Niks doenquote:
Ik las het van de week gggrrrr vies.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week kreeg een dame dit frikandelbroodje bij Bakker Bart![]()
[ [url=https://thumbor.pijper.io/3npO63fJZySQ3cxRuQhG5DqWhMw=/948x533/top/https://cdn.pijper.io/202(...)1105.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ik weet niet of dit waar is. Dat broodje moet minstens een week daar liggen. Mensen doen rare dingen op internet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het van de week gggrrrr vies.
Dat is waar. Het is in ieder geval slechte reclsme voor bakker Bart.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is. Dat broodje moet minstens een week daar liggen. Mensen doen rare dingen op internet.
Wie zegt dat het waar is?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is in ieder geval slechte reclsme voor bakker Bart.
Ik las 'racisme' en dacht hoe dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is in ieder geval slechte reclsme voor bakker Bart.
Zijn naam is wel door het slijk gehaaldquote:
Internetgekkiesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is. Dat broodje moet minstens een week daar liggen. Mensen doen rare dingen op internet.
Juistquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn naam is wel door het slijk gehaald
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las 'racisme' en dacht hoe dan?
Lezen op Fok! gaat prima op je telefoon, maar posten vind ik ook altijd wel een gedoetje.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Weer zo stomme tik fout. Ik en mijn Telefoon geeft altijd rare woorden
Ja hier net zo. Eigenlijk moet ik nakijken of het klopt als ik op invoeren klik. Maar zoals je ziet doe ik dat niet 🤯quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lezen op Fok! gaat prima op je telefoon, maar posten vind ik ook altijd wel een gedoetje.
Ja en influencers die denken dat ze de wereld zijnquote:
Beetje dom he?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo. Eigenlijk moet ik nakijken of het klopt als ik op invoeren klik. Maar zoals je ziet doe ik dat niet 🤯
Dat doe ik op mijn laptop ook te weinigquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo. Eigenlijk moet ik nakijken of het klopt als ik op invoeren klik. Maar zoals je ziet doe ik dat niet 🤯
Als je je niets verbeeldt ben je ook nietsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en influencers die denken dat ze de wereld zijn
IK tik maar watquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik op mijn laptop ook te weinig
Beetje veel dom 😛quote:
Daar gaat het meestal wel goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik op mijn laptop ook te weinig
Ik denk daar wat anders overquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je niets verbeeldt ben je ook niets
Lees eens voordat je reageertquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij maakt nooit tikfouten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |