Puntjes scoren bij DTS enneeh mijn liefie Mrsloveable verwennen enneeh baggeren enneeh weblogjes makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Hiiiii!
Maar vertel eens, wat zijn je talenten?
Dat zijn een heleboel talenten! MrsLoveable is een gezegende vrouw.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Puntjes scoren bij DTS enneeh mijn liefie Mrsloveable verwennen enneeh baggeren enneeh weblogjes maken
Ja he hee, het is hier wel rustig trouwensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel talenten! MrsLoveable is een gezegende vrouw.
Ja, zo opeens. Zelf heb ik ook niet altijd zin in koetjes en kalfjes. Hangt ook af van het onderwerp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja he hee, het is hier wel rustig trouwens
ohhhhhhhhhh in dts heb je elke seconde een berichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, zo opeens. Zelf heb ik ook niet altijd zin in koetjes en kalfjes. Hangt ook af van het onderwerp.
Dat is dan weer te druk en meestal ook niet onderwerpen die bij boeienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh in dts heb je elke seconde een bericht
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Okay laat ik verstandig zijn en me netjes uitlaten
Leuke users in DTS hee
Nee zeg ff eerlijk, ik voel rel 24 aankomen deze maandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Okay laat ik verstandig zijn en me netjes uitlaten
Leuke users in DTS hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |