En lief. Maar goed. Whatsup verder?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat had je al eens verteld inderdaad
Mega honden
Hoe gaat ie daar?quote:
Zoals gewoonlijk, niet veel bijzonder. Eigenlijk best saai maar dat is wat ik er zelf ook een beetje van maak denk ik. Ik had het graag anders gezienquote:
Ah weer begonnen dusquote:
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wachten is op Pad Clear en dan komt NSF
dan zal ik ook wel hier ff een link plakken
Oh maar dat ligt idd hoe je het leven zelf invult hequote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, niet veel bijzonder. Eigenlijk best saai maar dat is wat ik er zelf ook een beetje van maak denk ik. Ik had het graag anders gezien
Je bent okay zoals je bent stok!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, niet veel bijzonder. Eigenlijk best saai maar dat is wat ik er zelf ook een beetje van maak denk ik. Ik had het graag anders gezien
Ja dat is waar. Maar soms verlang je naar dingen die je niet hebt en dan gaat dat lastig natuurlijk. Maar we roeien met de riemen de we hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh maar dat ligt idd hoe je het leven zelf invult he
Hoeft niet saai te zijn
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent okay zoals je bent stok!!
Nietsquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, bedoelde dat. Maar waar dacht jij dan aan
Oh die heb ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar soms verlang je naar dingen die je niet hebt en dan gaat dat lastig natuurlijk. Maar we roeien met de riemen de we hebben.
Alles goed verder met de kleintjes enzo? Vinden ze het al leuk op school?
Op het moment niet zoveelquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh, sorry, dan verwar ik je met iemand anders.
Dus wat houdt jou allemaal bezig?
De dingen des levens hé...quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op het moment niet zoveel
Beetje de standaard dingen enz
Inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:58 schreef stokj het volgende:
[..]
De dingen des levens hé...![]()
Jeetje het is echt een zondag.
Ik had ooit een date (ja als HoS heb ik ooit gedatet ja) met een meid die me wel leuk vond en wilde dat ik altijd in haar belang koos. Als ik een keer iets niet wou ging ze daar zo moeilijk over doen terwijl ik uitlegde waarom ik iets niet wou. En dan maar boos worden.... en het ergste was dat ze nooit in real life of via de telefoon dingen wou uitpraten. Het moest altijd via Whatsapp. Want dan kon ze reageren wanneer ze zin had. HAHAHAquote:
Hier waait het ondertussen al hard. En de zon is verdwenen. Alleen maar wolken.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Een zondag waar je soms niks doet en soms wel
Als iemand zulke rare eisen heeft dan klopt er al iets niet natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had ooit een date (ja als HoS heb ik ooit gedatet ja) met een meid die me wel leuk vond en wilde dat ik altijd in haar belang koos. Als ik een keer iets niet wou ging ze daar zo moeilijk over doen terwijl ik uitlegde waarom ik iets niet wou. En dan maar boos worden.... en het ergste was dat ze nooit in real life of via de telefoon dingen wou uitpraten. Het moest altijd via Whatsapp. Want dan kon ze reageren wanneer ze zin had. HAHAHA
Hier geen wind maar wel bewolktquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier waait het ondertussen al hard. En de zon is verdwenen. Alleen maar wolken.
Nee precies, en als ik aan het woord was denderde ze er zo overheen met een ander onderwerp. Dus je kan begrijpen dat ik gelijk was afgeknapt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iemand zulke rare eisen heeft dan klopt er al iets niet natuurlijk
Echt wel !!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee precies, en als ik aan het woord was denderde ze er zo overheen met een ander onderwerp. Dus je kan begrijpen dat ik gelijk was afgeknapt.
Zo warm was het hier helaas niet. Heb in dagen weer een vest aan moeten doen. Zal ook door de wind komen die het fris maakt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen wind maar wel bewolkt
Begin van de middag scheen de zon, kon je ook wel merken in huis
Oh dat heb ik vrijdag gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo warm was het hier helaas niet. Heb in dagen weer een vest aan moeten doen. Zal ook door de wind komen die het fris maakt.
Dus wat ga je vanavond eten? De chefkokkin heeft roti gemaakt (rook ik)
Achja, maar hoe langer je wacht hoe kieskeuriger je wordt merk ik.squote:Op zondag 30 augustus 2020 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !!Daar zou ik ook niet tegen kunnen
Geen ideequote:Op zondag 30 augustus 2020 16:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, maar hoe langer je wacht hoe kieskeuriger je wordt merk ik.s
Heerlijk!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk hé, met grote brokken aardappel en kousenband
Ik merk het wel aan mijzelf. Maar ik merk ook dat ik nu beter weet wat ik zoek. Als het dan ooit komtquote:
Ja, bij Faibel Rustem hadden ze vroeger rotiplaten zo groot als een autowiel met grote brokken aardappel. Maar sinds de rotirol verkopen ze alleen dat maar.quote:
Dat is ook alleen maar goed toch? Beter dat je weet wat je niet wil en daardoor ook wat je wel wilquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik merk het wel aan mijzelf. Maar ik merk ook dat ik nu beter weet wat ik zoek. Als het dan ooit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |