de anderen (biiv hardware giganten zoals msi en be quiet doen dit soort dingen graag) om wat te vragen met het idee erbij. Mijn ervaring is dat ze totaal niet moeilijk zijn, sowieso als je een beetje goed met ze omgaat.
Maarja just my 2 cents, zou t graag voor je doen maar heb de meeste al 3 jaar niet gesproken ofzo, zelfs als zou t dit jaar doorgaan zou ik geen gamescon ticket via via hebben
Gayquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze krijgen zelf al heel weinig binnen, geloof me, al vaker geprobeerd voor de kerstveiling. De laatste twee jaar is het vooral digitale reviewcodes en dat is het. Bedank de schreeuwende influencers maar
Eitjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kan je meteen door voor de plat
Beat the game without ever bonding with a shell.
Beat the game in obsidian dark form.
Zonder shell lijkt het me geen eitje.quote:
Ah dat ben je in andere souls games ook, gewoon alles dingen leren dodgen en de boss paterns ken je alquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zonder shell lijkt het me geen eitje.
Ik heb in mijn playthrough de 22 uur aangetikt, maar als je voor de plat gaat kan dat veeeeel sneller natuurlijk. Dan hoef je alleen maar naar de bazen te rushen, want je hebt genoeg materiaal om je favo wapen in NG+ meteen naar +10 te maxen en je hoeft verder niks meer te farmen of exploren.
Met een maximaal geupgrade shell + wapen is de game niet moeilijk, maar zónder shell wordt het een ander verhaal: met 1 of 2 tikken (ook van normale vijanden) ben je al dood.
Die lijst is sowieso wel toe aan vernieuwing. Veel users zijn inmiddels #ANONIEM zoals Superfruitig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:03 schreef KennyPowers het volgende:
Mijn browser vindt de OP "not secure". Heb al 1 van de avatars uit de lijst verwijderd die not secure was maar hij zegt het nog steeds.
Nee het komt niet door mijn ranzige plaatjes.
Kutusers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die lijst is sowieso wel toe aan vernieuwing. Veel users zijn inmiddels #ANONIEM zoals Superfruitig.
Nee.quote:
quote:
De game gaat achteruit je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:58 schreef KennyPowers het volgende:
The Lord of the Rings: Gollum adds PS4, Xbox One, and Switch versions
Niet meer interessant dus
Gollum ziet er vanaf het eerste moment al tuk uit, denk niet dat dit veel uitmaaktquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
De game gaat achteruit je verwacht het niet.
Deze generatie gaat weer een hoop potentiële mooie en goede games tegenhouden.
Prachtige game inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gollum ziet er vanaf het eerste moment al tuk uit, denk niet dat dit veel uitmaakt
Craig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prachtige game inderdaad[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige generatie gaat dit vooral beter maken.
Catquest 2 is in de aanbieding.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik verveel me echt dood. 2020 is echt een kut jaar qua games.
Ga kibbeling happenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Klopt, wel enorm veel games uit m’n backlog kunnen spelen die ik anders misschien nooit had gespeeld. Zaten wel echt kut games tussen. Hoog tijd voor nieuwe shit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Mortal shell kan je halenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt, wel enorm veel games uit m’n backlog kunnen spelen die ik anders misschien nooit had gespeeld. Zaten wel echt kut games tussen. Hoog tijd voor nieuwe shit.
En dan heb je bij PlayStation nog TLOUII en Ghost of Tjap Tjoy gehad. Bij Nintendo is het droger dan de kut van je overbuurvrouw.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:29 schreef RickoKun het volgende:
Die is prostituee.... (of nja call girls/oud lijk).quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan heb je bij PlayStation nog TLOUII en Ghost of Tjap Tjoy gehad. Bij Nintendo is het droger dan de kut van je overbuurvrouw.
Aftrekbaar (hue hue) van de belasting natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die is prostituee.... (of nja call girls/oud lijk).
Mag toch hopen dat die niet droog is anders is glijmiddelen een flinke kostenpost elke maand.
Hue hue hue HIJ MAAKT HEM GEWOONquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aftrekbaar (hue hue) van de belasting natuurlijk
Wat is dit. Single player World of Warcraft?quote:
Daar lijkt het wel het meest op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is dit. Single player World of Warcraft?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 | 2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81 altron33.gif Altron - Djehoetie dcptcn_ava.jpg azazel1707 - azazel1707 Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah avatar_glow.png BarryOSeven - BarryOSeven martin.jpg Buitendam- McNultyMD F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL soviet.gifCherrycoke - Storozhevoy01 mgs.png Chrizs - Chrizs FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer lulz.jpg Colordeaf - Zalathas Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger HOLY.gif defokkingfoker - soving123 ME.jpg Disker91 - Disker IMG_3324.GIFDKUp - sammie888 111.png Donderjagers - DonderjagerNL Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL avatar.jpg Dopekoe - Dopekoe ren.gif Dr.Mikey - Dr-Maikel axZd09K_700b.jpg Drankster - Drankster033 noiconn.png Elshaarawy92 - SR-61- UI.gifEnchanter - Dries--Roelvink Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia ibrahimovic.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz 1234.gif Friday12 - Mitchelderue Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89 toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje Doom-Demon.gif I.C.O.N. - Vempel fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90 Ivo1986 - Ivo_Rouwette spam.jpg janrad - crashtestnl85 snake60.jpg Jay_Snake - Jay_Snake m0DMdHj.gif Jiang153 - Megamarco2 1908.png Jimbo - Pyrrolidone wWtFI7V.jpg Jungle_Jim - Jim Salabim b.jpg kamikazebanaan - miniruis16 Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie kenny3.jpg KennyPowers - Beware_Of_Bob avatar2.jpg Koopsie - Rtootall 12a.jpg kurk_droog - minidof 6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL 66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink loader.gif Leonos - LeonosNL AppIcon60x60.png lord_bono - Live_Fight_Race output_IpSk14.gifl0lownkill - vanderploeg38 maniack28.PNG Maniack28 - Koekenbakker28 FokUI.jpg Maraca - Donestea ietsjiegoo.pngMauskoekwaus - Mauzizz IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030 blutkind.png Mystikvm - Mystikvm bambambam.gif n8n - n8n-up 7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000 fuuuu.gif Notorious_Roy - notoriousroy 2urtv6c.gif OverRated - Faithless__NL 33.png Pizzapuntje - tessaap 21bwhf.jpg PowerLoungen - PowerLoungen580 z.jpg PSYCHEV - Lykebz fok2.jpg rene90 - rene2870 corvo.jpg replay11nl - replay11nl Fok2.gif Richie2000 - chanrich99 Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15 movingavatars.gifRossdale - RossdaleNL cr7.jpg Roypsv - roydewit kak2.jpeg RRuben - TjRuben rsz_333.jpg s0ul1991 - Son_Of_North eye-human-60x60.jpg SanAnt - ghpeet bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek fry3.gif speknek - spekkehNL Dark_Souls_gif_2.gif StateOfMind - StateOfMind1976 Calcifer.jpg StefanW - Swalthie Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken liv.gif Studiotje - Baszert bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel paku.png SuperFruitig - SuperFruitig psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV potato_kopie.jpeg T_Fuff - Fuff_Puffy TD2015-2.gif TARDIS. - VinedX pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale ToekLR.jpg Toekito - Tiede-Jan homer2.png Tuckgamer - Tuckgamer fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie vliegje.gifVisserij - Boeman fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93 2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX 1.jpeg Vault-Boy - Vault-Tec1986 b5qzhw.jpg Fylax - FylaxX sami.png Gezicht - Bats_NL 638283338klein.png Ivo1986 - Ivo_Rouwette Xummon_small.png Xummon - Xummon Arnie.jpg Spierbal - Vonkiii Bla.jpg Gutanoth - Gutanoth50 cartoon_small.jpg Cryothic - Cryothic AC-Milan.png ForzaMilan - Bonsie91 guyvie.giftheguyver Dom13n4t0r |
Is mmarsu er al uit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:38 schreef Jimbo het volgende:
Gezien ik niet zo taffus lui ben als onze Roy,zal ik de OP lijst eens updaten, maar daar heb ik wel jullie hulp bij nodig. Wie in deze lijst wil er:
• uit
• in
• moet er uit omdat ze hier nooit meer komen
[ code verwijderd ]
ik moest lachenquote:
lol.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:59 schreef KennyPowers het volgende:
Sorteren op aantal plats
Moeten we even psnprofiles scrapen
sorteren op plats/rarity is beter iddquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
lol.
Iedereen My Name is Mayo en consorten kopen om hogerop te komen.
Hoog staan op psn is 1 ding, maar hoger staan in het fok ps4 topic is #goals.
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:13 schreef DKUp het volgende:
sammie888
Even de PS4 stability update doen.....
Nou heb ik zin in friet met mayoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
sorteren op plats/rarity is beter idd
1 stardew valley = 100 mayo's
wat is mijn hollow knight en sekiro plat dan waard?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
sorteren op plats/rarity is beter idd
1 stardew valley = 100 mayo's
In:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 13:38 schreef Jimbo het volgende:
Gezien ik niet zo taffus lui ben als onze Roy,zal ik de OP lijst eens updaten, maar daar heb ik wel jullie hulp bij nodig. Wie in deze lijst wil er:
• uit
• in
• moet er uit omdat ze hier nooit meer komen
[ code verwijderd ]
sekiro = 3.5 mayo'squote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is mijn hollow knight en sekiro plat dan waard?
als je stardew moeilijker vind dan hollow knight, heb ji jde HK plat nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
sekiro = 3.5 mayo's
hollow knight = 10 mayo's
valt wel mee
Stardew Valley is 0.97% op psnprofiles (0.3% op PSN)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je stardew moeilijker vind dan hollow knight, heb ji jde HK plat niet
die bossrus heb ik nog steeds nachtmerries van haha
heeft er volgens mij meer mee te maken dat er meer spelers zijn voor SV dan HKquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Stardew Valley is 0.97% op psnprofiles (0.3% op PSN)
HK (EU) is 9.69% op psnprofiles (1.8% op PSN)
My name is Mayo is 96.20% op psnprofiles (81.0% op PSN)
Zeldzaam is niet hetzelfde als moeilijk, maar het is de enige data die je hebt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heeft er volgens mij meer mee te maken dat er meer spelers zijn voor SV dan HK
maar als je MNIM niet kan platten, dan faal je wel![]()
gerapporteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:39 schreef Jimbo het volgende:
ik wil niet veel zeggen, maar als dit zo doorgaat gaat blasphemous een controller kosten, wat een buggy kutspel (maar ik mag niet klagen, ik kocht 1 item en unlockte de trophy voor 100% de game uit te spelen, dat scheelt even gigantisch veel tijd voor de plat zet)
quote:
Op psnprofiles, maar alleen als je het spel zelf ook hebt.quote:
jouw fall guys 5 wins trophy ruilen voor deze blasphemous trophy?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Op psnprofiles, maar alleen als je het spel zelf ook hebt.
Dus ik kan wel jouw fall guys trophies rapporteren maar niet je blasphemous trophies.
Het is ook meer als mensen echt hacken (alle trophies binnen 1 minuut of zo)quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jouw fall guys 5 wins trophy ruilen voor deze blasphemous trophy?
Vraag me bij sommige mensen sowieso af hoe ze die trophys zo ziek snel halen, ook gewoon bij die hakoom. Dat moet wel een team zijn of iets :/quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is ook meer als mensen echt hacken (alle trophies binnen 1 minuut of zo)
Exploits or bugs mag gewoon.
Je bent vast niet de enige bij wie die Blasphemous bugged is.
Wel de museumcollectie compleet? Want dat is de andere zeldzame trofee geloof ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:35 schreef Drankster het volgende:
Ik heb de Stardew plat bijna maar heb geen zin om die mini game te spelen. Heeft ook een hoog rng gehalte.
quote:I don't know if anyone posted about this, or cares. I just noticed on the PS store you can watch Get Out, BlacKKKlansman, and Straight Outta Compton for free right now. You can add them and have a month to watch the movies.
Ja moet alleen nog de Joja route en Journey of the Prairie King uitspelen en uitspelen zonder dood te gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel de museumcollectie compleet? Want dat is de andere zeldzame trofee geloof ik.
Ja, is pittig. Heb er lang over gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja moet alleen nog de Joja route en Journey of the Prairie King uitspelen en uitspelen zonder dood te gaan.
FFVII al opgegeven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is pittig. Heb er lang over gedaan.
Maar als een absolute scrub als ik het kan, kan jij het ook.
Voorlopig. Er gaat veel tijd zitten in civ 6. En soms doe ik even potje fallgays.quote:
Ik mis de tijd dat iedereen nog noob was in fall guys.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorlopig. Er gaat veel tijd zitten in civ 6. En soms doe ik even potje fallgays.
Je hebt maar een klein aantal bazen, dus daar hoef je alleen maar naar toe te rushen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 00:54 schreef Jimbo het volgende:
Spoilers obv. maar wel heel netjes al, 34min
SOONY wil gewoon dat je een nieuwe PS4 koopt en later een PS5 voor de remaster.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm. Probeer ik zojuist voor de 2e keer Horizon Zero Dawn te installeren, start ik de game; "Error reading disc, disc will be ejected". Alleen komt de disc er niet uit, en handmatig met 't knopje ook niet
ah jouw diskkreng ook kapot?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm. Probeer ik zojuist voor de 2e keer Horizon Zero Dawn te installeren, start ik de game; "Error reading disc, disc will be ejected". Alleen komt de disc er niet uit, en handmatig met 't knopje ook niet
Sony hardware strikes again.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik zou even wachten op de Skyrim 4K@60fps 3D audio remaster.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:50 schreef StateOfMind het volgende:
Speaking of HZD, ik ga mijn PS4 maar eens aanslingeren en verder met de dlc.
Toe ik gisteren door de besneeuwde bergtoppen liep, kreeg ik trouwens ook opeens zin om Skyrim weer eens af te stoffen.
Ho hoquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op de Skyrim 4K@60fps 3D audio remaster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |