Yesssquote:
Koffie is altijd goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
YesssHoewel ik moet nog een beetje wakker worden
![]()
Ik was gisteravond al heel vroeg op de bank voor de tv in slaap gevallen![]()
Zo nog maar ff wat koffie zetten![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Koffie is altijd goed.. ik zet ook nog een bakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL WEEKEND OF THE YEARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gibs!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis je echt veel te veel hoor.....al op vakantie geweest??
Poetsie foetsiequote:
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good lifequote:
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.
Stiekem ben ik wel even blij met mijn FOK! pauze. Kom meer en vaker buiten en dat bevalt mij erg goed
[..]
Poetsie foetsie!
[..]
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good life![]()
Snap ik wel hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nope geen plannen. Wacht wel tot die covid over is en dan lekker een flinke poos er uit. Voor nu bezig met werk, druk druk druk.
Stiekem ben ik wel even blij met mijn FOK! pauze. Kom meer en vaker buiten en dat bevalt mij erg goed
[..]
Poetsie foetsie!
[..]
Joah, was even weg. Straks de laptop weer dicht en lekker de stad in. Tijd om weer mosselen te eten en een flesje wijn te slurpen. Living the good life![]()
Ben bang dat ie dat niet gaat doen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hier vaker langs moet komen
Logischquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dat niet gaat doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |