Niet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Waf waf
Iedereen is nog te moe voor onzin baggeren zo te zien
quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Waf waf
Iedereen is nog te moe voor onzin baggeren zo te zien
Zou dat het zijn?quote:
Niet echt maar we gaan door. Klein lichtpuntje; overdrachtsbelasting wordt vanaf 1 januari 2021 afgeschaft, dus kan ik eerder een huis kopen. Nog even volhouden hier dus. Maar stel het kan eerder, dan doe ik het ook. Zit bijna op het bedrag dat ik wilde sparen, dus fingers crossedquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
Kopje! Red je het allemaal nog? Hoop dat je in goede gezondheid bent etc.
De rest heeft zich in slaap gedronken de afgelopen nachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?![]()
Ol zit gewoon te wachten op de hop![]()
Het leven gaat door inderdaad. Hopelijk wordt jouw lichtpuntje uitgewerkt tot wat moois.quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet echt maar we gaan door. Klein lichtpuntje; overdrachtsbelasting wordt vanaf 1 januari 2021 afgeschaft, dus kan ik eerder een huis kopen. Nog even volhouden hier dus. Maar stel het kan eerder, dan doe ik het ook. Zit bijna op het bedrag dat ik wilde sparen, dus fingers crossed![]()
En hoe is het met jou?
Zou het?quote:Op zondag 30 augustus 2020 10:58 schreef stokj het volgende:
[..]
De rest heeft zich in slaap gedronken de afgelopen nacht
Het zou wat zijn als je, zeker in deze tijden, via VR toch op zo een festival of lancering o.i.d. kan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Ik weet dat @:engine naar een mysteryland stream zat te kijken![]()
Nu maar hopen dat hij straks op tijd wakker wordt voor de hop![]()
Ik heb helemaal geen drank gehad gisteren
Zou willen dat je uit die dip kwam, ik zie je liever vrolijk..quote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef stokj het volgende:
Het leven gaat door inderdaad. Hopelijk wordt jouw lichtpuntje uitgewerkt tot wat moois.
Hier gaat alles zoals gewoonlijk. Niet echt veel bijzonders in het leven. Veel zelfstandige dingen doen maar verder is het zoals het is denk ik...
Dat zou wel heel weird zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je, zeker in deze tijden, via VR toch op zo een festival of lancering o.i.d. kan zijn.
Ben al een tijdje wakker hoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Ik weet dat @:engine naar een mysteryland stream zat te kijken![]()
Nu maar hopen dat hij straks op tijd wakker wordt voor de hop![]()
Ik heb helemaal geen drank gehad gisteren
Die heb ik wel opgenomenquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ben al een tijdje wakker hoor
Heb theo maassen nog terug gekeken. Was leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |