Ja, dat had ik elke ochtend en avond. Twee minuten om naar een ander perron te rennen en om te checken. En dan zes bejaarden voor je op de trap en een hele rij stuntels bij die paalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je eest bij de ene paal moet uitchecken en bij de andere moet inchecken en een krappe aansluiting hebt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had laatst blijkbaar bij een overstappaal op het perron uitgechecked, en kwam toen natuurlijk zo'n poortje tegen toen ik het station uit wilde. Dus ik maar even achter een vrouw aangelopen door het poortje, anders wist ik niet hoe ik naar buiten kwam. Die werd hartstikke boos, werd gelijk beschuldigd van zwartrijden dit dat. Ik nog proberen uit te leggen dat ik het systeem niet helemaal begreep en niet in NL woon, en per ongeluk boven al had uitgechecked. Nou dat schreeuwen tegen me ging nog even door. "WAT DENK JE WEL NIET, ZOMAAR ACHTER ME AANLOPEN, VUILE ZWARTRIJDER!!!"
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Welkom in Nederland.
En dat is inderdaad een bizarre handicap van het systeem. Dan moet je proberen te ontsnappen uit een station. Ook een paar keer gehad
blijkbaar ben ik al heel lang niet meer op een station geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.
Vroegah
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah had je dan nog weleens een of twee poortjes die open stonden voor dat soort acties.
Vroegah
Centenbakje neerzetten, misschien levert het nog genoeg op voor 🥐🍵quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te worden
Mattiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:10 schreef crv het volgende:
[..]
Centenbakje neerzetten, misschien levert het nog genoeg op voor 🥐🍵
Kan je niet inchecken op een ander paaltje en dan bij het poortje weer uitchecken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je gedoemd de rest van de nacht op het station door te brengen, of uitgescholden te worden
Ja kan ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kan je niet inchecken op een ander paaltje en dan bij het poortje weer uitchecken?
verschilt per station, er zijn ook de nodige stations waar de poortjes gewoon open staanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar ben ik al heel lang niet meer op een station geweest.
En er zíjn nog steeds stations zonder poortjes. Wegens te open enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
verschilt per station, er zijn ook de nodige stations waar de poortjes gewoon open staan
Mijn moeder welquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een plakwijsvinger en ik weet niet hoe ik daaraan kom![]()
Eerst koffie voordat ik dat mysterie op ga lossen
Emmen bijv.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En er zíjn nog steeds stations zonder poortjes. Wegens te open enzo.
Plausibel, ik denk niet dat ik ooit op station Emmen geweest ben.quote:
Kreeg ze de plafondspuiter niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal ligt zeker nog te meuren
Dat is volgende week pas, ze wil gewoon graag alles op tijd klaar hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg ze de plafondspuiter niet?
Pardon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik ook voor dr doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daaaaaaar ben ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal ligt zeker nog te meuren
zaterdagquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
nee 3 sept. Beetje stress vannacht want weet niet waar ik alles moet laten en geloof dat ik zelfs een parkeerplek voor ze moet regelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaaah, check.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 3 sept. Beetje stress vannacht want weet niet waar ik alles moet laten en geloof dat ik zelfs een parkeerplek voor ze moet regelen
Maar nog steeds gestopt met roken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee 3 sept. Beetje stress vannacht want weet niet waar ik alles moet laten en geloof dat ik zelfs een parkeerplek voor ze moet regelen
Ik vond het al heel wat dat ik nog wist dat die binnenkort komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgende week pas, ze wil gewoon graag alles op tijd klaar hebben
ja tegen alle verwachtingen in ook echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar nog steeds gestopt met roken?
Huehuequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het al heel wat dat ik nog wist dat die binnenkort komt.
Ik las 'm net terug en dacht exact hetzelfde.quote:
nou ja het is wel een klus hoor met al die zooi hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgende week pas, ze wil gewoon graag alles op tijd klaar hebben
Hou vol!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tegen alle verwachtingen in ook echt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik slinger vanavond ook maar even de plafondspuit aan.
Ja maar ik ken jou wel een beetje, dat is vandaag allemaal al opgeruimd omdat je bang bent dat je anders te laat bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is wel een klus hoor met al die zooi hier
Wel praktischer dan andersom op zich.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik ken jou wel een beetje, dat is vandaag allemaal al opgeruimd omdat je bang bent dat je anders te laat bent
Doe jij toch ook vaak genoeg man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De plafondspuit aan slingeren.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik ken jou wel een beetje, dat is vandaag allemaal al opgeruimd omdat je bang bent dat je anders te laat bent
Dat zou ik zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel praktischer dan andersom op zich.
Nee, nooit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe jij toch ook vaak genoeg man.
haags_minuutjequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
stel me haags ook wel voor als iemand die een kwartiertje in z'n agenda blockt voor 'copuleren'
En dat zet die er dan in als 'haags_kwartiertje'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
stel me haags ook wel voor als iemand die een kwartiertje in z'n agenda blockt voor 'copuleren'
kopulerequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
eerst 5 minuten klungelen om z'n kleren uit te doen.. dan nog 9 minuten stuntelen om de bh los t krijgenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat zet die er dan in als 'haags_kwartiertje'.
Nu wordt het allemaal duidelijk
Ik zie het Joop ook zo doen.quote:
Pehehehehe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst 5 minuten klungelen om z'n kleren uit te doen.. dan nog 9 minuten stuntelen om de bh los t krijgen
Ja goeiequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
Justin_Coitus
net erin en dan al yoghuren
Lukt me ook wel met 1 handquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.
En ze zijn zó makkelijk, bh's.Ik kan het met één hand, krijg ik na ruim 7 jaar nog steeds een "HOE DAN" reactie op.
Gewoon in de ene hand een schaar houdenquote:
Dan krijg je een blauw oog. En een leeggetrokken bankrekening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in de ene hand een schaar houden
Kapot scheuren met je tanden, levert extra druppels op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ah. dat was mijn MO op de middelbare school met strings die 10cm boven de broeken uit stakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bloeddruppels uit je neus ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot scheuren met je tanden, levert extra druppels op.
Spul slopen = einde.quote:
Da's geen ding.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krab jij nooit eens Jopie zijn rug naar de filet americain dan?
Mja, fat eerder, vrees ik. Al ben ik de afgelopen dagen met veel moeite weer een half kilootje kwijt.quote:
Altijd leuk om jou hier te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhm
[..]
Ook![]()
[..]
HaiHeb je gemist
Koetjesrepen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zet je die plaat van De Jeugd toch op?
Vind die hoge verschrikkelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die hoogsluitende broeken zijn meer iets voor vrouwen
Op witbrood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Koetjesrepen?
Is toch niet hetzelfde.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw Dachau-benen lijkt dat dan al snel twee meter lang.
Hoi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn maar weinig vrouwen bij wie dat echt goed staat
I (L) MOMMYJEANS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn maar weinig vrouwen bij wie dat echt goed staat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw Dachau-benen lijkt dat dan al snel twee meter lang.
Gaat nu niet, want op kantoor en niet zo'n ding aan.quote:
Iemand die vrijwillig koetjesrepen eet, kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goddomme trut, jij weet niet wat lekker is !!
Zou ook niet mijn keuze zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iemand die vrijwillig koetjesrepen eet, kan ik niet serieus nemen.
Nee IJsdraakje is een leuke username.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iemand die vrijwillig koetjesrepen eet, kan ik niet serieus nemen.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee IJsdraakje is een leuke username.
Bekt wel lekker jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee IJsdraakje is een leuke username.
Al bekt bitterbal beter. Nerm.quote:
jijquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goddomme trut, jij weet niet wat lekker is !!
quote:
Alsof we aan slapen toe gaan komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mogen we dan wel in Berlijn slapen?
Nee, ik wil currywurst eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof we aan slapen toe gaan komen.
Ja het was ook wat raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Haha ze stoppen nu al met die mondkapjesplicht.
was te verwachten. niet te handhaven dit dat.
Heb je niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan me toch een hoop posts van jouw kant herinneren die het tegenovergestelde zeggen hoor.
Dit is nu confirmed. Geef loonsverhogingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een enorme bug opgelost waar de bazen hun hoofd al 1,5 jaar over breken.
Rentokil gebeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is nu confirmed. Geef loonsverhoging.
Het grappige is dat dit dus echt helemaal per ongeluk ging. Ik moest een kleine opdracht uitvoeren, maar omdat dat oude dingen sloopte kwam ik op een side quest om die oude dingen te vernieuwen. Tijdens het vernieuwen kwam ik erachter dat bepaalde zaken van oude dingen al heel lang niet meer werkten en kwam ik dus weer op een side quest terecht om dat weer werkend te maken. En dat heeft deze bug uiteindelijk opgelostquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mooi hoor
Werken ze in jouw wereldje met bonussen daarvoor?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit dus echt helemaal per ongeluk ging. Ik moest een kleine opdracht uitvoeren, maar omdat dat oude dingen sloopte kwam ik op een side quest om die oude dingen te vernieuwen. Tijdens het vernieuwen kwam ik erachter dat bepaalde zaken van oude dingen al heel lang niet meer werkten en kwam ik dus weer op een side quest terecht om dat weer werkend te maken. En dat heeft deze bug uiteindelijk opgelost![]()
.
En geen idee eigenlijk of bonussen voor zulke fixes een ding zijn, bij ons niet in ieder geval.
"My code works. I have no idea why".quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh handig haha.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best wel trek in een bammetje. Maar ben bij mijn pa en die moest eerst boodschappen doen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou weet ik niet. Voor alle lieve mensen die mijn aanwezigheid op prijs stellen wel denk ikquote:
Oh ja dat ben ik wel hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou weet ik niet. Voor alle lieve mensen die mijn aanwezigheid op prijs stellen wel denk ik
Fijnquote:
Dan wens ik je veel plezier morgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn![]()
Ik ga vandaag weinig doen eigenlijk. Heb de hele dag om mijn tas in te pakken. Morgen de hort op
Wat ga je ook alweer doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn![]()
Ik ga vandaag weinig doen eigenlijk. Heb de hele dag om mijn tas in te pakken. Morgen de hort op
Weekje naar het Sauerland. Wandelen als het weer goed is, en anders zwemmen.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekje naar het Sauerland. Wandelen als het weer goed is, en anders zwemmen.
Oeh zwemmenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kom tussendoor wel even uit het water af en toe hequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh zwemmenLeuk. Week niet te lang?
Anders ben je na een week een gerimpelde berg roze vlees.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kom tussendoor wel even uit het water af en toe he
beter voor het velletje jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik kom tussendoor wel even uit het water af en toe he
Zie ik er net zo uit als @goldfinger1963 bedoel jequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders ben je na een week een gerimpelde berg roze vlees.
nee volgens mij niet. Doe nog maar evenquote:
Onder je dekbed zijn geen storingenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:52 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM ZIJN ER OVERAL STORINGEN VANDAAG
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee volgens mij niet. Doe nog maar even
Hogedrukgebied.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder je dekbed zijn geen storingen
Bwooh ik heb net het ontbijt pas op johquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Zo laat. Jemig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh ik heb net het ontbijt pas op joh
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze vakantieman heeft uitgeslapen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh zwemmenLeuk. Week niet te lang?
Het is toch verkansie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze vakantieman heeft uitgeslapen
Geen Zweden meer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meerquote:
Positiefquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meerVerschoven naar juni-juli volgend jaar. En ook dat moeten we nog maar zien...
nah dan doen we toch wel weer normaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meerVerschoven naar juni-juli volgend jaar. En ook dat moeten we nog maar zien...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah dan doen we toch wel weer normaal
Ik vrees dat heel 2021 ook nog kut gaat zijn qua restricties mbt reizen enzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naaah kap nou. Echt niet hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat heel 2021 ook nog kut gaat zijn qua restricties mbt reizen enzo.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat heel 2021 ook nog kut gaat zijn qua restricties mbt reizen enzo.
Ik vrees het, hoop dat het niet zo is, maarja, ik maak de regels niet.quote:
Nja dat dachten we eerder van "later dit jaar" ook. Ik moet zeggen dat ik het vooralsnog behoorlijk uitzichtloos vind. Juni volgend jaar hebben we geen vaccin ook nog bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je in maart staan? k ga er toch echt wel vanuit dat ik dan al in thailand zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:43 schreef Fogel het volgende:
Ik ga er nu al vanuit dat een trip in maart niet doorgaat, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Omdat jullie ook naar Noorwegen en Finland wilden? Ik vraag het me af aangezien Zweden 'gewoon oké' is (en ik zelf volgende week die richting in vertrekquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is reizen zo belangrijk voor je dan? Ik dacht dat je mensen die graag reizen laatst nog een probleem noemdequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Jongens hou op, ik krijg hartkloppingen van jullie.
Weekend Tokyo voor hanami.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je in maart staan? k ga er toch echt wel vanuit dat ik dan al in thailand zit
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is reizen zo belangrijk voor je dan? Ik dacht dat je mensen die graag reizen laatst nog een probleem noemde.
Zweden is veel te lang "gewoon niet oke" geweest, namelijk oranje. En zelfs toen de rest van Zweden geel werd bleef de regio Göteborg oranje. We hebben heel lang zien aankomen dat ALS we er al heen zouden kunnen, we tegen zo veel beperkingen aan gingen lopen (mondkapjes, handgel, afstand houden, maar ook attracties en musea die gesloten zijn) dat er van "fatsoenlijk genieten" al lang geen sprake meer kon zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jullie ook naar Noorwegen en Finland wilden? Ik vraag het me af aangezien Zweden 'gewoon oké' is (en ik zelf volgende week die richting in vertrek).
Vanaf Noorwegen gezien is een groot deel van Europa "rood", inclusief Nederland en "half" Zweden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jullie ook naar Noorwegen en Finland wilden? Ik vraag het me af aangezien Zweden 'gewoon oké' is (en ik zelf volgende week die richting in vertrek).
Laatste week van maart en eerste van april schijnt het beste te zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Early May' zeggen zeIk was er in april en er was al veel weg.
Kan best zijn dat ze met "May" april bedoelen hoor, aziatenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Early May' zeggen zeIk was er in april en er was al veel weg.
Ah ja, dat begrijp ik wel. Ik heb zelf geen moeite met maatregelen en vrijwel niets is gesloten in de dorpen en steden waar wij heen gaan. We zullen zien, als het niet bevalt zijn we binnen een dag weer thuis of in een heel ander deel van Europaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zweden is veel te lang "gewoon niet oke" geweest, namelijk oranje. En zelfs toen de rest van Zweden geel werd bleef de regio Göteborg oranje. We hebben heel lang zien aankomen dat ALS we er al heen zouden kunnen, we tegen zo veel beperkingen aan gingen lopen (mondkapjes, handgel, afstand houden, maar ook attracties en musea die gesloten zijn) dat er van "fatsoenlijk genieten" al lang geen sprake meer kon zijn.
Als je dan een bedrag aftikt als dat wat drie weken Scandinavië kost, dan wil je wel genieten ook. Dus dat was geen optie meer. Nu gaan we, voor veel minder geld, gewoon wat minder ambitieus doen. 6 nachten in plaats van 23. En gewoon een beetje wandelen en zwemmen. Dingen die wel kunnen. Zodat we er toch even een beetje uit zijn.
Als je naar een ander deel gaat moet je wel eerst even checken of Nederland, Duitsland en Zweden niet op de shitlist van het betreffende land staan. Of gewoon even 14 dagen in quarantaine, kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ja, dat begrijp ik wel. Ik heb zelf geen moeite met maatregelen en vrijwel niets is gesloten in de dorpen en steden waar wij heen gaan. We zullen zien, als het niet bevalt zijn we binnen een dag weer thuis of in een heel ander deel van Europa.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Omdat de sfeer hier zo hoopvol is over de toekomst
Ik help je hopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah ja, dat begrijp ik wel. Ik heb zelf geen moeite met maatregelen en vrijwel niets is gesloten in de dorpen en steden waar wij heen gaan. We zullen zien, als het niet bevalt zijn we binnen een dag weer thuis of in een heel ander deel van Europa.
zelf bedacht? :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Andere naam voor high miles club: airvrijer.![]()
![]()
verschrikkelijkquote:
Inrichting wel beetje maar ik vind het idee wel erg gaaf.quote:
Bedankt voor het advies, maar ik ga niet helemaal onvoorbereid op reis hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je naar een ander deel gaat moet je wel eerst even checken of Nederland, Duitsland en Zweden niet op de shitlist van het betreffende land staan. Of gewoon even 14 dagen in quarantaine, kan ook natuurlijk.
Laat die Belgen een beetje heel. Belgische vrouwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben in België![]()
Als jullie komend weekend een bericht lezen over een paar Hollanders die opgepakt zijn in de Ardennen dan weten jullie dat ik er een tijdje niet meer ben
Belgische vrouwen kreunen wel geilquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Laat die Belgen een beetje heel. Belgische vrouwen![]()
'amai amai amai amai'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Belgische vrouwen kreunen wel geil
Prima!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies, maar ik ga niet helemaal onvoorbereid op reis hè.
Of "Mwaaaaah! Gertjuu!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En als je dan yoghurt.. 'lap seg!'
Geen internet in Zeeland? Zal roos94 blij mee zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
DDoS op delta.. 75% van Zeeland ligt op z'n gat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee. Zit binnen en zie het eigenlijk niet zo goed.
Went vanzelfquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Voor het eerst een mondkapje op, verschrikkelijk
Echt voor het eerst? Waarom? Moest je mondkapgebied in?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Voor het eerst een mondkapje op, verschrikkelijk
Veerbootquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt voor het eerst? Waarom? Moest je mondkapgebied in?
jawel hoor.. Alleen bij Delta/Zeelandnet nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen internet in Zeeland? Zal roos94 blij mee zijn.
Ja als jij niet naar Thailand kan komt het naar jou toequote:
blijkt roelvinkje straks een chick with a dick te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij niet naar Thailand kan komt het naar jou toe
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijkt roelvinkje straks een chick with a dick te zijn
'eigenlijk heet ik Donny maar in het weekend word ik graag Donna genoemd'quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blijkt roelvinkje straks een chick with a dick te zijn
Krijg ik dan ook de warmte?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als jij niet naar Thailand kan komt het naar jou toe
Dat is gewoon een geupgrade 5G chip met afluistermodulequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
Eerste Nederlandse vrijwilligers krijgen volgende maand vaccin
Voor het eerst zal een groep Nederlandse vrijwilligers een coronavaccin krijgen toegediend. Dat bevestigt een woordvoerder van Janssen Vaccines in Leiden. De werving van de vrijwilligers begint volgende week.
Het vaccin zal worden toegediend aan in totaal 550 personen in Nederland, Spanje en Duitsland. In Nederland gaat het om 135 vrijwilligers op drie locaties. Eind september zullen zij het middel krijgen.
NOu ja als dat betekent dat we weer normaal kunnen doen meld ik mij wel aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een geupgrade 5G chip met afluistermodule
Nee het moet ook nog een beetje leuk blijven voor de rest.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het moet ook nog een beetje leuk blijven voor de rest.
Zal ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
14 MINUTEN GELEDEN
Eerste Nederlandse vrijwilligers krijgen volgende maand vaccin
Voor het eerst zal een groep Nederlandse vrijwilligers een coronavaccin krijgen toegediend. Dat bevestigt een woordvoerder van Janssen Vaccines in Leiden. De werving van de vrijwilligers begint volgende week.
Het vaccin zal worden toegediend aan in totaal 550 personen in Nederland, Spanje en Duitsland. In Nederland gaat het om 135 vrijwilligers op drie locaties. Eind september zullen zij het middel krijgen.
Als jij dan opeens normaal gaat doen verkas ik naar BNWquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja als dat betekent dat we weer normaal kunnen doen meld ik mij wel aan
Doen alle websites het dan ook weer normaal?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een geupgrade 5G chip met afluistermodule
Sluiten je we op in een nertsenboerderij, resultaten willen we zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ik![]()
Maar aan mij heb je niks, ik zit hele weken thuis. Valt niks te testen.
die moeten in 2021 toch stoppen dusjaquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sluiten je we op in een nertsenboerderij, resultaten willen we zien.
je hebt kip separatorvlees in huis?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Nomnom dit weekend zelf kipnuggets maken.
Alle nertsen doodgeknuffeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sluiten je we op in een nertsenboerderij, resultaten willen we zien.
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt kip separatorvlees in huis?
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie dood wel zo tussen de boobs.
quote:
nah ik neem ze dan allemaal levend mee naar huisquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nertsenruimertje
kan je vast op solliciteren tegen volgend jaar.
Bal Veerkampquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik neem ze dan allemaal levend mee naar huis
Ga k straks ook proberen :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even aan het klooien, kwam ik op de voorleesfunctie van Firefox, dit is hilarisch
[ afbeelding ]
Oh tof!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik was even aan het klooien, kwam ik op de voorleesfunctie van Firefox, dit is hilarisch
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat het bestondquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:25 schreef kwiwi het volgende:
Zit te denken of ik een ereader zou kopen of toch maar op m'n ipad mini blijf lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |