Mwahquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja Pie, hoe is het verder met de gezondheid en al?
Zo voelt het wel de afgelopen dagen inderdaad, dat men weer leeft en zich maar moet zien te vermaken met verplichtingen en vrijheden. En dan is de dag alweer voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
MwahKan beter
![]()
Maar goed ik leef ...of zoiets![]()
En jij? Lekker geslapen?
Hoe je poept hoef ik niet te weten
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo voelt het wel de afgelopen dagen inderdaad, dat men weer leeft en zich maar moet zien te vermaken met verplichtingen en vrijheden. En dan is de dag alweer voorbij.
Bij hoge uitzondering moest ik gisteravond voor het slapen gaan een dralla draaien. Zal wel door de chilischotel komen die de chefkkokkin had gemaakt. Die was best wel pittig.
Hier ook welquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Jajaja.
Ik zie dat het hier wel waait...
Hier gelukkig (nog) niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier ook welEn het miezert hier ook
Ik zag haar een paar dagen geleden nog. Heb nu een kastje voor de deur gezet waar ze in kan eten en drinken en evt ook kan slapen . Niet dat ik verwacht dat ze dat ook gaat doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier gelukkig (nog) niet.
Hoe gaat het met de buurtpoes?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb mijn dralla nog nooit betrapt dat het in stervorm eruit kwam![]()
DASOOquote:
Min of meer de enigszins informatieve SC van WKNquote:
Owquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Min of meer de enigszins informatieve SC van WKN
quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag haar een paar dagen geleden nog. Heb nu een kastje voor de deur gezet waar ze in kan eten en drinken en evt ook kan slapen . Niet dat ik verwacht dat ze dat ook gaat doen
Ook bliksem en donder?quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier wel een grijzige lucht......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |