Sjezusquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week kreeg een dame dit frikandelbroodje bij Bakker Bart![]()
[ [url=https://thumbor.pijper.io/3npO63fJZySQ3cxRuQhG5DqWhMw=/948x533/top/https://cdn.pijper.io/202(...)1105.jpeg]afbeelding[/url] ]
Hehe ja gaat lastig worden vandaag. Hoop het vanochtend nog droog te houdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:26 schreef chufi het volgende:
Als het maar droog blijft wanneer je gaat fietsen 🚴
Zondag race?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:28 schreef chufi het volgende:
Vandaag Spa/Francorchamps F1 eerste trainingen ..
Ja die begint morgen .. volgens mij zijn alle etappes in zn geheel te volgen op Eurosport .quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:30 schreef pullup het volgende:
Ik ga in ieder geval de tour kijken. Ze zitten in een van mijn favoriete gebieden rondom Nice te fietsen.. Echt stukken die ik vorig jaar nog gedaan heb
Ik ga de komende tijd vroeg werken en dan lekker veel kijken. Beetje afleiding is zo langzamerhand wel heeeeel erg welkom.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die begint morgen .. volgens mij zijn alle etappes in zn geheel te volgen op Eurosport .
Altijd leuk ook als ze door bekend gebied fietsen .. Dat heb ik soms ook in Spanje.. niet dat ik zelf daar gefietst heb maar ik ken dan wel de omgeving .quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd vroeg werken en dan lekker veel kijken. Beetje afleiding is zo langzamerhand wel heeeeel erg welkom.
Gaat sws slecht met de economie en dan moet je eerst aan jezelf denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:34 schreef pullup het volgende:
Slecht voor de economieIk bras later wel weer
Ik kijk zelfs naar de kilometrages op stukken naar boven die ikzelf gefietst heb. Onvoorstelbaar, ze rijden ongeveer 3 x zo hard als ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd leuk ook als ze door bekend gebied fietsen .. Dat heb ik soms ook in Spanje.. niet dat ik zelf daar gefietst heb maar ik ken dan wel de omgeving .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |