Gezellig, dat dat nog bestaat. Als kleine HoS ben ik er ook ooit geweest. Kan me er helaas niet veel van herinneren.quote:
Ik heb al gegeten. Aardappelgratin met kipfilet en stoofperen. Jij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tsja euh... eh.... nouja ehm wat ga jij eten?
Oe genot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Aardappelgratin met kipfilet en stoofperen. Jij?
Ja is leuk, loopt wel losquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig, dat dat nog bestaat. Als kleine HoS ben ik er ook ooit geweest. Kan me er helaas niet veel van herinneren.
Pas je wel goed op voor oudjes of kleintjes die lopen te hoesten en te proesten.
Ja, ik heb al een idee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk. Beetje saai. We moeten het zelf leuk gaan maken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Nope! Ik had zelf ook geen inspiratie dus had ik maar wat uit de supermarkt gepakt.
Is wel wat anders dan aan de ketting lopenquote:
Zo maar ineensquote:
Goed! alles is over verhuisd !quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo maar ineens![]()
Hoe gaat het met je nieuwe stulpje?
Awww tof!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goed! alles is over verhuisd !en ik heb er al een aantal nachten geslapen. Wel wennen hoor maar heel fijn
Ja ik kan het me voorstellen!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zo blij mee, het is echt super leuk geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |