alsof iemand Spaans probeert te lullen met gebroken glas in zn bakkesquote:
In de gedachten van aspirerende developers.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:44 schreef Jimbo het volgende:
waar blijven de daadwerkelijk goede games?
SSJWWE.quote:
Hij weet wel weer te scoren.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is deze Koning Toto wannabe?
Vind haar trans lijken.quote:
tquote:
Met een photoshop brush?quote:
2020quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:55 schreef Qunix het volgende:
E3 was gecanceld, laatste Xbox showcase was matig, Nintendo indies en later Nintendo Direct waren matig, eerder terug dit jaar de PS5 showcase was okay-ish... Dit is tot nu toe matig. WTF is er aan de hand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:55 schreef Qunix het volgende:
E3 was gecanceld, laatste Xbox showcase was matig, Nintendo indies en later Nintendo Direct waren matig, eerder terug dit jaar de PS5 showcase was okay-ish... Dit is tot nu toe matig. WTF is er aan de hand?
corona en geldquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:55 schreef Qunix het volgende:
laatste uur maar écht vlammen dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt pas in 202X.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:57 schreef DKUp het volgende:
Kondig Skyrim Next Gen aan vuile honden.
Fall Gay.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
Fall Guys is de ster van de show
Al 5 keer genoemd door Geoff
Nee, die game duurt 12 minuten totdat je de platinum hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
zegt ie nou net 12 minuten naar dit kijken?
huehue iemand kon niet winnenquote:
10/10 would playquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die game duurt 12 minuten totdat je de platinum hebt
Was ik ook bang voorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:00 schreef Jimbo het volgende:
zegt ie nou net 12 minuten naar dit kijken?
Ik wel een beetje jaquote:
Ik speel het hele spel niet, trek met (HUEHUE) niet.quote:
Met zwaarden.quote:
IGN feed loopt voor ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:02 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij lopen jullie echt hard voor ofzo
Jammer weer ditquote:
Dit is een F2P-game al jaren uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:03 schreef Jimbo het volgende:
is dit anthem, maar dan nog meer low budget?
Dat durven ze niet meer door de boze transgenders.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:05 schreef Wotte het volgende:
Zouden ze ooit die Harry Potter open world rpg nou eens aankondigingen?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat durven ze niet meer door de boze transgenders.
Volgens mij hoorde ik hem dat net wel zeggen jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Zou fall guys nog komen? Of Ratchet & Clank?
Ja om 21.58quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat denken jullie, krijgen we vandaag Fall Guys season 2 te zien?
Blijkt straks gewoon een grapje te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een hele rel is dat met J.K. Rowling.
DKUP had ze gratis in de maleisie stortquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef KennyPowers het volgende:
Mafia
Nadat ze mensen genaaid hebben met deel 2 en 3 remasters hoef ik dat niet te zien
Deeltje 2 gratisquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
DKUP had ze gratis in de maleisie stort
ik was net te laat
madia 2 is super nicequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is een soort GTA The Godfather toch? Misschien dat ik dat maar moet gaan spelen aangezien GTA VI nooit uit gaat komen.
doe ff een spoiler tag ofzoquote:
What's in a namequote:
Nee, om vijf voor pas.quote:
Ze zijn bezig met een nieuwe Switch.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struggling voor Nintendo Switch. Toepasselijk.
kan wel nice zijn....quote:
Dat wordt 'de grote titel die uitgesteld wordt'. Je krijgt dit jaar WD Legion en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef DKUp het volgende:
Hebben ze geen vertrouwen in AC Valhalla door zo weinig te tonen?
Gameplay beelden tot nu toe vallen ook erg tegen qua houterigheid enzo. Vind ik dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef DKUp het volgende:
Hebben ze geen vertrouwen in AC Valhalla door zo weinig te tonen?
Ben deze week begonnen met Man of Medan en ik vond het eerste hoofdstukje best tof.quote:
op de ps5quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef DKUp het volgende:
Ik koop wel een keer heel de collectie van al deze games.
Blijven leuke gamesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben deze week begonnen met Man of Medan en ik vond het eerste hoofdstukje best tof.
Hoeveel zijn er dan inmiddels?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijven leuke games
Die met die mr robot gast was ook heel vet
De mijne hapert de hele tijd al, wordt er gek van.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De stream gaat haperen hier trouwens. Komt zeker door al dat 4K genot.
Watch Dogs ziet er ook beter uit dan AC Valhalla.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wordt 'de grote titel die uitgesteld wordt'. Je krijgt dit jaar WD Legion en daar moet je het mee doen.
Yep, niet veel beter dan Odyssey en dan ook nog voor de next gen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gameplay beelden tot nu toe vallen ook erg tegen qua houterigheid enzo. Vind ik dan.
t wquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er dan inmiddels?
dit was die eerste, until dawn (zat bij ps+)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er dan inmiddels?
Games streamen is de toekomstquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De stream gaat haperen hier trouwens. Komt zeker door al dat 4K genot.
Halo BTFOquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tell me why gewonnen. Vandaag uitgekomen.
Oh, nu loop jij weer voorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef Jimbo het volgende:
jeeeezus krijgen we hier ook een PSA over racisme
pleurt op zeg
Terwijl ik de setting echt geweldig vindquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Watch Dogs ziet er ook beter uit dan AC Valhalla.
[..]
Yep, niet veel beter dan Odyssey en dan ook nog voor de next gen.
Met zo'n setting koop ik 'm alsnog wel vermoed ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gameplay beelden tot nu toe vallen ook erg tegen qua houterigheid enzo. Vind ik dan.
Jaa cirkelzaaggatequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijven leuke games
Die met die mr robot gast was ook heel vet
was dat op school maar het geval geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, nu loop jij weer voor
atquote:
gate?quote:
Oh ja duh. Die heb ik ook gespeeld. Maar ik kan me vooral de hoofdrolspeelster herinnerenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t w
[..]
dit was die eerste, until dawn (zat bij ps+)
erna, je stinkt toch welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hmm.. Ga ik nu snel douchen of na de show?
Die hele game toch. Van mij mogen ze. Takeshi's Castlequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Qunix het volgende:
Goh... Takeshi's Castle: The Game, inderdaad.
Nieuwe dingen zijn behoorlijk afgekeken van de show.
Dat je samen die blokken moest verplaatsen was wel nice (en daarna mensen eraf gooien muahahaha)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Qunix het volgende:
Goh... Takeshi's Castle: The Game, inderdaad.
Nieuwe dingen zijn behoorlijk afgekeken van de show.
Zijn geld komt nog welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die dude heeft nog gewoon een IKEA Malm ladekast achter hem staan. #lekkergewoongebleven
Ja wordt alleen maar trollen lolquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen gaan zwaar toxic zijn met die katapult die je kan verplaatsen.
Heb nog steeds 0 winsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:25 schreef Jimbo het volgende:
De enige plat die ik gewoon nooit ga proberen
fall guys
Hier altijd wel finale spot, maar weinig winsquote:
quote:
n00bs gespotquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier altijd wel finale spot, maar weinig wins
5 op een rij sowieso niet
oculus (dus waarsch de quest)quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is gewoon MOH 1 ofzo? zo lelijk.
alyx draait er zelfs opquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit gaat niet op de Quest draaien hoor.
Laatst kwam Onward uit, heb je daar gameplay van gezien? Dat is gewoon bijna textureloosquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alyx draait er zelfs op
ik lieg, die stream ik
Ja, dadelijk gaat ie nog zeggen dat de Duitsers verliez- oh sorryquote:
Vergeet Fall Guys Season 2 niet!quote:
"I'll do the funny walk."quote:
Komt die langs dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet Fall Guys Season 2 niet!
Weer? Waarom ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet Fall Guys Season 2 niet!
Streaming techniek uit WWIIquote:
Al geweest.quote:
Tuurlijk. Het is in ieder geval iets nog in deze gperiodequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:35 schreef DKUp het volgende:
Sjuhoffie doet wel zijn best, de content is niet best maar hij doet het wel
Fortnite x Breath of the Wildquote:
Daarom zijn ze nu indiequote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Was Factor 5 niet failliet na de flop van dat drakenspel?
Drakenspel?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
Was Factor 5 niet failliet na de flop van dat drakenspel?
Of 3 afleveringen (bijna) van een goede serie.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
In 2 uur kan je ook gewoon een goede film kijken eigenlijk
Zes afleveringen Fresh Prince.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
In 2 uur kan je ook gewoon een goede film kijken eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |