Puntjes scoren bij DTS enneeh mijn liefie Mrsloveable verwennen enneeh baggeren enneeh weblogjes makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Hiiiii!
Maar vertel eens, wat zijn je talenten?
Dat zijn een heleboel talenten! MrsLoveable is een gezegende vrouw.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Puntjes scoren bij DTS enneeh mijn liefie Mrsloveable verwennen enneeh baggeren enneeh weblogjes maken
Ja he hee, het is hier wel rustig trouwensquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel talenten! MrsLoveable is een gezegende vrouw.
Ja, zo opeens. Zelf heb ik ook niet altijd zin in koetjes en kalfjes. Hangt ook af van het onderwerp.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja he hee, het is hier wel rustig trouwens
ohhhhhhhhhh in dts heb je elke seconde een berichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, zo opeens. Zelf heb ik ook niet altijd zin in koetjes en kalfjes. Hangt ook af van het onderwerp.
Dat is dan weer te druk en meestal ook niet onderwerpen die bij boeienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh in dts heb je elke seconde een bericht
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Okay laat ik verstandig zijn en me netjes uitlaten
Leuke users in DTS hee
Nee zeg ff eerlijk, ik voel rel 24 aankomen deze maandquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Okay laat ik verstandig zijn en me netjes uitlaten
Leuke users in DTS hee
Moet daar geen 0 achter die 24?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zeg ff eerlijk, ik voel rel 24 aankomen deze maand
Nee 23 zitten we op deze maand, ik tel elke dag mee. Maar wat is jouw geschiedenis met DTS?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet daar geen 0 achter die 24?
Ik had alweer wat getypt , en toch maar weer weggehaaldquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had alweer wat getypt , en toch maar weer weggehaald![]()
Het wordt wel wat met mij![]()
Zeg nouuuuuuuuuquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had alweer wat getypt , en toch maar weer weggehaald![]()
Het wordt wel wat met mij![]()
Ik heb er wel eens een fitty gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee 23 zitten we op deze maand, ik tel elke dag mee. Maar wat is jouw geschiedenis met DTS?
Nou dat was leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een fitty gehad![]()
Maar ik kom er het liefst zo min mogelijk
De fitty's die ik er wel eens heb? Of dat ik werd getagd in DTS?quote:
Er is dus bijna elke dag ruzie in DTS! Vooral de laatste dagen doordat fok down ging en mensen boos waren dat andere punten kregen daardoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een fitty gehad![]()
Maar ik kom er het liefst zo min mogelijk
Jij lijkt mij uitermate geschikt om de boel nog wat verder op te fleuren met wat rel werkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is dus bijna elke dag ruzie in DTS! Vooral de laatste dagen doordat fok down ging en mensen boos waren dat andere punten kregen daardoor
Ik kan hier geen antwoord op geven!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij uitermate geschikt om de boel nog wat verder op te fleuren met wat rel werk![]()
Kom op Paul JE KAN HET![]()
Klein verschil hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was ff kwijt waar ik zat![]()
JUICH, DB of DTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |