Ben volgende maand jarig.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:amarantha
https://www.snoepdiscount(...)a-tray-12-stuks.html
Ik heb gisteren m&m’s met caramel ipv pinda’s erin gekocht. Dat viel toch tegen..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.snoepdiscount(...)t-doos-24-stuks.html
wtf m&m's met jalapeno
ja gele m&m's blijven toch het beste.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren m&m’s met caramel ipv pinda’s erin gekocht. Dat viel toch tegen..
Omg die websitequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.snoepdiscount(...)t-doos-24-stuks.html
Dan moet ik eerst nog van muis af te zien komenquote:
www.candyonline.nl welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Ze hebben geen Milk Duds op die websiteDat is m’n lievelingssnoep.
Over de schutting naar de buren gooien?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nog van muis af te zien komen
Ok, 3x zo duur als in de VS. Hoef er maar 50 pakjes van te bestellen voor gratis verzendkostenquote:
Top ideequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over de schutting naar de buren gooien?
Moonwalkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar de gast uiterst rechts kijkt kun je zien hoe ze het gedaan hebben![]()
[ afbeelding ]
ja import dit dat hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, 3x zo duur als in de VS. Hoef er maar 50 pakjes van te bestellen voor gratis verzendkosten
ik zie het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar de gast uiterst rechts kijkt kun je zien hoe ze het gedaan hebben![]()
[ afbeelding ]
dikke magneten dan gok ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit iets in devloer en met speciale schoenzolen schuiven ze er op zodat ze vast staan
Ik druk daar foto's af.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
bij de action en Kruidvat is snoep ook altijd spotgoedkoop trouwens.
zo heb ik bitterbal ook gekregenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Laatste bezoek: nooit. Zo'n account kun je gewoon aanvragen hoor.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Laatste bezoek: nooit. Zo'n account kun je gewoon aanvragen hoor.
Serieus? Wist niet dat dat kon.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb ik bitterbal ook gekregen
Je tweede optie was Speklap zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb ik bitterbal ook gekregen
Nadat hij recht komt en weg wil stappen blijft hij haken. Moet je maar eens op letten.quote:
Maar ja, eenmaal Haags, altijd Haagsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
Haags_kwartiertje sloeg ook helemaal nergens op
Geen enkele naam slaat ergens op. Maar het krijgt vanzelf lading en betekenis.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
Ja eens. Maar alsnog, ik had er weinig mee verder.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen enkele naam slaat ergens op. Maar het krijgt vanzelf lading en betekenis.
ja zag het toen bal het zeiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nadat hij recht komt en weg wil stappen blijft hij haken. Moet je maar eens op letten.
Ditquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja, eenmaal Haags, altijd Haags
Ook echt héquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:03 schreef Justin_Case het volgende:
Op FOK! ben je gewoon Haags. En die naam past bij jequote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja eens. Maar alsnog, ik had er weinig mee verder.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook echt hé
Wat ben ik blij dat die act eindelijk dood gebloed is.
Ik vind het negatief. Haags.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op FOK! ben je gewoon Haags. En die naam past bij je
Als jij maar niet ineens je naam naar Parijzenaar ofzo verandertquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op FOK! ben je gewoon Haags. En die naam past bij je
Danny gemaild.quote:
volgens mij aan gedacht jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je tweede optie was Speklap zeker?
Zelfs haags nam die act al jaren niet meer serieusquote:
Ik heb mezelf nooit serieus genomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs haags nam die act al jaren niet meer serieus
Nu wel, Djustin?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit serieus genomen.
zou die wel doen tochquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je voor 50,000 euro de naam Danny wil kopen?Waar ligt de grens?
Stop maar weer met deze actquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit serieus genomen.
Ja wee ik niet. maar wie s er zo gek om er zoveel voor te betalenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor 10,000 denk je? Wat zou het minimum zijn?
Ja geen idee, maar vroeg me ineens af of die usernaam te koop zou zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wee ik niet. maar wie s er zo gek om er zoveel voor te betalen
Ik alleen maar tijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb al best veel geld gestoken in FOK eigenlijk.
Alles is te koop :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar vroeg me ineens af of die usernaam te koop zou zijn
3000 voor een nieuwe fileserverquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je voor 50,000 euro de naam Danny wil kopen?Waar ligt de grens?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ik niet zoveel
Haaaaahahaha
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ik niet zoveel
Haaaaahahaha
Ik maar een klein beetje. Een ton of 40/45 denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
Niet 450?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maar een klein beetje. Een ton of 40/45 denk ik.
Nou dat red ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik maar een klein beetje. Een ton of 40/45 denk ik.
Voor dat geld had ik zowel FOK! als het huis van Danny kunnen kopenquote:
Het klinkt wel fantastisch.quote:
hoe lang duurt dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:25 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo'n honger maar moet wachten met avondeten tot Gargamel klaar is met werken
Ik kijk niet naar de tattooquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
oeh lalalalaa![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik moet nog een klein uur in deze trein zittenquote:
Niet mooi imoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
oeh lalalalaa![]()
Niet te zien zonder instagramquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
oeh lalalalaa![]()
Mijn nsfw blocker laat wel de foto zien maar laat net de borsten buiten beeld.quote:
Heeft wel een hoog tokkie gehaltequote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat irritant.
het is een tattoo op de heup
ligt wel beetje aan de persoon tochquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog tokkie gehalte
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar het ligt inderdaad aan de persoon. Personen met zulke tattoos zijn 11/10 keer tokkie en mensen zonder 0/10quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de persoon toch
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar het ligt inderdaad aan de persoon. Personen met zulke tattoos zijn 11/10 keer tokkie en mensen zonder 0/10
vind je tattoo's dna per definitie tokkie?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet verkeerd, maar het ligt inderdaad aan de persoon. Personen met zulke tattoos zijn 11/10 keer tokkie en mensen zonder 0/10
Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je tattoo's dna per definitie tokkie?
k vind zon kruis of only god can judge me behoorlijk tokkie :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Grote tattoo = tokkie
Heel simpel nu ik er zo over nadenk.
Zo’n hakankruis op je voorhoofd vind ik ook niet representatief.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind zon kruis of only god can judge me behoorlijk tokkie :p
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind het negatief. Haags.
Nooitquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij maar niet ineens je naam naar Parijzenaar ofzo verandert
Hoe dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
O zoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doneren als ik een abo neem.
Doneren bovenop de aboprijs?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doneren als ik een abo neem.
Ja dat kon ooit. Weet niet of het nu ook nog kan. Bij naamsverandering kon het ook.quote:
Ja jij vindt niks leuk dus dat is niks nieuws.quote:
nouquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij vindt niks leuk dus dat is niks nieuws.
Ik ookquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik ben gehecht aan mijn nick
Beetje gay wel dit hoor.quote:
Hmm, ik niet echt eigenlijk.quote:
ja las het verkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou cool zijnMaar nee.
Deze kon ik iig zelf kiezen, m'n voornaam niet.
je heet Jacomien? of Aaltje?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou cool zijnMaar nee.
Deze kon ik iig zelf kiezen, m'n voornaam niet.
Ja daaromquote:
Eehm ...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prins van de Pralines met Samsonvulling
Kan nog steeds: https://fok.nl/shop/donate/quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat kon ooit. Weet niet of het nu ook nog kan. Bij naamsverandering kon het ook.
The Right Righteous Master of Surfin' Soundwavesquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prins van de Pralines met Samsonvulling
Je bent een Kattenmepper, dat bedoelde ik te zeggen...quote:
Oh nou mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan nog steeds: https://fok.nl/shop/donate/
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een Kattenmepper, dat bedoelde ik te zeggen...
![]()
![]()
![]()
![]()
pussypounder?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een Kattenmepper, dat bedoelde ik te zeggen...
![]()
![]()
![]()
![]()
precies zoals je verwacht hadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:49 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal hoe is dat gesprek met de hypotheker eigenlijk afgelopen?
zie antwoord van franticquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:49 schreef Justin_Case het volgende:
@:bitterbal hoe is dat gesprek met de hypotheker eigenlijk afgelopen?
Hier in de regio is Kattenmepper de scheldnaam voor Helmonders...quote:
En dat was?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies zoals je verwacht had
Ehm... ?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon dit huis nemen...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel. want je hebt 0 solvabiliteit.
Oh datquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet zonder inkomen. ongeacht hoeveel spaargeld je ook bezit
Ze hebben d'r gelijk een hypotheek van 38 miljoen gegeven om een eiland te kopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rijke stinkerdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
als ik 100 duizend wil lenen en heb een huis van 250 duizend als onderpand...
Heb het bedrag sneller bij elkaar dan iemand die er 30 jaar over doet
Is je woning momenteel 100% in jouw bezit??quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
als ik 100 duizend wil lenen en heb een huis van 250 duizend als onderpand...
Heb het bedrag sneller bij elkaar dan iemand die er 30 jaar over doet
jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is je woning momenteel 100% in jouw bezit??
BLowen helpt niet??quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Mijn hoofd doet pijn maar ik heb geen paracetamol.
ja dat probeerde ik eigenlijk :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben d'r gelijk een hypotheek van 38 miljoen gegeven om een eiland te kopen?
Wel klote zegquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeerde ik eigenlijk :p
Maar je kwam zeker gelijk weer stom gniffelend binnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeerde ik eigenlijk :p
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kwam zeker gelijk weer stom gniffelend binnen.
Heb je genoeg water gedronken vandaag?quote:
Hmm heb volgens mij überhaupt niet heel veel gedronken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je genoeg water gedronken vandaag?
Je kan online berekenen hequote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk trouwens ook niet dat ik een hypotheek kan afsluiten. Ik verdien onder het minimumloon (ik werk niet FtE)...
Met een vast contract kom je een heel eind hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk trouwens ook niet dat ik een hypotheek kan afsluiten. Ik verdien onder het minimumloon (ik werk niet FtE)...
Ga dat dan eens snel doen, veel van de 'normale' hoofdpijnen worden veroorzaakt door vochttekort.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm heb volgens mij überhaupt niet heel veel gedronken.
nee de boompjesquote:
Ohquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de boompjes![]()
al was dat ook neit zo goeie geweest want mocht geloof ik niet verhuurd worden
Ik zal eens kijken. NIet dat ik van plan ben,om een huis te kopen op korte termijn, maar je weet maar nooit..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Met een vast contract kom je een heel eind hoor.
je zit toch goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. NIet dat ik van plan ben,om een huis te kopen op korte termijn, maar je weet maar nooit..
Als starter speelt ook mee dat je een aanzienlijk bedrag aan spaargeld moet meenemen. Dat is een behoorlijke hobbelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. NIet dat ik van plan ben,om een huis te kopen op korte termijn, maar je weet maar nooit..
ja minimaal 10 procent toch? Kosten koper?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als starter speelt ook mee dat je een aanzienlijk bedrag aan spaargeld moet meenemen. Dat is een behoorlijke hobbel
Daar gaat ie al...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als starter speelt ook mee dat je een aanzienlijk bedrag aan spaargeld moet meenemen. Dat is een behoorlijke hobbel
Die leeftijd ligt al even achter me....quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minimaal 10 procent toch? Kosten koper?
Lees net wel dat de oevrdrachtsbelasting wordt geschrapt voor starters tot 35 jaar
True.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja minimaal 10 procent toch? Kosten koper?
Lees net wel dat de oevrdrachtsbelasting wordt geschrapt voor starters tot 35 jaar
Of wachten tot de hele markt weer instort, toen ik mijn huis kocht trokken ze alles uit de kast om het huis maar te kunnen verkopenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ja maar wanneer danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of wachten tot de hele markt weer instort, toen ik mijn huis kocht trokken ze alles uit de kast om het huis maar te kunnen verkopen
nou we hebben gezien dat koen het nog steedsniet heeft gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even flink aan deurklinken likken, dan stort de economie vanzelf in
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou we hebben gezien dat koen het nog steedsniet heeft gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Koen is verdacht resistentquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou we hebben gezien dat koen het nog steedsniet heeft gehad
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of wachten tot de hele markt weer instort, toen ik mijn huis kocht trokken ze alles uit de kast om het huis maar te kunnen verkopen
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Morgen nog werken en dan een weekje vrij![]()
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker BossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
mja mag niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja klopt. Die kon ik bij beide woningen nog mee financieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet ervan
![]()
Misschien is Koen ook wel een bot net als Djustyquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen is verdacht resistent
k heb echt mijn best gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen is verdacht resistent
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is Koen ook wel een bot net als Djusty
Nee joh, we hebben maar een bot en dat is haagsbotjequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is Koen ook wel een bot net als Djusty
ER was me iets te veel ongedierte dat me onder de bus kon lopen ja.quote:
die doen 1 of 2 posts en zijn weer weg. op een enkele hardnekkige na. niks van aantrekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ER was me iets te veel ongedierte dat me onder de bus kon lopen ja.
Ja maar die hapert momenteelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben maar een bot en dat is haagsbotje
O jee, hoe dat zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar die hapert momenteel
Ja gaat lekker. Vanochtend 6.15 opgestaan omdat ik gewoon klaar was met slapen. Meteen de deur uit want lekker weer. Voor half 8 stond er al 3400 op de teller. Vanmiddag nog een keer serieus de stad in geweest. Ondertussen nog een boekje naar de drukker gestuurd. Maar overmorgen ga ik op vakantie naar het Sauerland en als ik terug kom zie ik wel wat er van het boekje terecht gekomen is.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Maar hoe is 't Fles? van je verkansie aan t genieton?
Nicequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Vanochtend 6.15 opgestaan omdat ik gewoon klaar was met slapen. Meteen de deur uit want lekker weer. Voor half 8 stond er al 3400 op de teller. Vanmiddag nog een keer serieus de stad in geweest. Ondertussen nog een boekje naar de drukker gestuurd. Maar overmorgen ga ik op vakantie naar het Sauerland en als ik terug kom zie ik wel wat er van het boekje terecht gekomen is.
wil steeds hoofden afrukken en heet bitterbal?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Krijg hem niet goed ingesteld.
mijn anti virus software is idd al enige tijd verlopenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil steeds hoofden afrukken en heet bitterbal?
Nee hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil steeds hoofden afrukken en heet bitterbal?
dit klinkt alsof je spiraaltje over datum isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn anti virus software is idd al enige tijd verlopen
Duitslandgenotquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gaat lekker. Vanochtend 6.15 opgestaan omdat ik gewoon klaar was met slapen. Meteen de deur uit want lekker weer. Voor half 8 stond er al 3400 op de teller. Vanmiddag nog een keer serieus de stad in geweest. Ondertussen nog een boekje naar de drukker gestuurd. Maar overmorgen ga ik op vakantie naar het Sauerland en als ik terug kom zie ik wel wat er van het boekje terecht gekomen is.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je spiraaltje over datum iskan je maar beter even fixen voor zaterdag
Zwinkels?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet eerst nog even zaterdag smorgensindevroegte een happy birthday filmpje opnemen voor mijn favoriete Amerikaan trouwens. Nico zal wel denken
Geen van beide heet zo neequote:
Vertelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen van beide heet zo neede tweede is mijn Travelmaat2 die ik op zich wel via fok ken, maar hier al minstens 10 jaar niet meer komt. De eerste is een nog veel ongebruikelijker verhaal
ibuprofen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Mijn hoofd doet pijn maar ik heb geen paracetamol.
Okee. Ashley Parker is een langgestrafte gevangene in Florida. Amerika geeft geen fuck om privacy dus iedereen kan zo opzoeken waar ze voor zit. 40 jaar attempted murder, 40 jaar kindermishandeling voor gevorderden, en 10 jaar voor gewelddadig verzet bij arrestatie. Dat is voor veel mensen die op zich wel met gevangenen willen schrijven, een probleem. Die mensen willen wel met gevangenen schrijven maar liever niet als ze echt iets slechts gedaan hebben. Nou ja ik bekijk dat wat pragmatischer. Ik denk dat niemand slecht geboren wordt. En wat ze misdaan heeft daar is ze al voor veroordeeld, dat hoef ik niet meer te doenquote:
De mijne had net Brabantse Nachten van Arie Ribbens aan staanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:32 schreef Justin_Case het volgende:
Ik moet momenteel lachen om mijn buurman.
Man man manquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mijne had net Brabantse Nachten van Arie Ribbens aan staan
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Ashley Parker is een langgestrafte gevangene in Florida. Amerika geeft geen fuck om privacy dus iedereen kan zo opzoeken waar ze voor zit. 40 jaar attempted murder, 40 jaar kindermishandeling voor gevorderden, en 10 jaar voor gewelddadig verzet bij arrestatie. Dat is voor veel mensen die op zich wel met gevangenen willen schrijven, een probleem. Die mensen willen wel met gevangenen schrijven maar liever niet als ze echt iets slechts gedaan hebben. Nou ja ik bekijk dat wat pragmatischer. Ik denk dat niemand slecht geboren wordt. En wat ze misdaan heeft daar is ze al voor veroordeeld, dat hoef ik niet meer te doenlekker makkelijk.
Dus ik ik schrijf nu een jaar met die meid en we hebben best een leuke klik. Ze vindt alles geweldig wat ik doe, vooral reizen en zo. En zaterdag is ze dus jarig. Dan ga ik "happy birthday" op de kalimba spelen en dat naar haar sturen. En dan glibbert ze helemaal de pan uit of zo. Kleine moeite groot plezier dat idee
Ik ben er gewoon nog hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ER was me iets te veel ongedierte dat me onder de bus kon lopen ja.
en dan te bedenken dat hij van origine uit Leiden komtquote:
Dit kan echt niet!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat hij van origine uit Leiden komt![]()
![]()
Nou dat wordt geen neuken want ze komt p z'n vroegst in 2055 vrijquote:
Ach. het is gewoon een aardige man en hij zegt friet ipv patatquote:
Die neem ik dus niet serieusquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach. het is gewoon een aardige man en hij zegt friet ipv patat![]()
![]()
![]()
Heeft ze trouwens een persoonlijkheidsstoornis?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Ashley Parker is een langgestrafte gevangene in Florida. Amerika geeft geen fuck om privacy dus iedereen kan zo opzoeken waar ze voor zit. 40 jaar attempted murder, 40 jaar kindermishandeling voor gevorderden, en 10 jaar voor gewelddadig verzet bij arrestatie. Dat is voor veel mensen die op zich wel met gevangenen willen schrijven, een probleem. Die mensen willen wel met gevangenen schrijven maar liever niet als ze echt iets slechts gedaan hebben. Nou ja ik bekijk dat wat pragmatischer. Ik denk dat niemand slecht geboren wordt. En wat ze misdaan heeft daar is ze al voor veroordeeld, dat hoef ik niet meer te doenlekker makkelijk.
Dus ik ik schrijf nu een jaar met die meid en we hebben best een leuke klik. Ze vindt alles geweldig wat ik doe, vooral reizen en zo. En zaterdag is ze dus jarig. Dan ga ik "happy birthday" op de kalimba spelen en dat naar haar sturen. En dan glibbert ze helemaal de pan uit of zo. Kleine moeite groot plezier dat idee
moe jij wetequote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die neem ik dus niet serieus
Sinds wanneer ben jij niet gemeenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wilde dus echt ee grap over jou maken hier op en dacht dat kanniet das te gemeen :p
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou dit ging mij dus te verquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet gemeen
Oh maar dagelijks verlekkerd over hoe je mijn hoofd er af gaat rukken is niet te verquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou dit ging mij dus te ver
Nee. Raar toch :pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh maar dagelijks verlekkerd over hoe je mijn hoofd er af gaat rukken is niet te ver
Niet dat mij in het afgelopen jaar opgevallen is. Maar ik ben geen psych. We hebben het ook nooit gehad over waar ze voor zit. Ze weet dat dondersgoed en ze weet ook dat ik dat weet. Ik kijk haar er niet op aan. Ik schrijf gewoon met een persoon en niet met haar daden. Ik vind gewoon dat het niet aan mij is om daarover te oordelen. Deels ook uit gemakzucht jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft ze trouwens een persoonlijkheidsstoornis?
Das beter dan dat je een paar eieren op de grond laat vallenquote:
het was een 25kg zak.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das beter dan dat je een paar eieren op de grond laat vallen
Dat is wel een van de eerste woorden die ik zou gebruiken om jou te omschrijven ja.quote:
Oeh da's wel een kwestie van geduld danquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wordt geen neuken want ze komt p z'n vroegst in 2055 vrij
wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
Rtl4 20 jaar en afgestuurd. Ok KOEKOEK.
Overal wit poeierquote:
Heel Holland lult eerder Limburgsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oeh da's wel een kwestie van geduld dan
Ah ja k vraag mij altijd af hoe het komt dat iemand zo iets doet:pquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat mij in het afgelopen jaar opgevallen is. Maar ik ben geen psych. We hebben het ook nooit gehad over waar ze voor zit. Ze weet dat dondersgoed en ze weet ook dat ik dat weet. Ik kijk haar er niet op aan. Ik schrijf gewoon met een persoon en niet met haar daden. Ik vind gewoon dat het niet aan mij is om daarover te oordelen. Deels ook uit gemakzucht jahet is niet alleen maar grootmoedigheid of zo hoor
Hier staat wel dat de verdediging pleitte dat ze psychisch ziek was maar dat de aanklager niet het idee had dat ze niet wist wat ze aan het doen was.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja k vraag mij altijd af hoe het komt dat iemand zo iets doet:p
Nja, snap ik. Nog geen behoefte gehad om daarover te beginnen. Geen idee bijvoorbeeld of het wel haar eigen kind was dat ze mishandeld zou hebben. Ik kan daar vragen over stellen, maar wat schiet ik op met welk antwoord dan ook? Ik kan er niks mee en het gaat me geen reet aan ook. En liever niet ook. Ik kijk liever vooruit en zij vast ook welquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja k vraag mij altijd af hoe het komt dat iemand zo iets doet:p
Ik ben net door mijn voorraad heen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er al pepernoten gehaald?
wil ik nog doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Wie heeft er al pepernoten gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |